اینوتکس 2022

همکاری های فناورانه دوجانبه ایران و ازبکستان افزایش می یابد

رئیس پارک فناوری پشت آباد ازبکستان در بازدید از اینوتکس ۲۰۲۲ گفت: در حال حاضر یک آزمون مشترک بین پارک علم و فناوری پشت آباد و پارک فناوری پردیس برنامه‌ریزی شده است تا به واسطه آن شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و ازبک مورد بررسی قرار گرفته و منجر به همکاری بین شرکتهای دو کشور باشد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ شهاب الدین شریف اف رئیس پارک پشت آباد ازبکستان با حضور در نمایشگاه از نزدیک با شرکت های دانش بنیان ایرانی آشنا شد.
وی با ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه و بازدید از بخش‌های مختلف آن شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزه های صنایع غذایی و فناوری اطلاعات را بسیار پیشرفته و قابل توجه دانست.
شریف اف همچنین با اشاره به همکاری گسترده با پارک فناوری پردیس گفت در حال حاضر یک آزمون مشترک بین پارک علم و فناوری پشت آباد و پارک فناوری پردیس برنامه‌ریزی شده است تا به واسطه آن شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و ازبک مورد بررسی قرار گرفته و منجر به همکاری بین شرکتهای دو کشور باشد.
شریف اف همچنین با اعلام برگزاری نمایشگاه ایده های استارتاپی و نوآوری در تاشکن در پاییز سال جاری از شرکت‌های ایرانی دعوت کرد تا در این نمایشگاه حاضر شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *