رپرتاژ

دریافت حمایت مالی و کسب درآمد استریمرها با درگاه پرداخت

لیمو HR

اگر در حوزه‌ی تولید‌ محتوای ویدیویی فعالیت می‌کنید یا استریمر بازی یا تست نرم‌ افزارهای موبایلی باشید، حتما با دغدغه‌ای که اکثر استریمرها برای دریافت حمایت مالی کاربران خود با آن مواجه هستند آشنایی دارید؛ از پشتیبانی پرداخت کاربر گرفته تا مواردی مانند دریافت اسکرین شات فیش و بررسی صحت رسید واریز شده و تطبیق آن با مشخصات کاربر.

به‌ راحتی می‌توانید در بستری امن، سریع، و ساده، به صورت اینترنتی درآمدزایی کنید و از بازدیدکنندگان و کاربران خود، حمایت مالی دریافت کنید. برای این کار می توانید از سرویس دریافت حمایت مالی زرین پال که در مقایسه با سایر درگاه های پرداخت استریمینگ، کمترین کارمزد را دریافت می کند کمک بگیرید. درگاه پرداخت زرین پال، یک گزینه‌‌ی ایده‌آل برای دریافت حمایت مالی از کاربران است و با ارائه‌ی تعرفه‌های ارزان درگاه پرداخت و فعال‌سازی درگاه پرداخت اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن (۴ ساعت کاری) باعث افزایش سرعت درآمدزایی شده و در توسعه‌ی کسب و کار آنلاین شما کمک بسیاری می‌کند، بدون این‌که نیاز باشد زمان خاصی برای ارسال اطلاعات حساب، بررسی واریز کاربران یا عواملی از این دست اختصاص دهید. با زرین پال کافیست لینک بسازید و برای کاربر خود ارسال کنید یا درون وب سایت، وبلاگ، اپلیکیشن، تلگرام، اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری قرار دهید. قبل از این که به جزییات مراحل ساخت لینک دونیشن برای دریافت حمایت مالی استریمرها بپردازیم، به صورت خلاصه‌وار به زوایای کلی استریمینگ که ممکن است پرسش افراد زیادی باشد پرداخته‌ایم، با ما همراه شوید.

استریمر کیست ؟

استریمر به فردی گفته می‌شود یک جریان محتوایی را به اشتراک بگذارد، که معمولا حین یک بازی ویدیویی، از محتوای خود ویدیو‌ تهیه می‌کند و در حالت‌های مختلفی، به عنوان مثال به صورت پخش زنده‌، یا به صورت پخش بعد از ضبط کامل ویدیو، از طریق اینترنت و پلتفرم‌های مخصوص استریمینگ با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. هدفی که یک گیم استریمر دنبال می‌کند می‌تواند اشتراک یک تجربه‌ از بازی‌، انتشار راهنمای بازی، نقد و بررسی بازی، یا مواردی از این قبیل باشد.

استریم و استریمینگ به چه معناست؟

پخش محتوایی با ماهیت ارائه یک تجربه گیرا و همه جانبه برای مخاطبان و طرفداران بازی این روزها بسیار محبوب است. علی‌رغم این که استریمرهای ایرانی از حمایت مالی خوبی برخوردار نیستند، با اشتیاق فراوان به کار خود ادامه می دهند که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن جذابیت این شغل باشد زیرا فرد می‌تواند حین تولید محتوا و درآمد زایی، یک تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کند.

استریم بازی یا گیم استریم

به جریان انتشار یا انتقال زنده بازی از طریق اینترنت به سایر کاربران گیم استریم می‌گویند. اکثر پلتفرم‌های استریم بازی طوری طراحی شده‌اند تا استریمر بتواند در حین پخش و نمایش زنده‌ی محتوای بازی، با کاربران خود از طریق کامنت تعامل داشته باشد و گفت و گو کند.

معرفی بهترین سرویس‌های استریم ایرانی

آپارات

آپارات بستری برای به نمایش گذاشتن و انتشار محتوای از پیش ضبط شده برای استریمرها است که توسط معروف ترین استریمرهای ایرانی استفاده می شود. در واقع آپارات یک توئیچ ایرانی است با این وجه تمایز که ترافیک داده های اینترنت را برای کاربران داخل ایران به صورت نیم بها محاسبه می‌کند.

لیویتو

لیویتو بستری برای تسهیل و تسریع درآمدزایی استریمرها با امکان پخش زنده و دریافت خودکار هزینه‌ از مشتریان است. اگر یک استریمر حرفه‌ای هستید، لیویتو بستر مناسبی برای این کار است ضمن این که از درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال برای افزایش سرعت و امنیت پرداخت کاربران خود بهره می‌برد.

ریمیت

در پلتفرم پخش زنده‌ی ریمیت، می‌توانید تمام رویدادهایی را که در حین پخش زنده بازی شما اتفاق می افتد را برای مشاهده‌ی کاربران خود به نمایش بگذارید و برای پخش زنده نمایش بازی تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک درگاه پرداخت آنلاین زرین پال برای دریافت حمایت مالی از محتوای تولیدی خود بسازید و درگاه خود را شخصی‌سازی کنید و در صورت تمایل فهرست کاملی از حامیان مالی و مخاطبان حرفه‌ای خود را در صفحه‌ی اختصاصی خود به نمایش بگذارید.

دریافت حمایت مالی در لایو استریم یا استریم در حال پخش

پخش زنده تنها به بازی های ویدیویی محدود نمی‌شود، بلکه ممکن است شامل رویدادهای ورزشی، تبلیغاتی، مراسم رونمایی از محصول، افتتاحیه، جشنواره، آموزش آنلاین،  و به طور کلی هر گونه محتوای ویدیویی قابل انتشار باشد.

استریم بازی‌های موبایلی 

برای لایو استریم نیازی به کامپیوترهای قدرتمند ندارید، حتی با یک گوشی هوشمند ساده نیز می‌توانید به صورت زنده، هم تصویر چهره‌ی خود و هم صفحه‌ی موبایل خود را به صورت همزمان با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و از آن‌ها حمایت مالی دریافت کنید. البته حتما می‌دانید که برای کسب درآمد با گیم استریم ابزارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند، اما برخی از ویژگی ها را به اشتراک می گذارند. برای مثال اکثر این دستگاه ها فضای ذخیره سازی و حافظه نسبتا خوبی برای نگهداری و ذخیره فایل های ویدیویی و صوتی دارند. با این حال، کیفیت ضبط و وضوح تصویر می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. برای استریم بازی‌های موبایلی از تلفن همراه به کامپیوتر می توانید گوشی را به کامپیوتر متصل کنید و از طریق نسخه‌‌ی Twitch گوشی محتوای بازی را به انتشار بگذارید.

لینک دریافت حمایت مالی

مراحل ساخت لینک دریافت حمایت مالی

یکی از امکاناتی که زرین پال در اختیار استریمرها قرار داده است، امکان ایجاد لینک پرداخت برای دریافت حمایت مالی از تماشاگران یا بازدیدکنندگان است. برای ساخت لینک دونیت و دریافت حمایت مالی از کاربران خود نیاز است یک پنل مدیریتی داشته باشید؛ برای این‌کار می توانید در زرین پال یک حساب کاربری بسازید، و در قدم بعدی مشخصات اولیه‌ی حساب خود را تکمیل کنید. سپس در پنل مدیریتی خود، محصول جدید بسازید. به خاطر داشته باشید که هر محصول یک لینک دونیشن برای دریافت حمایت مالی محسوب می شود، بنابراین می توانید برای هر محصول یا در حقیقت هر لینک دونیت ساخته شده، توضیحات ویژه‌ای درج کنید و فرم پرداخت خود را سفارشی‌سازی کنید. همچنین می‌توانید لینک دونیت ایجاد شده را کپی کنید و با کاربران خود در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک یا در کانال‌های پیام‌رسان مانند تلگرام و واتس‌ اپ به اشتراک بگذارید. از مهم‌ترین ویژگی های ساخت لینک دونیت برای دریافت حمایت مالی در زرین پال این است که در پنل کاربری خود می توانید تمامی پرداخت های دریافتی در قسمت تراکنش ها را به صورت لیست کامل و با تمام جزئیات هر پرداخت مشاهده و مدیریت کنید. به معنای ساده‌تر پس از ثبت نام، صفحه‌ای خواهید داشت که از طریق آن می‌توانید برای جذب حمایت‌های مالی کاربران‌، درگاه پرداخت بگیرید یا لینک دونیت بازی بسازید و گزارش دقیقی از حمایت‌های مالی پریافت شده توسط کاربران خود را ببینید.

فعالسازی و دریافت درگاه پرداخت برای جذب حمایت مالی از کاربران

توجه داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری در زرین پال و دریافت درگاه پرداخت استریم یا فعال سازی لینک دونیشن، باید در پنل کاربری خود شماره شبای متعلق به حساب‌تان را وارد کنید. اگر به شماره شبای خود دسترسی ندارید، برای تبدیل شماره کارت به شبا یا دریافت شماره شبا از طریق شماره حساب بانکی، به صفحه‌ی تبدیل شماره حساب بانکی که در آن حساب دارید بروید و مانند با انتخاب بانک موردنظرتان، در کسری از ثانیه شماره شبای خود را دریافت کنید.

با ایجاد درگاه پرداخت زرین پال و لینک دونییشن می توانید برای یک یا چند فعالیت خاص حمایت مالی جذب کنید. کافی است در پنل کاربری زرین پال تمامی فعالیت های خود را به عنوان محصول تعریف کرده و با وارد کردن عددی به عنوان حق اشتراک یا عضویت کاربر برای تماشا، برای هر محصول، لینک جداگانه ای تعریف کنید. سپس لینک ساخته شده را برای کاربران خود ارسال کنید، یا در صورت نیاز به ارسال گروهی، در رسانه‌های اجتماعی خود در پروفایل‌تان قرار دهید. با ساخت لینک دونیت در پنل کاربری زرین پال، کلیه‌ی افرادی که در زمینه‌ی تولید محتوا فعالیت می‌کنند، می‌توانند از مخاطبان‌شان در اینستاگرام، تلگرام، یا در وب سایت‌ خود، حمایت مالی دریافت کنند ضمن این که بدون اشتراک گذاری سایر اطلاعات کارت بانکی از امنیت تراکنش‌ها نیز اطمینان خاطر داشته باشند.

تمامی ابزارها و سرویس‌های زرین پال، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی می‌توانند متناسب با نیاز هر کسب و کاری، خدمتی ارائه دهند و برترین شیوه‌های فروش آنلاین را فراهم آورند. چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌های و امکانات زرین پال بهره‌مند شوید،می‌توانید به شبکه های اجتماعی زرین پال به آدرس www.instagram/zarinpal.com و یا وب سایت زرین پال( zarinpal.com ) مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱۳ Average: ۳.۸]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *