رپرتاژ

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

لیمو HR

بیشترین ماده ای که ما در طول روز با آن سرو کار داریم و از آن استفاده می کنیم آب است. کیفیت آبی که می نوشیب در سلامتی ما نقش زیادی دارد و هر چه آب سالم تری مصرف نماییم بدن ما نیز از بسیاری از بیماری ها دور خواهد بود.  با وجود آلودگی های زیادی که در آب شهر وجود دارد امروزه به راحتی می توان با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی کیفیت آب منزل را افزایش داد.

 شرکت تصفیه آسا عرضه کننده ی انواع تصفیه آب های خانگی و نمایندگی برند مینروا Minerva تایوان می باشد  و هم چنین لوازم جانبی تصفیه آب را که دارای استاندارد های جهانی و کاملا اورجینال هستند نیز عرضه می کند. شما می توانید برای اطلاع از انواع مدل های عرضه شده توسط مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا با کارشناسان و مشاورین فروش شرکت شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی تماس حاصل فرمایید تا بهترین دستگاه مورد نیاز منزل شما در اختیارتان قرار گیرد.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

برای این که انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را بشناسید باید با روش های مختلف تصفیه آب آشنا شوید. دستگاه های تصفیه آب معتبر از به روز ترین روش برای کاهش آلاینده های آب که اسمز معکوس نام دارد استفاده می کنند. . در حال حاضر  بهترین برند تصفیه آب، مینروا نیز از همین فناوری بهره می گیرد. این سیستم چون دارای فیلتری است که منافذ بسیار ریز دارد، می تواند املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون حذف کند. مانند کلر، نیترات، نیتریت، آلومینیوم، آرسنیک و دیگر مواد شیمیایی و انواع میکروب ها. در ادامه به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب اسمزمعکوس

گفتیم که مینروا دارای فناوری اسمز معکوس است که مدل های مختلفی را با این فناوری به بازار وارد کرده است. بهترین این مدل ها که یک دستگاه کاملا حرفه ای محسوب می شود مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز اسمز معکوس Minerva RO8_O2PLUS می باشد.

 مراحل این دستگاه بدین شکل است که ابتدا فیلتر مرحله ی اول مواد درشت تر آب  مثل  شن و ماسه و گل و لای را از بین می برد. سپس فیلتر های  مرحله دوم و سوم که کربنی هستند با حذف کلر و مواد شیمیایی دیگر از آب باعث بهتر شدن مزه و رنگ و طعم آن می شوند.

فیلتر مرحله چهارم که اهمیت زیادی در تصفیه آب دارد فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس می باشد. فیلتر ممبران فیلمتک ۱۳ لایه مینروا با میلیون ها منافذ ریز ، تمام املاح موجود در آب لوله کشی را حذف می کند و سپس به پساب خروجی فاضلاب هدایت می کند. سختی آب آشامیدنی  در این مرحله تا زیر ۱۰۰ که طبق استاندارد جهانی بهداشت WHO برای سلامت بدن مناسب است کاهش می یابد.

فیلتر مرحله پنجم به بهبود طعم رنگ و بو در آب تصفیه شده می پردازد. از آن جایی که سختی آب در مرحله چهارم کاهش یافته است فیلتر مینرال مرحله ششم مینروا، املاح معدنی مفید مورد نیاز بدن که در مراحل قبل توسط ممبران حذف شدهد اند همچون کلسیم، سدیم، بی کربنات و منیزیم را در آب تصفیه شده اضافه می کند.

فیلتر قلیایی کننده در مرحله هفتم با افزایش سختی یا همان ph  آب تا ۷.۵ الی ۹ خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آن خواهد داد.

در آخر نیز فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال میزان اکسیژن موجود در آب را افزایش می دهد و باکتری های مضر موجود در آب را حذف می نماید.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE یکی از بهترین انواع آب تصفیه کن می باشد که فواید زیادی دارد. تصفیه آب یونیزه قلیایی توسط فیلتر مرحله هفتم خود ، ph آب آشامیدنی را طبق استاندارد جهانی افزایش می دهد. این امر باعث می شود میزان اسید آب کاهش یابد. نوشیدن آب اسیدی ما را دچار بیماری هایی چون رفلاکس معده و مشکلات گوارشی می کند که با نوشیدن آب قلیایی می توان از این مشکلات پیشگیری کرد.

سلول های سرطانی در بدن برای رشد نیازمند به یک محیط اسیدی دارند و در محیط قلیایی نمی توانند تکثیر و رشد پیدا کنند. به همین منظور شما با نوشیدن آب قلیایی در طول روز به بدن خود کمک می کنید تا سطح قلیایی خون افزایش یابد و با سطح خون قلیایی از بروز سرطان جلوگیری می شود.

هم چنین کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند می توانند این آب را در رژیم غذایی خود قرار دهند تا به افزایش متابولیسم آن ها کمک کند.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

دستگاه تصفیه آب فرابنفش لامپ یو وی دار مینروا مدل  Minerva RO8_UV یک دستگاه هشت مرحله ای است که  مخصوص آب های چاه می باشد. در مرحله هشتم این دستگاه یک فیلتر فرابنفش قرار دارد. این فیلتر با تاباندن اشعه ماورا بنفش به آب باعث از بین رفتن میکروارگانیسم ها و انواع میکروب های آب می شود. اشعه ماورا بنفش در فیلتر مرحله هشتم آب چاه را کاملا ضد عفونی می کند تا بتوان از آب چاه خانگی برای آشامیدن استفاده نمود.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار نسبت به نوع برند و روش تصفیه دستگاه متفاوت هستند. در فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان دستگاه های تصفیه آب موجود می باشند.لازم به ذکر است که برند مینروا نسبت به سایر برند های متفرقه هم کیفیت بهتری دارد و هم ارزش خرید آن بالا می باشد. برای مشاهده ی قیمت دستگاه تصفیه آب به سایت تصفیه آسا می توانید مراجعه نمایید که علاوه بر گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات دارای تضمین قیمت نیز هستند.

تصفیه آب تایوانی

خرید آنلاین تصفیه آب خانگی

برای هر نوع خرید اینترنتی فروشنده ی معتبر نقش مهمی در انتخاب یک دستگاه اورجینال دارد. ما به شما شرکت تصفیه آسا را معرفی می نماییم که شرکتی معتبر و با سابقه در زمینه عرضه و فروش اینترنتی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلترهای آب تصفیه کن است و فروش آنلاین تصفیه آب را از طریق سایت این شرکت برای مشتریان خود فراهم کرده است.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

تمامی محصولات این مجموعه دارای کیفیت  در جه یک و اورجینال و همراه با قطعات و فیلترهای اصل می باشند. از جمله خدمات ارزنده این شرکت نصب و ارسال رایگان، گارانتی بدون قید و شرط تمام قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و سرویس دوره ای،  خرید اقساطی و بهره مندی از تخفیفات ویژه می باشد. شما برای انتخاب دستگاه تصفیه آب خود می توانید از متخصصین مجرب در زمینه آب شیرین کن های خانگی به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی مشاوره ی خرید دریافت کنید و با کارشناسان تصفیه آسا شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷  تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *