اخبار استارتاپی

چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 برگزار شد

چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان D-8برگزار شد

TIM یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در هشت کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی هشت شامل کشورهای مصر، نیجریه، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش و هم افزایی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران این حوزه برگزار می‌شود.

این نشست با حضور سرمایه گذاران، شرکتها و استارتاپهای فعال حوزه فناوری، دوم اسفندماه در محل پارک فناوری پردیس و سوم اسفندماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عبدالغدیر امام، دبیر کل سازمان D-8 به صورت آنلاین در برنامه حاضر شد و ضمن اشاره به اهمیت این نشست، از کشورهای عضو و شرکتهای فعال در رویداد تقاضای اشتراک گذاری تجربیاتشان در حوزه فناوری را داشت.

وی افزود: « ما در اولین انقلاب فناورانه ظهوری به سر می‌بریم که باعث تحول در کسب‌وکارها خواهد شد و در این میان ظرفیت های بسیار مناسب سرمایه گذاری میان کشورهای عضو سازمان D-8 وجود دارد».

پس از آن مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس پس از بیان ظرفیت بالای پارک فناوری پردیس در تبادل دانش، گفت: «ما در پارک بیش از ۴۰۰ شرکت و ۶۰۰۰ نیروی جوان و متخصص در حوزه های مختلف فناوری داریم و آمادگی داریم تا دانش موجود را با شرکتها و کشورهای عضو نشست به اشتراک بگذاریم».

رئیس پارک فناوری پردیس در ادامه افزود: با تلاش جوانان متخصص پارک فناوری پردیس، شرکت های عضو در سال های اخیر توانسته اند مبالغ فراوانی صرفه جویی ارزی برای کشور از طریق بومی سازی فناوری داشته باشند. برای مثال این شرکت ها در سال ۹۸ بیش از ۸۸ میلیون یورو و در سال ۹۹ بیش از ۲۳۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته اند.

در ادامه نشست، میلاد صدرخانلو، مدیر توسعه تجارت پارک فناوری پردیس و دبیر این نشست، طی سخنرانی خود با بیان آمارها گفت: « این رویداد با حضور ۶۱ استارت‌آپ و شرکت سرمایه‌پذیر ایرانی و خارجی و بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار خارجی و ۲۸ سرمایه گذار ایرانی در حال برگزاری است».

ارائه فرصت های سرمایه گذاری استارتاپ های ایرانی و خارجی، سخنرانی نمایندگان کشورهای عضو گروه D-8، برگزاری تاک شوهای تخصصی در حوزه سرمایه گذاری فناوری، اجرای پنل های گفتگو محور با حضور نمایندگان استارتاپ ها و سرمایه گذاران و رونمایی از پوستر برگزاری نشست سرمایه گذاری TIM 2023 از دیگر برنامه های نخستین روز برگزاری نشست TIM 2022 بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *