اخبار استارتاپی

درخواست اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی برای ارائه بسته حمایتی به کسب‌وکارها

رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در نامه‌ای خطاب به دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با قید فوریت خواستار تعریف و ارائه چند بسته حمایتی به کسب‌وکارهای این حوزه شد.

لیمو HR

رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در این نامه با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش‌آمده برای کسب‌وکارهای اینترنتی به خصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از این ستاد درخواست کرده است تا به قید فوریت بسته‌هایی شامل تسهیلات ارزان‌قیمت، بلند‌مدت و با وثایق قابل ارائه، معافیت یا تخفیف‌های مالیاتی، معافیت یا تخفیف‌های مرتبط با سازمان تامین اجتماعی شامل حق بیمه کارکنان پرسنل شاغل در این بخش و بسته‌های تبلیغاتی رایگان یا ارزان‌قیمت برای صداوسیما و فضاهای شهری برای این دسته از کسب‌وکارهای اینترنتی تعریف و ارائه شود.

وکیل‌زاده در این نامه تاکید کرده است با توجه به اینکه بسته‌های فوق برای کسب‌وکارهای کوچک یا متوسط درخواست شده است بار مالی زیادی به دولت تحمیل نخواهد شد.

در روز گذشته احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، در جمع خبرنگاران از قصد دولت برای جبران ضرر کسب‌وکارهای اینترنتی خبر داده و گفته بود احتمالاً قرار است از ابزارهای متفاوتی مانند مشوق‌های مالیاتی در این زمینه استفاده شود.

در نامه رئیس نصر تهران به رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات، حسن هاشمی، رئیس این سازمان، خواستار شفافیت دولت درباره چشم‌انداز فعالیت‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتالی شده بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *