رپرتاژ

گرفتن جم موبایل لجند رایگان از بازى

همانطور که مى‌دانید بازی موبایل لجند یکى از هیجان‌انگیزترین بازی‌های آنلاین موبایل است؛ این بازى مورد توجه گیمرهاى زیادى قرار گرفته است. موبایل لجند Mobile Legend از آن دست بازى‌های اکشن و ماجرایى است که باید سعى بر پیروز شدن داشته باشید. اگر شما یک پلیر جدید باشید، ممکن است کمى در بازى دچار مشکل شوید، چراکه تعداد پلیرهاى حرفه‌ای بازی موبایل لجند روز به روز درحال افزایش است؛ اما با این حال لزومى به ترسیدن نیست، شما مى‌توانید پس از گذشت مدت کمى به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید.

در این بازى شما به ابزارها و آیتم‌های متفاوتى نیاز پیدا خواهید کرد. نکته مهم در این بازى آن است که شما همواره در تلاش براى آن باشید که تعداد جم‌های خود را در این بازى بالا ببرید. بالا بردن جم رایگان در بازى کار چندان سختى نیست. در این مقاله به شما صفر تا صد بالا بردن جم را آموزش مى‌دهیم.

بازى موبایل لجند

بازى موبایل لجند یک بازی جنگی است که بر سبک موبا (MOBA) پلی می‌شود. این بازى در میدان جنگ برگزار شده و همچنین شما به صورت چند نفره و آنلاین شروع به بازى مى‌کنید. موبایل لجند از همان ابتدا مورد توجه شیفتگان بازى‌های آنلاین قرار گرفت و حالا این بازى براى سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است.

بازى موبایل لجند با الهام گرفتن از دیگر بازى‌های سبک خود، توانسته به یکى از بهترین بازی‌ها تبدیل شده است و شما مى‌توانید ساعت‌ها سرگرم این بازى باشید و نهایت لذت را تجربه کنید. موبایل لنجد داراى فضاهاى مختلف و مدهاى گوناگون و جذابی درون بازى هست که همین امر موجب مى‌شود تا پلیرها همواره به دنبال کشف جدیدترین قسمت‌های بازى باشند و از انجام آن خسته نشوند.

اگر شما هم طرفدار بتل رویال باشید، باید بگوییم که این بازى بهترین انتخاب براى شماست؛ چراکه موبایل لجند داراى بخش بتل رویال نیز هست. این بازى داراى بخش‌های مختلفى هست که اکثر آن در قالب بخش ۵ نفر علیه ۵ نفر انجام مى‌شود؛ شما در قالب تیم آبى یا قرمز در بازى به مبارزه با تیم مقابل خواهید پرداخت. یکى از بخش‌های بازى، جنگیدن و مبارزه با هوش مصنوعى است که درواقع بخش آموزشى بازى است؛ بخش کلاسیک، بخش رنک، brawl و بخش بتل رویال تقسیم مى‌شود.

نکات مثبت بازى موبایل لجند

یکى از قوى‌ترین نکات بازى موبایل لجند، صداگذارى قوى و متنوع این بازى است. صداگذارى این بازى باعث جذاب شدن هرچه بیشتر آن شده و آن را به یکى از خارق‌العاده‌ترین‌ها در سبک خود، تبدیل می‌کنند. با این حال، صداگذارى تنها نکته مثبت این بازى نیست.

گرافیک هنرى و فنى بازى موبایل لجند تا حد بالایى پیشرفته و قابل قبول است. طراحى شخصیت‌ها و طراحى محیط بازى به خوبى توسط طراح، انجام شده و تیم سازنده بیشترین تلاش خود را براى ارائه بهترین نسخه ممکن را به کار برده است. این محیط‌ها می‌توانند بر راحتى هر گیمرى را مجذوب خود کنند.

باید به این نکته توجه داشت که امکان ندارد که یک بازى بدون درصد کمى نکته منفى باشد. هرچقدر که سازندگان بازى‌ها سعى بر عالى جلوه دادن بازى کنند، باز هم همچنان ممکن است درصدى نکته منفى در محیط بازى وجود داشته باشد؛ که بازى موبایل لجند هم از این قاعده مستثنى نیست. این بازى داراى کمى مشکل فنى و افت فریم بوده، اما همچنین کمى از ارزش‌های بازی کم نمی‌کند.

جم چیست؟

به زبان ساده، در برخى از بازى‌های آنلاین موبایل، یک واحد پول یا دارایى ارزشمند وجود دارد که طراحان بازى نام آن را جم یا الماس گذاشته‌اند. این جم‌ها به شما کمک می‌کنند تا آیتم‌های مختلف بازى را درون برنامه، خریدارى کنید و سطح خود را به خوبى ارتقاء دهید. تعداد جم‌هایى که دارید، در برخى از مواقع، قدرت شما و اکانت را نشان مى‌دهد.

ممکن است این سوال را بپرسید که، جم موبایل لجند دقیقاً به چه دردى مى‌خورد؟ براى پاسخ به این سوال باید بگوییم که، شما با استفاده از جم موبایل لجند مى‌توانید اسکین قدرتمند را خریدارى کنید؛ همچنین با استفاده جم در بازى، مى‌توانید کاراکترهاى قدرتمندترى را به کار بگیرید.

به طورکلى صرفاً خرید جم بازى موبایل لجند راهکار مناسبى براى به دست آوردن جم نیست. شما مى‌توانید به صورت رایگان این آیتم ارزشمند را به دست بیاورید.

صفر تا صد به دست آوردن جم رایگان موبایل لجند

جم رایگان موبایل لجند

شما مى‌توانید با استفاده از راهکارهاى زیر، جم رایگان به دست بیاورید؛

  • مشاهده پخش زنده
  • شرکت در تورنومنت‌ها

مشاهده پخش زنده: در گیم پلی بازى شما با دیدن ویدیوهاى لایو مى‌توانید جم رایگان به دست بیاورید. در ادامه به تعداد جم‌هایى که به صورت رایگان به دست مى‌آید، اشاره مى‌کنیم؛

  • Flower: ٢ الماس
  • Jewelry: ۶ الماس
  • Yacht: ١٠٠٠ الماس

تعداد این جم‌ها براى زمانى که عملکردى بهترى داشته باشید، افزایش خواهد داشت.

شرکت در تورنومنت‌ها: یکى دیگر از راهکارهایى که مى‌توانید از طریق آن، جم به دست آورید، شرکت در رقابت‌های متفاوت است. در طول بازى موبایل لجند، همواره تعدادى رقابت به شما پیشنهاد مى‌شود که در صورت پیروزى در آن‌ها جم رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.

خرید جم

ممکن است که با خود بگویید که خرید جم موبایل لجند، خرید جم فری فایر یا خرید جم ارزان کلش رویال، بهترین راه براى داشتن تعداد زیادى جم است. اما ممکن است برخى از گیمرها توانایى خرید جم را نداشته باشند؛ از همین رو دانستن چند راه براى داشتن جم رایگان، خالى از لطف نیست.

البته به این نکته توجه کنید که خرید جم ارزان کلش رویال و خرید جم فری فایر، از برخى از سایت‌های فارسى مرتبط به این بازى‌ها امکان پذیر است. بهترین نکته درباره سایت‌های فروشگاه آنلاین، آن است که برخى از سایت‌ها علاوه‌بر فروش جم، خدمات دیگرى را نیز ارائه مى‌کنند و در هر زمان مى‌توانید از پشتیبانى سایت، در صورت بروز هرگونه مشکل در پروسه خرید، کمک بگیرید.

همانطور که در متن گفته شد، بازى موبایل لجند از آن دست بازى‌های جدید و جذاب است که مورد توجه عموم گیمرها قرار گرفته است. این بازى نیازمند تعدادى جم بوده که به عنوان یک دارایى ارزشمند شناخته مى‌شود. شما با شرکت در تورنومنت‌ها و دیدن برخى از ویدیوهاى آنلاین درون بازى، مى‌توانید به صورت کاملاً رایگان جم به دست آورید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *