رپرتاژ

۳ کالای مهم برای هدیه تبلیغاتی

امروزه هدایای تبلیغاتی بخش جدایی ناپذیر تبلیغات را شامل می شوند. شرکت های بزرگ برای جذب مخاطب بیشتر و ایجاد حس وفاداری در مشتریان خود از این نوع تبلیغات بهره می برند. شرکت های کوچک تر نیز برای اینکه بگویند حرفی برای گفتن دارند و برای اینکه خود را بزرگ جلو دهند از این هدایا بهره می برند. تاثیر مثبت این خدمات بر کسی پنهان نیست برای همین است که این نوع تبلیغات چندین سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و برای شرکت ها سودمند است.

خودکار تبلیغاتی

این وسیله که سالیان درازی است جزو پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که با وجود قیمت ارزان تر نسبت به بقیه کالاها کاربردهای فراوانی نیز دارد. این کالا را هم می توان جزو هدایای ارزان قیمت و هم گران قیمت قرار داد. خودکار های پلاستیکی عمدتا کالاهای ارزان تری هستند با این وجود خودکارهای فلزی شیک و مدیریتی نیز آنچنان قیمت ارزانی ندارند. خودکار تبلیغاتی همواره به صورت گسترده برای هدایای نمایشگاهی و همایش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

این خودکارها با جنس پلاستیک جنس و مقاومت پایین تری دارند با این حال قیمت نسبتا مناسبی نیز دارند. استفاده از این خودکار ها بیشتر در همایش ها و نمایشگاه ها رواج بیشتری دارد. با این کار شرکت ها به عمده مشتریان خود هدیه تبلیغاتی می دهند و سعی بر این دارند که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنند.

خودکار تبلیغاتی مدیریتی ( فلزی)

خودکارهای مدیریتی شیک و بادوام هستند و به همان نسبت نیز قیمت بیشتری دارند. این هدیه جزو کالاهایی است که به مشتریان اهدا می شود تا با این کار مشتری را به مشتری همیشگی و دائمی خود تبدیل شود. این خودکارها بیشتر از جنس فلزی بوده و امکان حک لوگو و برند روی آن موجود می باشد.

ماگ ها

ماگ ها لیوان هایی هستند که تنوع نسبتا زیادی نیز دارند و به خاطر این تنوع و زیبایی یکی از اصلی ترین هدایای تبلیغاتی می باشند. ماگ ها به خاطر ماهیت اینکه لیوان هستند همواره برای نوشیدن کاربرد دارند با این حال ماگ های هستند که امکان حفظ و نگهداری گرما و سرما را نیز دارند. ماگ تبیلغاتی کالایی است که هم طرفداران زیادی دارد و هم بسیار کاربردی می باشد در ادامه سعی می کنیم انواع مختلف ماگ ها را معرفی کنیم.

ماگ تبیلغاتی

ماگ پلاستیکی

لیوان های پلاستیکی جزو ارزان ترین ماگ ها هستند و با اینکه در مقابل شکستن مقاوم هستند ظاهر آنچنان جذابی ندارند. این نوع ماگ ها از پلاستیک سخت و فشرده تشکیل شده اند که قابلیت این را دارند که برند و لوگوی شما بر روی آن چاپ گردد. مورد استفاده این ماگ ها برای نوشیدن مایعات می باشد.

ماگ سرامیکی

ماگ های سرامیکی ظاهری جذاب دارند و برای نوشیدن مایعات سرد و گرم بسیار مناسب هستند. تنها عیبی که می توان برای این ماگ ها در نظر گرفت این است که در مقابل شکستن مقاوم نیستند و به راحتی با یک بار افتادن می شکنند. با این حال این ماگ ها موارد استفاده گوناگونی دارند و با توجه به اینکه انواع رنگ های مختلفی می توان تهیه کرد می توانید با رنگ سازمانی خود نیز ست کنید. به یاد داشته باشید این ماگ ها پرمصرف ترین ماگ ها بین مردم هستند.

ماگ حرارتی (جادویی)

ماگ حرارتی که به آن ماگ جادویی نیز گفته می شود ماگ هایی هستند که با دریافت حرارت و گرما تغییر رنگ و طرح پیدا می کنند. بدین صورت که در ظاهر شبیه ماگ های سرامیکی هستند و یک رنگ و طرح خاصی روی آن قرار گرفته است با این وجود با ریختن مایعات گرم داخل آن ظاهر آن تغییر کرده و طرح دیگری روی آن قرار می گیرد.

ماگ های درب دار

ماگ های درب دار جزو ماگ های شکیل زیبا و پرکاربردی قرار دارند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. این ماگ ها با ظاهری مانند فلاسک قابلیت حفظ گرما و سرما را نیز دارند. این ماگ ها تنوع زیادی نیز دارند

ماگ های دیجیتال و یا درجه دار

این ماگ های جزو ماگ ههای درب دار هستند که دارای دماسنج بر روی درب خود هستند. این ماگ ها به ماگ های مسافرتی نیز مشهور هستند به دلیل اینکه به راحتی می توانید از آن ها در مسافرت ها بهره ببرید.

اسپیکر

اسپیکرها جزو کالاهای الکترونیکی هستند که با قابلیت داشتن باطری قابل حمل و شارژ می باشند. اسپیکرها با داشتن بلوتوث به راحتی به موبایل متصل می شوند و می توانند در همه جا پخش موسیقی انجام دهند. این اسپیکر ها کوچک و قابل حمل می باشند که در مسافرت ها و در محیط هایی که برق نیست به راحتی می توانند نیاز شما به پخش موسیقی را برطرف سازند. اسپیکر تبلیغاتی جزو کالاهای پرطرفدار در بین هدایای تبلیغاتی می باشد که با توجه به کاربردی بودن آن سفارش نسبتا زیادی دارد. در ادامه چندین نوع اسپیکر مختلف برای شما معرفی خواهد شد.

اسپیکر

اسپیکر هولدر دار

اسپیکرهای هولدر دار یا نگهدارنده موبایل یک قابلیت کاربردی دارد و آن نیز قابلیت نگه داری موبایل بر روی آن است. این اسپیکرها بولوتوثی بوده و به راحتی به موبایل متصل می گردد و می تواند با آن پخش موسیقی انجام داد. این اسپیکرها سایز نسبتا کوچکی دارند و به راحتی قابل حمل نیز می باشند. با این وجود حک لوگو تبلیغاتی شما بر روی آن ها جلوه زیبایی داشته و برای تبلیغات گزینه بسیار مناسبی هستند.

اسپیکر چراغ قوه دار

هر چقدر وسیله ای امکانات بیشتری داشته باشد کاربردی تر نیز می گردد. این اسپیکر ها با داشتن یک قابلیت روشنایی و چراغ قوه که قابلیت پرکاربردی نیز هست می تواند گزینه مناسبی برای خرید نیز باشد. اسپیکرهای چراغ قوه ای علاوه بر پخش موسیقی روشنایی را هم با خود به ارمغان می آورند. داشتن کاربرهای مفید این اسپیکر می تواند باعث شود آن را به عنوان کالایی مناسب برای تبلیغات تبدیل کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *