اینوتکس 2022

سیکاپ، رویدادی آموزشی از جنس تجربه

چهارمین رویداد آموزشی سیکاپ در نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ در قالب اینوتکسیکاپ برگزار شد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، رویداد اینوتکسیکاپ که در زمینه فناوری های آموزشی فعالیت می کند، در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در قالب چندین بخش برگزار شد.

این رویداد شامل بخش نمایشگاهی و پروتوتایپ است که در آن معلمان، دانش آموزان، مراکز اجرایی و آموزشی دارای محصول یا خدمت آموزشی حضور دارند، بخش دیگر آن به صورت رویدادی است که در دو بخش دانش آموزی و معلم برتر برگزار می شود. هدف از برگزاری رویداد دانش آموزی کسب تجربه در مسیر ایده تا اجرا برای دانش آموزان است که در حوزه های علوم، زبان، هوش هیجانی، ریاضی و… ارائه می شود.

بخش رویدادی سیکاپ کاملا تجربه محور بوده و زمینه را برای کسب تجربه دانش آموزان فراهم می کند، به این صورت که دانش آموزان پس ثبت نام در چند روز ابتدایی نمایشگاه در زمینه مورد علاقه خود تجربه کسب می کنند و در نهایت در روز پایانی در حضور ۵ داور به ارائه و رقابت می پردازند.

در همین راستا رقابت دانش آموزی سیکاپ نیز در ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سالن چند منظوره اینوتکس ۲۰۲۲ اجرا شد. در این رویداد دانش آموزان در حوزه های ریاضی، دیجیتال، علوم و زبان در حضور داوران متخصص هر حوزه به رقابت می پردازند و رتبه های اصلی در استیج نهایی معرفی می گردند.

در بخش رویدادی، در میان معلمان نیز مسابقه برگزار شد. این رویداد که یکی دیگر از بخش های اینوتسیکاپ است با عنوان “معلم برتر” شناخته می شود. طبق گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، معلمان پس از ثبت نام در این رویداد، در ۳ روز اول نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ جهت شرکت در مسابقه و ارائه بهتر، منتورینگ و راهنمایی می شوند و به دنبال آن در روز آخر تحت عنوان “معلم برتر“ به رقابت و مسابقه می پردازند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *