معرفی استارتاپمقالات هوش مصنوعیهوش مصنوعی

معرفی استارتاپ Relativity

Relativity یک پلتفرم کشف الکترونیکی است که با مدیریت حجم زیادی از داده ­ها و شناسایی مسائل کلیدی در طی جریان‌های قضایی، تحقیقات داخلی و پروژه‌های تبعیت از قوانین به تیم‌های حقوقی کمک می‌کند. به دلیل ارائه خدمات عالی در زمینه تسهیل و تسریع شناسایی داده‌های موردنیاز، پلتفرم پیشگام Relativity اکنون توسط بیش از ۱۳.۰۰۰ شرکت در سراسر جهان و با اتصال به سیستم‌های تحت وب on-premises و فضای ابری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی با رویکرد نوین مدیریت اطلاعات حساس، از شرکت‌ها در برابر خطرات حریم خصوصی، امنیتی و قانونی محافظت می‌کند. هوش مصنوعی نرم‌افزار Relativity می‌تواند به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در سراسر جهان کمک کند تا از اطلاعات حساس خود با سهولت و سرعت کافی محافظت کنند و از این طریق زمینه رشد و ترقی خود را فراهم سازد.
این شرکت تا به حال ۱۵.۶ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

Relativity

معرفی کلی:

مؤسس: اندرو سیجا
سال تأسیس و مکان: ۲۰۰۱ – شیکاگو، ایالات متحده
کل بودجه دریافتی: ۱۲۵ میلیون دلار

Relativity community

خدمات:
با خدمات مختلف Relativity می‌توانید با استفاده از فضای ابری، بر چالش‌های مرتبط با داده‌های بدون ساختار غلبه کنید. در ادامه به بعضی از راه‌حل‌های ارائه شده توسط این نرم‌افزار می‌پردازیم:
۱. کشف و تحقیقات الکترونیکی
شما می‌توانید به‌راحتی به مسائل مربوط به کشف الکترونیکی رسیدگی کنید و کیفیت کار خود را به حداکثر برسانید. نرم‌افزار این شرکت با روش‌های زیر شما را در انجام این کار یاری می‌دهد.
ساده‌سازی پشته فناوری: از آشفتگی ناشی قراردادن داده‌ها در چند سیستم متفاوت اجتناب کنید. با سیستم جامع Relativity قادر خواهید بود در هر مرحله از کار به طور پیوسته در جهت کاهش ریسک و افزایش بهره‌وری حرکت کنید.

مدیریت پروژه‌ها با ابعاد مختلف
مدیریت پروژه‌ها با ابعاد مختلف: فناوری به کاربردی شده در این پلتفرم پشتیبانی از صدها میلیون سند در یک فضای کاری را امکان‌پذیر می‌سازد. به‌وسیله Relativity شما می‌توانید از کوچک‌ترین موارد تا بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین موضوعات را مدیریت کنید.
بازبینی بی‌نقص اطلاعات: با موتور پردازشی قوی این نرم‌افزار که نیازهای هر نوع پروژه را برآورده می‌سازد و قابلیت مشاهده ارتباطات در متن را دارد، فایل‌های محلی را با سرعت مطلوبی مورد بازبینی قرار دهید. این شرکت جامع‌ترین ویرایشگر را در نرم‌افزار خود قرار داده که به‌وسیله آن می‌توانید میلیون‌ها صفحه را به طور خودکار ویرایش کنید. تمام این مراحل بدون صرف هزینه و برای محافظت از اطلاعات شما انجام می‌پذیرد. شما بدون نیاز به رجوع به منابع مختلف، می‌توانید در یک صفحه واحد، تنها با چند کلیک و اتصال نقاط بین افراد و اسناد مهم آن‌ها، ارتباطی بین حقایق و شواهد بیابید. علاوه بر این، مواردی نظیر قابلیت رونوشت ویدئوها، علامت‌گذاری قسمت‌های مهم و پیوند یافته‌های خود به اسناد پشتیبان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار است. این ویژگی راهی سریع و واضح برای تطبیق و مقایسه گواهی‌های داده شده با شواهد موجود مهیا می‌کند. تمامی این‌ها به این معناست که شما می‌توانید شناسایی اطلاعات شخصی، نرمال‌سازی موجودیت‌ها، ایجاد پیوند و حذف افزونگی را اتوماتیک کنید و با تشخیص سریع نقض داده و اطلاع‌رسانی به شرکت‌های مورد حمله اطلاعاتی بر اساس درک داده‌ها زمان بازبینی را به‌اندازه ۷۵ درصد کاهش دهید.

دسترسی سریع‌تر به داده‌ها و اسناد مهم

دسترسی سریع‌تر به داده‌ها و اسناد مهم: به‌وسیله هوش مصنوعی واقع در این پلتفرم کافی است عنوان شکایت را وارد کنید تا فوراً مسائل و بازیکنان کلیدی آن شناسایی شوند. تنها با چند کلیک می‌توانید به مهم‌ترین اطلاعات دست یابید و آن‌ها را به استراتژی پرونده خود بیفزایید چرا که نرم‌افزار Relativity به طور خودکار اسناد تکراری و نامربوط را قبل از باز کردن اولین سند از بین می‌برد. علاوه بر این برای یافتن سایر عباراتی که ممکن است در جستجو از قلم افتاده باشند امکان تجزیه و تحلیل محتوا بر اساس مفهوم (به جای صرفاً کلمات) وجود دارد.

ذخیره تمام اسناد در یک مکان واحد: Relativity تمام پرونده‌های موردی به همراه بقیه کارهای اکتشاف الکترونیکی را در یک مکان متمرکز می‌کند تا دیگر مجبور نباشید برای هر یک از موارد به سیستم‌های مختلف مراجعه کنید.

جمع‌آوری داده‌ها به طور مستقیم از منبع اصلی
جمع‌آوری داده‌ها به طور مستقیم از منبع اصلی: ابزار جمع‌آوری اطلاعات Relativity این امکان را به شما می‌دهد تا ضروری‌ترین داده‌ها را با قابلیت پشتیبانی در اختیار تیم خود قرار داده و بدون نیاز به خروج از فضای ابری از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های محبوب سازمانی بهره ببرید.

یافتن اطلاعات موردنیاز: شما می‌توانید آسانی کلمات کلیدی، ارتباط‌دهنده‌ها، تاریخ‌ها و سایر اطلاعات را جستجو کنید. همین‌طور امکان نمایش ویژگی فایل‌ها برای یافتن محتوای پنهان وجود دارد.
این پلتفرم به درک زمینه مشکلاتی که نیاز به حل آن‌ها دارید کمک می‌کند. جستجوی قدرتمند و ابزارهای متنوع به شما این امکان را می‌دهد که داده‌هایتان را به طور مؤثرتری کاوش کرده و بر اساس آن‌ها اقدام کنید. برای مثال گزینه‌های ECA & Investigation  و ابزارهای پردازش به شما کمک می‌کند مجموعه داده‌ها را متمرکز کرده و سپس با یک کلیک آن‌ها را مستقیماً برای بازبینی ارسال کنید. همچنین فیلترهایی برای اولویت‌بندی و انتشار مجزای داده‌هایی که برای پرونده شما اهمیت دارند در نظر گرفته شده است.

ارزیابی‌های اولیه پرونده

  1. ارزیابی‌های اولیه پرونده
    آشنایی با خطرات احتمالی از ابتدای کار: شما می­توانید از سرایت مشکلات پرونده به دیگر بخش‌ها جلوگیری کنید. از سیستم ارزیابی اولیه Relativity برای شناسایی و تحلیل ریسک استفاده کنید تا هزینه‌های اضافه کاسته شود.

Group 9

  1. حریم خصوصی داده‌ها
    به حداقل رساندن فشار درخواست‌های دسترسی به اطلاعات: به‌منظور پاسخ‌دهی سریع به درخواست‌ها، حفظ امنیت داده‌های شخصی و مطابقت با مقررات حریم خصوصی، فرایندها را شخصی‌سازی کنید.
    کاهش ریسک با نظارت بر حساس‌ترین داده‌ها: مجموعه جریان‌های کاری Relativity به‌وسیله هوش مصنوعی از آسیب‌های جبران‌ناپذیر داده‌ها جلوگیری می‌کند.
    محافظت از محرمانه‌ترین اطلاعات: از جامع‌ترین قابلیت‌های تنظیمی این نرم‌افزار برای محافظت از اطلاعات شخصی و رعایت مقررات حریم خصوصی استفاده کنید. هر نوع داده حساس، محرمانه، دسته‌بندی‌شده و ترکیبی را کشف و ویرایش کنید. همه نمونه‌های اطلاعات شخصی ساختاریافته و بدون ساختار متقاضیان را شناسایی کنید تا به درخواست‌ها به طور دقیق و کارآمد پاسخ دهید.

محافظت از محرمانه‌ترین اطلاعات

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *