اخبار استارتاپی

۱۱ استارتاپ برگزیده «اینوماین ۳» آماده جذب سرمایه‌گذار شدند

لیمو HR

محصول و خدمات ۱۱ استارتاپ برگزیده (اینوماین ۳) در کارگروه کارشناسی طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) مورد ارزیابی قرار گرفت و بنا بر آنالیزهای صورت گرفته، این تیم ها برای جذب سرمایه احراز شرایط شدند.

ایمینو با هدف ارتقای سطح بلوغ تکنولوژی محصولات نوآورانه، رویداد همرسانی ایده‌های برگزیده جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی ( اینوماین ۳) را خردادماه سال جاری برگزار و اعلام کرد ایده‌های دسته‌بندی شده در سه سطح بلوغ تکنولوژی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، چنانچه پارک‌های علم و فناوری در این مرحله نسبت به پذیرش و استقرار تیم‌ های استارتاپی با TRL کمتر از ۳ اقدام کنند و کمک کنند تا دوره پیش شتابدهی این تیم‌ها تا TRL4 به سرانجام برسد، ایمینو به این پارک‌ها با توجه به سطح پذیرش TRL تا سقف ۵۰ میلیون تومان حمایت مالی می‌کند.

چنانچه سطح بلوغ تکنولوژی این تیم‌ها ۴ تا ۶ باشد، سرمایه گذار این تیم ها می تواند تیم خود را در ایمینو (به صورت رایگان) حداکثر به مدت ۶ ماه مستقر کند و این تیم از خدمات اینترنت پر سرعت، تلفن اختصاصی، آموزش و منتورینگ در حوزه های کسب و کار، بازارسازی، خدمات حقوقی و تسهیلگری و تجهیزات موردنیاز بهره مند شود. پس از ارزیابی‌های صورت گرفته و موفقیت تیم پس از گذراندن دوره شتابدهی، سرمایه گذار این ایده شتابدهی شده در راستای توسعه و تقویت زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی موظف می شود در ازای خدماتی که دریافت کرده، هزینه خدمات آموزشی هسته های نوآور دیگر ایمینو را پرداخت کند و این تسهیلگری و حمایت از طرح های نوآورانه با هدف خدمت در ازای خدمت محقق شود.

ایمینو همچنین به تیم هایی که دارای سطح بلوغ تکنولوژی ۷ تا ۹ هستند نیز فضای کار اشتراکی حداکثر تا مدت ٣ ماه اختصاص می دهد و به توسعه بازار آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو)، متقاضیانی که علاقمند به سرمایه گذاری بر روی این ایده ها هستند می توانند برای مشاهده «خدمات ویژه ایمینو» به سرمایه گذاران و مشخصات کامل تیم های استارتاپی QR Code را اسکن کنند.

علاقمندان برای سرمایه‌گذاری و تامین مالی ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی ارزیابی شده، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ای ۴۱۸۶۸۶۱۷ – ۰۲۱ تماس بگیرند یا از طریق پست الکترونیک ایمینو به آدرس info@imino.ir با ما در ارتباط باشند.

اینوماین 3

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *