رپرتاژکسب و کارهای آموزش

نیکارو؛ پلتفرم معرفی آموزشگاه و ثبت نام کلاس در سراسر کشور

ساختار فعلی جامعه و آموزش و پرورش، اتلاف انرژی و زمان بالا، و اثربخشی پایینی دارد. مسیری که افراد برای رسیدن به دانشگاه طی میکنند یک مسیر طولانی و با بهره‌وری پایین است و اغلب افراد دلشان می‌خواهد فرصت بازگشت به گذشته را داشته باشند. برای بسیاری از ما پیش آمده که سال‌ها درس خواندیم و در نهایت از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدیم، اما بعد از دستِ کم ۱۶ سال درس خواندن متوجه شدیم به رشته تحصیلی خود علاقه نداریم و در زمینه متفاوتی شروع به کار کردیم. گذراندن سال‌های زیادی از زندگی در مسیر نادرست، مسلما ما را از موفقیت و پیشرفت دور می‌کند. در همین راستا نیکارو متولد شد تا جلوی این هدررفتِ زمان را بگیرد و به شما کمک کند سریع‌تر از علایق و استعدادهای خود با خبر شوید و در مسیر درست حرکت کنید.

نیکارو با تاکید بر یادگیری هدفمندِ مهارت که متناسب با استعداد افراد است به آن‌ها کمک میکند تا مسیر موفقیت را ساده‌تر و سریع‌تر طی کنند.

نیکارو، پلتفرم معرفی آموزشگاه و ثبت نام کلاس در سراسر کشور است. ما در نیکارو اعتقاد داریم برای رسیدن به موفقیت باید از همان سال‌های اول زندگی استعداد و علایق خود را بشناسیم و در مسیر یادگیری مهارت‌های کاربردی قدم برداریم. در دنیای پر رقابت امروز هرچه زودتر بتوانید استعدادهای خود را کشف کنید و متناسب با آن یادگیری داشته باشید، سریع تر میتوانید وارد بازار کار شوید و در زمینه ای که به آن علاقه دارید آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

بر مبنای همین دیدگاه، “نیکارو” برگرفته از “کار نیک” شکل گرفت تا به افراد کمک کند مسیر زندگی خود را بهتر بسازند. گام اول یادگیری انتخاب یک آموزشگاه مناسب است که کلاس‌های با کیفیت برگزار کند. نیکارو یک پلتفرم آموزشی است که امکان معرفی، مقایسه و ثبت نام کلاس های آموزشی را فراهم می‎‌کند.

در شهرهای کوچک پیدا کردن یک آموزشگاه خوب در بعضی حوزه‌ها ممکن است بسیار سخت و زمانبر باشد. در شهرهای بزرگ که افراد می‌توانند انتخاب های متنوعی داشته باشند، انتخاب بهترین کلاس و آموزشگاه در هر حوزه ای میتواند به چالشی مهم بدل شود که رفتن سر کلاس، یادگیری و استفاده درست از وقت را به تاخیر بیندازد. حتی بدتر از آن، یک انتخاب غلط میتواند باعث هدر رفت وقت، انرژی یا پول شما شود یا حتی انگیزه شما برای ادامه مسیر و یادگیری بیشتر در آن حوزه را از شما بگیرد. بنابراین انتخاب درست کلاس و آموزشگاه از جهات مختلفی اهمیت دارد و تکیه به شانس برای انتخاب بهترین آموزشگاه، میتواند به ضرر شما تمام شود.

اما چطور میتوانیم از میان آموزشگاه‌های مختلف، نزدیک ترین آموزشگاه به شرایط و انتظارات خود را پیدا کنیم؟ اول از همه باید هدف و انتظارات خود را مشخص کنید، در گام بعدی باید مشخصات تمام کلاس ها و آموزشگاه های شهر را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. البته جستجو در شهر برای جمع آوری اطلاعات آموزشگاه‌های مختلف و شرایط آن‌ها، وقت، انرژی و هزینه زیادی از شما مگیرد.

نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه ها و بهترین کلاس های هر شهر و تسهیل روند انتخاب و ثبت نام به شما کمک می‌کند تا انتخاب ساده‌تری داشته باشید. با کمک نیکارو شما می‌توانید آموزشگاه‌های مختلف را بر اساس نظرات کاربران، فاصله مکانی، میزان رضایتمندی، مدرس، زمان و قیمت دوره‌ها مقایسه کرده و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

چشم انداز نیکارو ایجاد یک پلتفرم هدایت تحصیلی و شغلی مبتنی بر آموزش و یادگیری هدفمند هست. ما تلاش میکنیم تا با همراستایی استعدادها، علایق، مسیر تحصیلی و در نهایت جایگاه شغلی، رسیدن به موفقیت شغلی رو برای شما ساده‌تر کنیم. در ادامه به معرفی بیشتر خدمات نیکارو میپردازیم:

نیکارو ؛ پل ارتباطی متقاضیان کلاس و آموزشگاه‌ ها

نیکارو در فاز اول، پل ارتباطی بین آموزشگاه ‌ها و متقاضیان شرکت در کلاس‌ های آموزشی است. نیکارو بستری فراهم میکند تا کاربران متقاضی کلاس، با آموزشگاه‌های مختلف شهرشان آشنا شوند، موقعیت مکانی و امکانات آموزشگاه را بررسی کنند، تصاویر مربوط به آموزشگاه را ببینند، نظرات کاربران دیگر درباره آموزشگاه‌های مختلف را بخوانند و در نهایت بهترین انتخاب را برای یادگیری مهارت مورد نظر خود داشته باشند. همانطور که میدانید انتخاب یک کلاس خوب در حوزه‌های مختلف کاری سخت و زمان بر است؛ اما نیکارو با ارائه اطلاعات بهترین آموزشگاه ‌ها در شهرهای مختلف، به شما کمک می‌کند تا راحت و بی دردسر، بدون بیرون رفتن از خانه و با صرف وقت و انرژی کم، بهترین انتخاب را داشته باشید.

از سوی دیگر نیکارو این امکان را فراهم می‌کند تا مدیران آموزشگاه‌های مختلف و مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور بتوانند مجموعه خود را به متقاضیان کلاس معرفی کنند و بهتر و بیشتر دیده شوند.

اگر متقاضی کلاس هستید:

با ورود به سایت نیکارو و انتخاب شهر خود میتوانید لیست آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف در شهرتان را ببینید و بهترین انتخاب را متناسب با شرایط خود داشته باشید.

اگر مدیر آموزشگاه یا باشگاه هستید:

با ثبت درخواست همکاری با نیکارو به صورت رایگان میتوانید مجموعه خود را به هزاران کاربر در سراسر کشور معرفی کنید. ثبت آموزشگاه یا باشگاه ورزشی در نیکارو کاملا رایگان است و شما در هر شهری که باشید امکان ثبت آموزشگاه خود را دارید. بنابراین اگر می‌خواهید مجموعه خود را به متقاضیان کلاس معرفی کنید و بیشتر دیده شوید، نیازی به هزینه کردن نیست و به راحتی می‌توانید به جمع آموزشگاه‌های نیکارو بپیوندید.

نیکارو

نیکارو در چه زمینه‌هایی فعالیت دارد؟

حوزه فعالیت نیکارو بسیار گسترده است و در حوزه‌های علمی، هنری، ورزشی، مهارتی، کنکور و مشاوره تحصیلی، فنی حرفه ای و مراکز مشاوره و استعدادیابی در شهرهای مختلف به معرفی آموزشگاه و کلاس میپردازد. در ادامه به معرفی کامل حوزه‌های فعالیت نیکارو در شهرهای مختلف میپردازیم:

لیست آموزشگاه‌های هنری در سراسر کشور

همانطور که میدانید حوزه هنر بسیار وسیع است و منحصر به نقاشی نمی‌شود. در نیکارو شما میتوانید لیست آموزشگاه‌های هنری را در شهرهای مختلف ببینید، امکانات آموزشگاه‌ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. از جمله آموزشگاه‌های هنری در نیکارو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزشگاه‌های بازیگری و سینمایی (کارگردانی، تدوین، گریم، نویسندگی، طراحی صحنه و …)
  • آموزشگاه‌های نقاشی، طراحی و گرافیک
  • آموزشگاه‌های خوشنویسی
  • آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی شامل سفالگری، مجسمه سازی، ویترای و …
  • آموزشگاه‌های موسیقی، خوانندگی و گویندگی
  • آموزشگاه‌های عکاسی و فیلمبرداری

لیست آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای در سراسر کشور

حوزه فنی حرفه ای نیز مشابه حوزه هنری مهارت‌های گسترده و متنوعی را در بر میگیرد. از جمله آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای در نیکارو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزشگاه‌های خیاطی و طراحی دوخت
  • آموزشگاه‌های گریم و آرایشگری
  • آموزشگاه‌های کامپیوتر و حسابداری
  • آموزشگاه‌های گرافیک و معماری
  • آموزشگاه‌های آشپزی و شیرینی پزی
  • آموزشگاه‌های برق و الکترونیک
  • آموزشگاه‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی مثل کار با رزین، قالی بافی و …

لیست آموزشگاه‌های زبان در سراسر کشور

آموزشگاه‌های زبان معرفی شده در نیکارو منحصر به زبان انگلیسی نمیباشند و به آموزش زبان‌های مختلف میپردازند. از جمله آموزشگاه‌های زبان نیکارو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزشگاه‌های زبان انگلیسی
  • آموزشگاه‌های زبان آلمانی
  • آموزشگاه‌های زبان فرانسوی
  • آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی
  • آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی
  • آموزشگاه‌های زبان عربی

لیست آموزشگاه‌های مهارتی در سراسر کشور

نیکارو در زمینه معرفی آموزشگاه‌های مهارتی در سراسر کشور نیز فعالیت دارد. این آموزشگاه‌های مهارتی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان هستند. از جمله آموزشگاه‌های مهارتی معرفی شده در نیکارو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزشگاه‌های رانندگی
  • آموزشگاه‌های توسعه فردی شامل تندخوانی، تقویت ذهن و …
  • آموزشگاه‌های چرتکه، رباتیک و لکو ویژه کودکان
  • آموزشگاه‌های فن بیان و مهارتهای کلامی

لیست باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور

یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت نیکارو، حوزه ورزشی است و در زمینه معرفی باشگاه‌های ورزشی نیز فعالیت دارد. باشگاه‌های ورزشی معرفی شده در نیکارو منحصر به بدنسازی و تناسب اندام نیستند و در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند. از جمله مراکز ورزشی معرفی شده در نیکارو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدارس فوتبال و فوتسال
  • استخرهای شنا
  • مدارس شطرنج
  • آموزشگاه‌های ماساژ
  • باشگاه‌های والیبال، بسکتبال و هندبال
  • باشگاه‌های و پیست‌های اسکیت و پارکور
  • باشگاه‌های یوگا و ژیمناستیک
  • باشگاه‌های بدنسازی و فیتنس
  • باشگاه‌های تیراندازی و سوارکاری
  • سالن‌های تنیس، بدمینتون و پینگ پنگ
  • سالن‌های پینت بال، بیلیارد، بولینگ و گلف

لیست مراکز آموزش کنکور و مشاوره تحصیلی در سراسر کشور

با توجه به اهمیت کنکور در زندگی هر فرد، نیکارو به معرفی آموزشگاه‌های کنکور و مراکز مشاوره تحصیلی در سراسر کشور نیز میپردازد. بنابراین چنانچه دانش آموز هستید و نمیدانید کدام آموزشگاه کنکور برای شما مناسب است، با مراجعه به سایت نیکارو میتوانید بهترین آموزشگاه‌های کنکور شهر خود را مقایسه کرده و انتخاب خوبی داشته باشید.

مراکز آموزش کنکور و مشاوره تحصیلی

لیست مراکز مشاوره و استعدادیابی در سراسر کشور

نیکارو، در فاز دوم فعالیت خود، همراستایی علایق و استعدادها، و یادگیری مهارت‌های افراد را مورد نظر قرار داده و مدتی است استعدادسنجی و مشاوره تحصیلی – شغلی را در خدمات نیکارو گنجانده است، تا شما بتوانید به صورت هدفمند و در راستای علایق و استعدادهای خود مهارت یاد بگیرید.

نیکارو با تاکید بر یادگیری هدفمندِ مهارت، که متناسب با استعداد افراد است، به آن‌ها کمک میکند تا مسیر موفقیت را ساده‌تر، کوتاه‌تر و سریع‌تر طی کنند. خدمات استعدادسنجی نیکارو در حال حاضر فقط در شهر مشهد امکان پذیر است، اما به زودی با فراهم سازی بستر آنلاین برای ارائه این خدمات، شما میتوانید از شهرهای مختلف برای استفاده از خدمات استعدادسنجی نیکارو اقدام کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *