اخبار استارتاپی

تفاهم نامه پارک فناوری پردیس با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد

بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا، توسط میلاد صدرخانلو «رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک» و آسدروبال چاوز «رئیس شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا» به امضا رسید.

میلاد صدرخانلو در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا گفت: در خلال حضور هیئت اعزامی پارک فناوری پردیس در کشور ونزوئلا و با توجه به حضور بیش از ۱۰ شرکت فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری میان پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا به امضا رسید.

صدرخانلو افزود: شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا نماینده انحصاری دولت این کشور در اکتشاف، پردازش، تولید و تجاری سازی نفت و فرآوده های نفتی این کشور از جمله حمل و نقل و توزیع است از این رو در نظر دارد تا با مجموعه پارک به عنوان یکی از فعالان تاثیرگذار در زیست بوم فناوری و نوآوری ایران، همکاری همه جانبه ای را توسعه داده و اجرای مشترک پروژه های نفت و گاز در ونزوئلا را بر اساس منافع متوازن و متقابل بررسی کند.

به گفته وی، موضوع اصلی این تفاهم نامه، ارائه خدمات و تامین تجهیزات و خدمات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ونزوئلا توسط شرکت های فناور پارک بوده و ۱۷ اولویت تخصصی در این رابطه شناسایی و در تفاهم نامه مربوطه درج شده است.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک تصریح کرد: مطابق این تفاهم نامه مقرر شد تا طرفین این همکاری، کمیته ای مشترک را تشکیل دهند تا با برگزاری جلسات منظم در طول یکسال، پروژه های عملیاتی لازم را تعریف کرده و توافقات مربوطه برای اجرا و پیگیری آن را به انجام رسانند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *