فناوری آموزشی

پنج راه برای جذب استعدادهای برتر در زمینه فناوری، زمانی که دارای کسب‌وکاری نوپا بدون درآمد زیاد هستید

لیمو HR

یکی از چالش‌های بزرگ هر کسب‌وکار نوپایی، استعدادیابی مناسب است. این‌گونه کسب‌کارها در شهرهای بزرگ، باید با سازمان‌های بزرگ شناخته‌شده یا جهانی، رقابت کنند.

این می‌تواند ترسناک باشد و چالش‌هایی را در فرآیند استخدام ایجاد کند. با‌این‌حال، امتیازهای شغلی معینی وجود دارند که کسب‌وکارهای نوپا را از رقابت‌های بزرگ جدا می‌‌کند و برای‌تان موقعیتی جنجالی و چالش‌برانگیز ایجاد می‌کند.

برجسته‌کردن این مشوق‌‌ها در فرآیند استخدام، راهبردی است تا مطمئن شوید که استعدادهای برتر بی‌درنگ در مسیر شما گام برمی­دارند.

در این‌جا فهرستی از پنج مورد پیشنهاد شده است که باید بر آن‌ها تأکید کنید تا مطمئن شوید نسبت به رقیبان خود برتری دارید:

روی معنای موضوع اصلی تمرکز کنید، نه صرفاً پول آن

  1. روی معنای موضوع اصلی تمرکز کنید، نه صرفاً پول آن

پژوهش‌های معتبری وجود دارند که نشان می‌‌دهند بیشتر جویندگان کار در مقایسه با شغل‌هایی که دستمزد بیشتری می‌‌دهند، به دنبال کارهایی هستند که به زندگی‌‌شان معنا می‌‌بخشد؛ به‌‌ویژه نسل امروز.

در ۱۰سال گذشته، حرفه و مهارت افراد به برند شخصی آن‌ها تبدیل شده است؛ مردم مشتاق هستند ارزش‌ها و کارهای روزانه خود را به هم پیوند دهند و این کار بخش بزرگی از دستیابی به این هدف است.

دوئل برندها، رقابت‌ خونین در عرصه بازاریابی

شناخت و ترویج هد‌ف‌ها و ارزش‌های کسب‌وکارتان، شما را از بقیه متمایز می‌کند. بنابراین، در مورد اینکه چه چیزی برای شما مهم است و چگونه این امر به فرآیند تصمیم‌‌گیری استخدام‌‌های احتمالی مرتبط می‌‌شود، شفاف باشید.

مثالی در این زمینه این است که چرا کاری را انجام می‌‌دهید و از آن مهم‌تر، برای چه کسی این کار را انجام می‌‌دهید. پرسشی که خوب است پاسخ آن را بدانید این است که فراتر از کسب درآمد، چه معیار دیگری اعتبار این شرکت را توجیه می‌کند؟ به آن پاسخ دهید و آن‌گاه آماده خواهید بود که افراد را به دلایلی بیشتر از صرفاً درآمد پرداختی آن‌ها درگیر کنید.

متعهد شوید که کارجویان را به‌عنوان فردی حرفه‌ای و ماهر رشد دهید

  1. متعهد شوید که کارجویان را بهعنوان فردی حرفهای و ماهر رشد دهید

اگر مردم بدانند که در طول مدتی که با شما هستند، رشد خواهند کرد، با پول کمتری برای شما کار خواهند کرد. بنابراین، همچون کارآفرینی نوپا یا مشارکت‌کننده‌ای بسیار ماهر، تعهدات خود را برای سرمایه‌گذاری روی مهارت‌ها و شخصیت آن‌ها افزایش دهید.

کسب‌وکار نوپابودن به این معنی است که انعطاف‌پذیری بیشتری در نحوه انجام‌دادن کاری دارید. از محیط‌‌های «فرآیند پایین» و «سیاست‌‌های درهای باز» به نفع کارجو‌ها استفاده کنید. وقت بگذارید و بفهمید که آن‌ها می‌خواهند در زندگی و حرفه خود به کجا برسند.

هر کاری که می‌توانید برای پشتیبانی از آن‌ها در این سفر دراز‌مدت انجام دهید. این دلیلی برای درخواست کارجویان برای همکاری با شما خواهد بود. به یاد داشته باشید رشد و توسعه فقط به مهارت‌ها محدود نمی‌شود!

به کارجویان نشان دهید که چگونه می‌توانند تمام شخصیت خود را نیز از طریق سرمایه گذاری های هوشمندانه و فرهنگ هوش هیجانی، خود تنظیمی و ارتباطات روشن گسترش دهند. از این گذشته، هیچ‌کس درواقع ‌نمی‌خواهد برای شغلی ثبت‌نام کند که بسیار نویددهنده است، اما به قیمت سلامتی، دوستی و احترامی که برای خود قائل‌اند، تمام می‌شود.

 این گزینه را برای آن‌ها فراهم کنید و هر بار برنده خواهید شد.

ارائه کار واقعی

  1. به آنها کاری واقعی ارائه کنید

متعهدشدن به ارائه کار واقعی، با مشتریان واقعی، با استقلال واقعی، یکی از جهش‌های بزرگ‌ ایمان شما به‌عنوان یک رهبر آغازگر خواهد بود.

با ارائه کار واقعی به افراد، می‌توانید به سرعت هدف‌های شغلی آن‌‌ها را برای سال‌ها دنبال کنید و این مزیتی است در مقایسه با سایر سازمان‌‌های بزرگ‌‌تر که در آن‌‌ها باید «در صف قرار بگیرند و منتظر نوبت خود بمانند».

بنابراین، نحوه برنامه‌ریزی برای گنجاندن آن‌ها در‌ موارد واقعی را با کارمندان احتمالی خود در میان بگذارید: نشست‌های رهبری، مربیگری اجرایی، قرارگرفتن در معرض برنامه‌ریزی تجاری و برنامه‌های راهبردی و همکاری نزدیک با همه بخش‌ها.

کارمندان را خودی کنید

  1. آنها را خودی کنید

کارمندان بالقوه شما فقط به‌دنبال چک حقوق و مکانی برای ساعت کاری نیستند. آن‌ها به‌دنبال جامعه‌ای هستند که بخشی از آن باشند. ورود آن‌ها را به آن جامعه خوش‌آمد بگویید!

از همان ابتدا، آن‌ها را به مجموعه خود پیوند دهید و آن‌ها را در گروه‌هایی که در آن فعالیت می‌کنید، جا دهید.

این کار باعث می‌شود که آن‌ها احساس کنند جزئی از مجموعه‌ای بسیار بزرگ‌تر از گروه شما هستند. همچنین باعث می‌شود که آن‌ها در درازمدت با امنیت بیشتری با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کند.

فناوری

  1. به آن‌ها نشان دهید که واقعی هستید

شما به‌عنوان رهبر، درجات فرهنگ و عادت‌های کل کسب‌وکار خود را تعیین می‌کنید. بنابراین، باید با آن‌ها گفت‌وگو‌ کنید و ارزش‌های مدنظر خود را که برجسته کرده‌اید، تجسم کنید. هیچ‌چیز سریع‌تر از یک ناهماهنگی آشکار بین آنچه در مورد خود و ارزش ‌می‌گویید و نحوه ظاهر و عملکردتان، کارآمدی آینده‌نگرانه را از گروه شما دور نمی‌کند. واقعی باشید، صادق باشید و خالص باشید تا اعتماد و وفاداری را به گونه‌‌ای نشان دهید که در کسب‌وکارهای بزرگ و باسابقه بسیار دشوار است.

به آن‌ها نشان دهید که واقعی هستید

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
منبع
five ways to attract top tech talent when you’re a startup without big salaries
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *