اخبار استارتاپی

بهره‌مندی استارت آپ های برگزیده از بازار مشتریان بانک تجارت

درباره مزیت ویژه‌ نخستین دوره شتابدهی تکنوتجارت

لیمو HR

رفع دغدغه دسترسی به شبکه غنی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از جمله مزایای مهم حضور در نخستین دوره شتابدهی تکنوتجارت است که قرار است به زودی در راستای حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فین تک و تجارت الکترونیک برگزار شود.

استارت‌آپ‌ها مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر، همواره برای ارائه محصولات خود با دغدغه جذب و حفظ مشتری روبه‌رو هستند و گاه هزینه و وقت زیادی را برای این‌ کار صرف می‌کنند اما با وجود کیفیت مناسب محصولات‌شان، به هدف خود نمی‌رسند. رفع این دغدغه مهم از جمله مزایای مهم حضور در نخستین دوره شتابدهی تکنوتجارت است که قرار است به زودی در راستای حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فین‌تک و تجارت الکترونیک برگزار شود.

امکان بهره‌مندی تیم‌های برگزیده از بازار مشتریان بانک تجارت مزیت مهمی است که برای استارت‌آپ‌های منتخب درنظر گرفته شده است. تمام استارت‌آپ‌هایی که در دوره شتابدهی تکنوتجارت شرکت کرده و مراحل آن را با موفقیت پشت‌سر بگذارند و بتوانند به شاخص‌های کلیدی مورد نظر مجموعه برسند، این امکان را خواهند داشت که با معرفی به بانک تجارت، در صورت تایید کمیته‌ای که در این بانک به این موضوع اختصاص پیدا کرده به شبکه غنی مشتریان این بانک وارد شده و محصول یا خدمت خود را به طیف وسیعی از مشتریان و مخاطبان بانک ارائه کنند.

همکاری مستقیم با بانک تجارت در حوزه‌های فناوری هم یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در دوره شتابدهی است و در صورتی که محصول یا خدمت هر یک از تیم‌ها متناسب با نیازهای فناورانه بانکی و پرداخت الکترونیک باشد، می‌توانند مستقیما طی توافق با واحدهای ذی‌ربط بانک، نسبت به بهره‌برداری و تجاری‌سازی محصول خود پس از تائید اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در این دوره شتابدهی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شتابدهی شرکت به آدرس http://www.acc.technotejarat.ir  مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۵۸۳۰۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *