اینوتکس 2022

معرفی پلتفرم بوم پروژه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

موسس و مدیرعامل بوم پروژه در حاشیه رویداد معرفی پلتفرم بوم پروژه گفت: «ما در پلتفرم بوم پروژه مفاهیم مدیریت پروژه را ساده سازی کردیم تا تمامی افراد و کسب و کارها بتوانند از آن بهره ببرند».

پنل استارتاپ بوم پروژه در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، با حضور آقای صائبی موسس و مدیرعامل بوم پروژه، خانم فکور مدیر مارکتینگ محصول در هاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، استارتاپ بوم پروژه که پلتفرمی برای مدیران پروژه جهت یکسان‌سازی پروژه است در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در طی پنلی از محصول خود رونمایی کرد.

بوم پروژه پلتفرمی برای ساده سازی پروژه است، طبق گفته مدیرعامل و موسس بوم پروژه از آنجایی که به بخش مدیریت پروژه به نسبت بخش های دیگر یک کسب و کار اعتنایی نمی شد، با شناسایی این نیاز و ارائه راهکار برای آن بوم پروژه راه اندازی شد.
صائبی در خصوص محصول خود گفت: «ما در پلتفرم بوم پروژه مفاهیم مدیریت پروژه را ساده سازی کردیم تا تمامی افراد و کسب و کارها بتوانند از آن بهره ببرند».

او تاکید کرد: «ما این مفاهیم را در قالب دوره های آموزشی در راستای آموزش اصولی مدیریت پروژه بیان کردیم». فکور در ادامه گفت: «به طور کلی در بوم کسب و کار پیش از شروع آن را دیزاین می کنید و اغلب ابعاد کلی پروژه دیده نمی شود، ما نیز در بوم پروژه امکان دیزاین ابعاد پروژه را برای کسب و کارها در ۱۲ بخش فراهم کرده ایم».

صائبی در پاسخ به این سوال که برداشت تیم های فنی با تیم مارکتینگ تفاوت بسیاری دارد، بوم پروژه چگونه می تواند در این زمینه کمک کننده باشد؟ پاسخ داد: «در بسیاری مواقع افرادی که در بخش های مختلف کار می کنند تعارض منافع دارند اما اگر یکسان سازی درک به درستی صورت گیرد این مشکل نیز برطرف می شود، کاری که ما توسط ابزار بصری مناسب پیاده کردیم».

آقای وحید روح پرور نیز به عنوان مجری رویداد پرسید: «آیا استارتاپ خود را برای افراد یا کسب و کار خاصی نظیر استارتاپها شخصی سازی کردید؟»

آقای صائبی گفت: «ما محدودیتی در این قضیه ایجاد نکردیم و کسب و کارها براحتی می توانند از محصول ما استفاده کنند و این کاملا رایگان و قابل دانلود برای تمامی افراد در دسترس است».

در پایان خانم فکور اضافه کرد: «کسب و کار ما تنها آنلاین نیست و بسیاری از اقدامات و فرآیند ها به صورت حضوری انجام خواهد شد».

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *