رپرتاژ

مستر بلیط ؛ سفر به تبریز با اقامت در هتل ایل گلی

لیمو HR

آیا تاکنون به شهر تبریز سفر کرده اید؟ آیا با اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری تبریز آشنا هستید؟ تبریز سومین کلان ‌شهر بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. مساحت این استان ۴۵۴۹۱ کیلومتر مربع بوده که حدود ۲.۸ درصد از مساحت کل کشور را شامل می‌شود. شهر تبریز در غرب استان آذربایجان شرقی و جنوب شرق جلگه تبریز قرار گرفته و از سمت شمال به کوه‌های پکه‌چین و عون بن علی، از طرف شمال شرقی تبریز به کوه‌های گوزنی و بابا باغی منتهی می‌شود. با توجه به موقعیت طبیعی و جغرافیایی تبریز، این شهر از سردترین شهرهای ایران محسوب می‌شود که آب و هوای سرد و خشک کوهستانی دارد.

برترین جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر تبریز به شرح زیر است:

  • موزه آذربایجان تبریز
  • مسجد کبود
  • مقبره الشعرا
  • کوه عینالی
  • کوه های آلا داغ لار
  • ربع رشیدی
  • تالاب قوری گل
  • بازار تبریز
  • ائل گلی
  • ارگ تبریز

این موارد تنها بخشی از آثار تاریخی و گردشگری در شهر تبریز محسوب می شود و باعث شده است تا این شهر زیبا هر ساله و در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی باشد، بنابراین برای رزرو هتل تبریز پیشنهادهای زیادی وجود خواهد داشت.

رزرو هتل پارس ایل گلی تبریز

رزرو هتل پارس ایل گلی تبریز

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به تبریز، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به تبریز اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید. اگر قصد سفر به شهر زیبای تبریز را دارید، اولین پیشنهاد مستربلیط رزرو هتل پارس ایل گلی تبریز می باشد.

هتل ۴ ستاره پارس ائل گلی در شهر تبریز در سال ۱۳۸۰ در کنار پارک ائل گلی ساخته شد و فعالیت خود را در ۲۹ اسفند آغاز کرد. ساختمان هتل با معماری زیبای شیشه ای و مدرن و در ۱۷ طبقه ساخته شده که ۱۷۸ اتاق و سوئیت در طبقات آن قرار گرفته است. نوع اتاق های این هتل از یک تخته تا دو تخته و سه نفره است که برخی از اتاق ها رو به روی کوه و پارک ساخته شده اند که نمای زیبایی به اتاق ها می دهند. شما می توانید یک اتاق با توجه به معیار هایی که برای اتاق مورد نظر خود در نظر گرفته اید رزرو کنید. از جمله امکانات رفاهی که در اتاق های هتل پارس ائل گلی وجود دارد می توان روم سرویس، یخچال، مبلمان شیک، چای ساز، کمد لباس، پاورسوئیچ، میز تحریر، اینترنت رایگان، تلویزیون، صندوق امانات در اتاق و… را نام برد.

این هتل با اینکه از محیط شهر دور و در یک منطقه آرام قرار گرفته است اما با اقامت در آن فاصله زیادی با مراکز خرید و مکان های دیدنی و گردشگری مثل باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا، موزه قاجار، بام و تله کابین عون بن علی و … نخواهید داشت. از دیگر امکاناتی که هتل پارس ائل گلی در اختیار میهمانان داخلی و خارجی می گذارد رستوران، پارکینگ، استخر، اینترنت رایگان در لابی، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، کتابخانه، تاکسی سرویس، مرکز خرید، کافی شاپ، فکس و … است.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل تبریز

شهر زیبای تبریز به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل تبریز با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل تبریز به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز تبریز خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *