اینوتکس 2022

پلتفرم مدیریت یکپارچه سون تسک در اینوتکس ۲۰۲۲ رونمایی شد

در سومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، پلتفرم پلتفرمی یکپارچه مدیریت و سازماندهی تسک های سازمان ها، شرکت ها و استارتاپ ها با نام سون تسک رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، در دوران پاندمی کرونا برگزاری دوره های مجازی و دورکاری اهمیت بالایی پیدا کردند، در همین راستا محمد حسن شهریان محصول خود را با نام سون تسک راه اندازی کرد.

محمد حسن شهریان در خصوص این محصول گفت: «شروع کار ما از دوران پاندمی کرونا اغاز شد، ما برای رفع نیاز کاری سازمانها و مدیریت پروژه ها این محصول را راه اندازی کردیم».

موسس سون تسک در مورد بازار هدف این محصول گفت: «تیم ها و استارتاپ ها بازار هدف اصلی ما هستند، اما این امکان استفاده این محصول به صورت فردی وجود دارد و افراد می توانند از ابزارهای شخصی و حلسات ان بهره ببرند».
او ادامه داد: «افراد در ابتدا به صورت رایگان تا ظرفیت ده نفر می تونند از سون تسک استفاده کنند، که با توجه تعداد افراد و ظرفیت سازمان اشتراک های ماهیانه در دسترس می باشد».

محمد حسن شهریان در مورد جذب سرمایه سون تسک اضافه کرد: «ما پیش از این در شرکت نرم افزاری کار می کردیم که در آنجا از طرح و ایده ما استقبال شد. به دنبال آن فایل پیچ دک خود را آماده کردیم و موفق شدیم جذب سرمایه خود را از سرمایه گذار فرشته داشته باشیم».

او در مورد برنامه آینده خود گفت: «در حال حاضر پس از لانچ mvp به فکر جذب راند دوم سرمایه هستیم و برنامه دارین به عنوان شبکه اجتماعی میان تیم ها فعالیت داشته باشیم به گونه ای که بتوان برای هر تیم و شبکه آنها پروفایل ایجاد کرد، در کنار آن با برگزاری دوره های مجازی و جذب افراد مستعد مسئولیت اجتماعی خود را به انجام می رسانیم».

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *