رپرتاژ

بیت تورنت | ویژگی ها، امنیت + نقد و بررسی BTT

بیت تورنت نوعی پلتفرم بوده که کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشتر موسیقی ها و فیلم هایی که در سطح اینترنت آپلود می  شود از این پلتفرم گرفته شده اند.این امکان برای همه افراد وجود دارد که بر روی پلتفرم بیت تورنت به صورت رایگان یا با صرف هزینه ای انواع محتواها را بسازند. اما توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید از بیت تورنت استفاده کنید یا اگر خواستار خرید محتوا از این پلتفرم هستند ، باید از توکن بیت تورنت استفاده کنید. در حقیقت محتوایی که در درون این پلتفرم وجود دارند با استفاده از این توکن قابل خریداری می باشند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی کیف پول من تراکنش های را بر روی پلتفرم انجام می دهند و رقم آن ها بسیار قابل توجه است.

شخصی به نام ترون مالک این پلتفرم است. ترون نیز مانند بیت کوین یک ارز دیجیتال شناخته شده است. توکن BTT با ورود به بازار تقاضای بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد اما روند و مسیر این ارز همواره صعودی نبوده و بعد از مدتی که یک مسیر صعودی را گذراند بازگشت. البته دوباره در ماه مه سال ۲۰۱۹ یک روند صعودی را تجربه کرد و ارزش زیادی را به دست آورد. اما روند آن همیشه به صورت صعودی نبود و دوباره مانند همه بازار های مالی روند نزولی چند ماهه را تجربه کرد. بعد از سال ۲۰۲۱ در ماه فوریه بود که توانست یکسری نوسانات را تجربه کند و در سال ۲۰۲۱ مانند دیگر ارزهای دیجیتال یک سیر صعودی را تجربه کرد و در سال ۲۰۲۱ در تاریخ ۴ خیریه قیمت بالایی را برای خود ثبت کرد البته از سال ۲۰۲۱ به بعد یک سری نوساناتی نیز داشت.

ویژگی های ارز دیجیتال Bit Torrent

بیت تورنت مانند دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارای یک سری ویژگی هایی است. بیت تورنت از نظر بزرگی بازار رتبه قابل توجهی دارد و ارزش تقریبی آن به بالای ۵۰ میلیارد دلار رسیده است و درصد قابل توجهی از کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. از دومین ویژگی ارز دیجیتال Bit Torrent، می  توان به این اشاره کرد که توکن این ارز دیجیتال بر اساس یک سری استانداردها بر روی شبکه ترون اجرا شد. در سال ۲۰۱۹ بود که شبکه ترون یک عرضه اولیه برای این ارز دیجیتال ارائه داد و در عرض کمتر از چند دقیقه بود که توانست چیزی بالای ۵۰ میلیارد تومان را به فروش برساند و این موضوع موجب این شد که شرکت تامین مالی خوبی داشته باشد.

ویژگی های ارز دیجیتال Bit Torrent

کاربرانی که پهنای باند خود را یا فایل های خود را در شبکه مزبور به اشتراک می گذارند پاداشی دریافت می کنند و علاوه بر این ، کاربران امکان دریافت فایل ها را با سرعت بیشتر دارند. علاوه بر این Bit Torrent، برای مخاطبان و تولید کنندگان محتوا یک محیط را تولید کرده است و کاربران و افرادی که محتوا را دریافت می کنند می توانند با پرداخت توکن محتوای مختلف را خریداری کنند، البته اشاره کنیم که در این پلتفرم علاوه بر محتوا خریدنی محتواهای رایگان نیز وجود دارد.  Bit Torrent، برای پردازش تراکنش ها از دو روش ترکیبی مانند روش درون زنجیره ای و بروز زنجیره ای استفاده می کند. Bit Torrent همچنین با استفاده از قراردادهای هوشمند ترون تعداد زیادی برنامه غیر متمرکز ایجاد کرده است. Bit Torrent برای تایید تراکنش ها از روش pos یا همان روش اثبات سهام استفاده می کند. در شبکه بلاک چین ترون می توانید دانلود و آپلود انواع مختلف فایل ها را انجام دهید.

مزیت ها، معایب و کاربرد های BTT

از جمله مزایای بیت تورنت می  توان به این اشاره کرد که در این پلتفرم یک تکنولوژی وجود دارد که سرعت دانلود را بالا برده است و به دلیل اینکه امکان اشتراک گذاری فایل ها وجود دارد به دانلود با سرعت بالاتر منجر شده است. همچنین بیت تورنت برای کاربران پاداشی در نظر گرفته است و در این صورت کاربران ترغیب به گذاشتن فایل های خود بر روی پلتفرم می شوند. و کاربرانی که می خواهند دانلود را با سرعت بهتری انجام دهند می  توانند توکن BTT را پرداخت کرده و به هدف خود برسند. از جمله دیگر مزایا می  توان به این اشاره کرد که کاربران می  توانند از طریق مرورگر های غیر متمرکز گوناگون امکان استیک کردن توکن را به دست آورند. همچنین باید اشاره کنیم که کاربران می  توانند ارزهای دیجیتال را در شبکه  های گوناگون و مختلف مانند شبکه  های وایرلس اسمارت و شبکه اتریوم و غیره انتقال دهند و این اتفاق زمانی فراهم شد که BTT عرضه شد.

مزیت ها، معایب و کاربرد های BTT

اما در بین این مزایا و معایبی را نیز دارا است. از جمله معایب ها می توان به آن اشاره کرد که متاسفانه در این پلتفرم امکان دانلود غیر قانونی وجود دارد و حق کپی رایت رعایت نشده است و همچنین ایرادات قانونی دیگر نیز دارد. همچنین امکان شناسایی افرادی که اقدام به دانلود کردن فایل های آپلود کردن آنها می  کنند نیز وجود دارد چرا که پلتفرم Bit Torrent، توکنیزه شده است. از جمله کاربردهای ارز دیجیتال  Bit Torrent ، می  توان به این اشاره کرد که کاربران امکان اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند خود را در این پلتفرم وجود دارد و در قبال آن ، آنها می  توانند به عنوان پاداش توکن BTT را دریافت کنند. از طرف دیگر از دیگر کاربردهای که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است استفاده از پلتفرم به عنوان فضای ذخیره سازی است.

کیف پول های ارز BTT

توجه داشته باشید که شما برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود به یکسری وسیله به نام کیف پول من نیاز دارید. توجه داشته باشید که کیف پول ارز دیجیتال با کیف پول هایی که در دنیای واقعی مورد استفاده قرار می  دهیم تفاوت بسیار زیادی دارد و اینکه پول ها در دو مدل سخت افزار و نرم افزار تولید شده  اند. از جمله کیف پول های ارز دیجیتال بیت تورنت می  توان به تراست ولت اشاره کرد. این کیف پول در بین کیف پول های ارز دیجیتال شهرت بسیار زیادی دارد و از معروف  ترین آنها است از آنجایی که یک کیف پول نرم افزاری و رایگان بوده و مورد توجه به طرف قرار گرفته است. افرادی که دارای ارز دیجیتال Bit Torrentهستند می  توانند از این کیف برای نگهداری آنها استفاده کنند. همان طور که برای نگهداری بیت کوین از کیف پول استفاده می  کند برای نگهداری این ارز دیجیتال نیز باید از کیف پول من استفاده کنید.

کیف پول های ارز BTT

از کیف پول هایی که شما می توانید برای نگهداری ارز دیجیتال استفاده کنید کیف پول سخت افزاری لجر است. این کیف پول از جمله بهترین گزینه  ها برای استفاده هستند و ویژگی  بسیار زیادی دارند و از جمله ویژگی  های آن می  توان به پشتیبانی کردن از ارز توکن  BTT نشان کرد. البته کیف پول سخت افزاری لجر در دو مدل وجود دارد و شما با توجه به نوع بودجه خود می توانید کیف پول لجر نانو ایکس و کیف پول لجر نانو اس را خریداری کنید. سومین کیف پول، کیف پول کوینومی است. استفاده از این کیف پول بسیار راحت است تا افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و هنگام استفاده از آن هیچ گونه مشکلی نداشته باشند چرا که رابط کاربری این کیف پول کاملا ساده است. افراد می  توانند برای ذخیره  سازی پول خود از این ارز دیجیتال استفاده کنند.

روش های خرید ارز دیجیتال BTT

برای خرید بیت تورنت چندین روش وجود دارد. روش اول برای خرید بیت تورنت، مراجعه به صرافی خارجی است. بسیاری از افراد و سرمایه  گذاران وجود دارند که به دلایل گوناگون مانند میزان کارمزد در صرافی  های داخلی یا یا موارد دیگر علاقمند به خرید ارز دیجیتال بیت تورنت از صرافی  های خارجی هستند. البته اگر در داخل صرافی معتبر پیدا نکردید بهترین گزینه برای شما خرید از صرافی های خارجی است . اما لازمه ذکر می باشد که شما در هر صورت نیاز به یک صرافی ایرانی دارد چرا که شما به عنوان یک سرمایه گذار برای خرید از صرافی خارجی به یک سرمایه اولیه نیاز دارید و این سرمایه اولیه پول داخلی نیست به همین دلیل شما نیاز به مقداری ارز دیجیتال مانند تتر یا غیره دارید، و این ارز دیجیتال را باید در یک صرافی ایرانی خریداری کنید.

صرافی کیف پول من، از جمله صرافی هایی می باشد که شما می توانید خرید ارز دیجیتال یا فروش بیت تورنت را انجام دهید. البته شما می توانید خرید ارز دیجیتال را از صرافی  های ایرانی نیز انجام دهید و این کار بسیار ساده است. برای این کار فقط کافی است تا یک صرافی معتبر را پیدا کرده و سپس مراحل ثبت نام و احراز هویت را طی کنید. بعد از این کار دیگر شما بدون هیچ گونه محدودیتی می  توانید خرید بیت تورنت را انجام دهید. بعد از اینکه کار ثبت  نام را انجام دادید می  توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید. این کار بسیار ساده است و شما می توانید به بخش کیف پول مراجعه کرده و نوع پول رو تومان بزنید سپس شما به وارد یک درگاه شده و وقتی اطلاعات کارت خود را به طور کامل وارد کنید می توانید کارت خود را شارژ کنید.

کدام صرافی ها BTT را پشتیبانی می کنند؟

بیت تورنت را می توانید از طریق صرافی هایی که معرفی می کنیم خریداری کنید. از جمله این صرافی  ها که از BTT پشتیبانی می کنند می توان به صرافی بایننس اشاره کرد. بایننس این از جمله صرافی هایی بسیار محبوب است اما متاسفانه یک سری محدودیت هایی نیز دارد . به همین دلیل در صورت امکان شما بهتر است از صرافی دیگر استفاده کنید. اما اگر خواستار خرید از صرافی بایننس هستید می توانید با استفاده از ارزهای گوناگون این کار را انجام دهید. صرافی کیف پول من، به شما امکان خرید بیت تورنت را می دهد. صرافی دیگر صرافی هوبی گلوبال است. این صرافی متمرکز و بین المللی بوده و شما می توانید بدون احراز هویت در این صرافی معامله انجام دهید. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از این صرافی باید از vps استفاده کنید. ارزهایی که باید برای خرید در صرافی از آنها استفاده کنید ارز USDT ،TRX, ETH است. در صرافی کیف پول من امکان معامله  ی ارز دیجیتال وجود دارد. البته صرافی های ایرانی دیگری نیز وجود دارد که امکان معامله کردن این ارز دیجیتال در آنها وجود دارد. از جمله این صرافی ها می توان به ایران بایننس ، والکس ، رابکس ، بیت پین ، رمزینکس ، تبدیل ، تتر ایران و غیره اشاره کرد.

https://kifpool.me/

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *