اخبار استارتاپی

اولین پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی برگزار می شود

مدیر پنجمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم با اشاره به برگزاری اولین پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، گفت: برای اولین بار در برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی، فضایی به صورت مستقل به شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی و حوزه‌های مرتبط اختصاص داده شده است.

لیمو HR

حامد ایرانی، مدیر پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم با اشاره به اهمیت توسعه کسب و کارها در حوزه‌های مختلف کشاورزی و تبادل دانش و اطلاعات پیشرفته این حوزه، گفت: این رویداد با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز در حوزه باغبانی، ساخت و تجهیز گلخانه، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات و پهپادهای کشاورزی، سامانه‌های نوین آبیاری و محصولات کشاورزی از ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از نقش و اهمیت شرکت‌های دانش بنیان در توسعه صنعت کشاورزی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، افزود: برای اولین بار در برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی، فضایی به صورت کاملا مستقل به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شده است.

ایرانی یادآور شد: از آنجایی که توسعه گلخانه‌ها و افزایش دو برابری ظرفیت آن طی پنج سال در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، امسال و با همت انجمن گلخانه‌سازان کشور شاهد حضور حداکثری از برترین فعالین این حوزه خواهیم بود.

به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری نمایشگاه کشاورزی آیفارم، پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آیفارم با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه‌سازان کشور و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، وزارت امور خارجه، خانه اصناف کشاورزی ایران، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *