اخبار استارتاپی

آنچه در هفته اول لیگ فناوران گذشت…

مسابقات لیگ فوتسال فناوران با حضور ۲۸ تیم در مجموعه پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است. در ادامه گزارش هفته اول این بازی ها را دنبال کنید:

میثم پشامی سرپرست تیم فوتسال شرکت رایمون در حاشیه بازی‌های لیگ فناوران که در پارک فناوری پردیس درحال برگزاری است، گفت: «مدیریت شرکت رایمون توجه زیادی به تیم فوتسال و بطور کلی ورزش همکاران دارد و به واسطه تمرینات زیادی که تیم داشته، توانستیم در اولین دیدار ۸ گل به حریف بزنیم و پیروز میدان باشیم». پشامی با بیان اینکه برپایی این مسابقات میان شرکت‌های دانش بنیان ایده بسیار خوبی بوده، اظهارداشت: «امیدواریم مسئولان برگزار کننده و مدیران پارک فناوری پردیس، مسابقات لیگ فوتسال را در دوره‌های بعدی در سطح کشور برپا کنند و تیم‌های شرکت‌های فناور بتوانند خود را در سطح حرفه‌ای تر محک بزنند».

بابک غلامی رئیس هیات مدیره و سرپرست تیم فوتسال توسن تجهیز در حاشیه مسابقات لیگ فوتسال فناوران ضمن ابراز خشنودی از برپایی این مسابقات میان شرکت‌های دانش بنیان و فناور در پارک فناوری پردیس گفت: «برگزاری مسابقات لیگ همزمان با بازی‌های جام جهانی هیجان خوبی ایجاد کرده و بطور کلی برپایی برنامه‌های ورزشی و تیمی در پارک فناوری پردیس روی کار پرسنل و همکاری آنها تاثیر بسیار مثبتی دارد».

وی ادامه داد: «ایجاد رقابت در بازی‌ها و تلاش و وحدتی که میان کارمندان ایجاد شده ارتباط زیادی با بهتر شدن کار آنها دارد.تیم فوتسال توسن تجهیز یک تیم ورزشی حرفه‌ای نیست اما حضور در این مسابقات از ابعاد مختلف خیلی خوب بود و حضور خانواده‌های همکاران برای تشویق تیم در سالن و ارتباط و تعامل بیشتر آنها برای ایجاد فضایی دوستانه در شرکت جهت پیشبرد کارها بسیار موثر است».

روز اول بازی ها

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ در روز اول مسابقات اولین بازی در ساعت ۱۵:۴۰ در حالی آغاز شد که هواداران دو تیم در سکوها حاضر بودند و شور و هیجان زیادی برای شروع بازی‌ها داشتند. بازی افتتاحیه میان دو تیم پویش دارو و sep (سپ) از گروه A بود که با پیروزی تیم سپ ۲ بر یک به پایان رسید.

دیدار بعدی این بازی‌ها در ساعت ۱۶:۴۰ بین تیم‌های آریا طب فیروز با تیم هنام فارمد برگزار شد که آریا طب با ۲ گل پیروز میدان شد و بازیکنان تیم هنام در این بازی نتوانستند گلی به حریف بزنند. تیم آریا طب با هیجان زیادی بازی را شروع کرد و دروازه بان تیم هنام بسیار عالی در حمله‌های تیم رقیب دفاع می کرد.

نکته قابل توجه این مسابقه تشویق بی امان طرفداران آریا طب بود. درساعت ۱۷:۳۰ (بازی سوم) از گروه B دیدار بین دو تیم رایمون و توسن تجهیز آغاز شد، در این بازی رایمون با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و لقب بیشترین گل زده بازی های امروز را به نام خود ثبت کرد. در چهارمین مسابقه این بازی‌ها و دومین دیدار گروه B که میان SBT(اس بی تی) و فناپ برگزارشد، بازی با هیجان بسیار زیادی آغاز شد؛ سالن در این زمان از تماشاگران بیشتری پر شده بود و علاوه بر دوستداران فوتسال، همکاران و اعضای خانواده‌های بازیکن‌های تیم حاضر در سالن حضور داشتند.

در نیمه اول این بازی یک بازی پر حادثه اتفاق افتاد و سهم هرکدام از تیم‌ها یک اخراجی بود و تیم SBT یک پنالتی را از دست داد. در نیمه اول تیم SBT اولین گل خود را به ثمر نشاند و دقایقی بعد تیم فناپ نیز ۱ گل به حریف زد.

در نیمه دوم بازی این دو تیم، همچنان شاهد هیجان زیاد و بازی پر برخوردی در سالن بودیم که در این نیمه تیم فناپ گل دوم و دقایقی بعد گل سومش را نیز زد. در ساعت ۱۹:۱۰ (بازی پنجم) از گروه C تیم کانی کاوان و پویا الکترونیک به مصاف هم رفتند، در این بازی هر دو تیم با روحیه و شور زیادی بازی را شروع کردند.

در نیمه اول تیم پویا نتیجه را ۱ بر ۰ به سود خود رقم زد، این تیم در نیمه دوم نیز انرژی بالایی داشت و در نهایت با حمله بازیکن شماره ۹ این تیم گل دوم و در پایان با ۶ گل به پیروزی رسید. به گزارش روابط عمومی پارک فناوری بازی‌های امروز در فضایی دوستانه و بانظم کامل برپا شد و نکته جالب توجه بازی‌ها، حضور بانوان و کودکان جهت تشویق تیم‌ها در سکوها بود.

همچنین صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، دکتر طباطبایی مدیرعامل شرکت پویش دارو و امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک از حاضرین سالن برای تماشای مسابقات بودند. گفتنی است داوری مسابقات لیگ فوتسال فناوران در روز اول بر عهده محمد داوود پور، وحید نجفی و حسن غریبی بود.

روز دوم بازی ها

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در ساعت ۱۵:۴۰ روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه تیم رانک و نیک تد به مصاف هم رفتند. این بازیِ برابر تا ثانیه‌های آخر با نتیجه مساوی پیگیری می‌شد ولی در ۱ ثانیه مانده به پایان مسابقه، این تیم رانک بود که به گل برتری دست یافت و پیروز میدان لقب گرفت.

در ساعت ۱۶:۳۰ با فرمان داور، مسابقه پربرخورد و حساس دو تیم‌ صندوق نوین و ارتباط فردا آغاز شد. بازیکنان دو تیم با هیجان و جدیت خاصی بازی را شروع کردند. این هم‌آورد با تنش زیادی همراه بود و چند کارت زرد و قرمز بین دو تیم رد و بدل شد. در ادامه، داور برای کنترل مسابقه، دو نفر از بازیکنان صندوق نوین و یک نفر از تیم ارتباط فردا را اخراج کرد.

علاوه بر هیجان بالای این بازی، تشویق بی امان طرفداران دوتیم، صحنه‌های جذابی در سالن ایجاد کرد. در نهایت طی یک بازی پر حادثه، این مسابقه با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت. در بازی سوم، تیم رویان و پارسیان کیش به مصاف هم رفتند. این بازی پایاپای با نتیجه یک بر صفر به سود پارسیان کیش پیش می‌رفت که با گل دقایق اخر بازیکن رویان، این مسابقه نیز مساوی شد. بازی چهارم، بازی دانشگاه آزاد فناوری و نیک صبای ماهان بود. این بازی رأس ساعت ۱۸:۱۰ پس از گرم کردن بازیکنان شروع شد، در این مسابقه نیز علی‌رغم خلق موقعیت‌های فراوان برای هر دو تیم، با نتیجه مساوی ۰-۰ به پایان رسید.

سنحاب و فناپ دو تیم بعدی بازی‌ها بودند، در این بازی یک طرفه، تیم فناپ با نتیجه ۶ بر ۱ حریف خود را مغلوب کرد. آخرین بازی دیدارهای روز دوم نیز میان دو تیم آپ و اروند فارمد برگزار شد. این بازی نیز مانند مسابقه دوم علاوه بر رویدادی جذاب و هیجان انگیز، بسیار پربرخورد و محکم پیگیری شد، در نهایت تیم آپ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف خود گذشت.

روز سوم بازی ها

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز سه شنبه اول آذر ماه، بازی دو تیم عمران مدرن و بومرنگ با سوت داور آغاز شد و تیم بومرنگ توانست با ۴ گل بر حریف خود پیروز شود. در نهایت نتیجه این بازی ۴ بر ۲ پایان یافت. مسابقه دوم بازی‌ها میان تیم ریجن و نورون بود که ۵ بر ۱ به نفع تیم نورون به پایان رسید.

در ادامه مسابقات، در سومین بازی، تیم زیست تخمیر و حصین به مصاف هم رفتند که این دیدار ۳ بر ۳ به تساوی کشید و با وجود حمله‌های خوب هر دو تیم اما این دیدار برنده‌ای نداشت. در ادامه، تیم آریا طب فیروز در بازی چهارم با تیم سِپ دیدار داشت. این بازی هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده و هواداران تیم‌ها با تشویق‌های مکرر حال و هوای ورزشی خوبی به سالن بخشیده بودند. در این دیدار، تیم سپ موفق شد ۳ بر ۲ تیم آریا طب فیروز را شکست دهد و تیم آریا طب فیروز با وجود بازی خوب و حمله‌های مکرر موفق به برد این بازی نشد.

در ادامه دیدارهای روز سوم، تیم پویش دارو و هنام فارمد به مصاف هم رفته و پویش دارو توانست بدون باز شدن دروازه ۳ گل به حریف خود بزند. در مسابقه آخر این روز، به عنوان ششمین بازی، فناپ زیر ساخت و رایمون به دیدار هم رفتند که بازیکنان تیم رایمون با همان انرژی بالای بازی قبلی و کار تکنیکی توانستند بدون باز شدن دروازه خود یک گل به حریف زده و پیروز میدان شوند.

روز چهارم بازی ها

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز چهارشنبه دوم آذر ماه، بازی دو تیم توسن تجهیز و SBT با سوت داور آغاز شد و تیم SBT توانست در ۱۰ ثانیه آخر نیمه اول با یک گل از حریف خود جلو افتد. در نیمه دوم دروازه هر دو تیم با یک گل باز شد و در نهایت ۲SBTبر ۱ بازی را به نفع خود به اتمام رساند.

در مسابقه دوم، بازی‌ میان دو تیم فناپ و دانشگاه آزاد واحد پردیس برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به نفع تیم فناپ به پایان رسید. این مسابقه هم اخطار، هم مصدوم و هم یک اخراجی داشت، به نحوی که داور روز پر کاری را سپری کرد. در ادامه بازی‌های این روز و در سومین مسابقه، تیم نیک صبای ماهان و سنحاب به مصاف هم رفتند که این دیدار ۲ بر صفر به نفع نیک صبا به پایان رسید. در این مسابقه هم مانند دیدار قبلی شاهد یک کارت زرد و یک اخراج بودیم.

در بازی چهارم تیم بند ناف رویان با تیم ارتباط فردا دیدار داشت. این بازی هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده بود. در این دیدار، تیم ارتباط فردا موفق شد ۲ بر ۱ تیم رویان را مغلوب خود سازد و رویان با وجود بازی خوب و حمله‌های مکرر، راهی به تساوی نبرد.

در ادامه دیدارهای روز چهارم، تیم پارسیان کیش و صندوق نوین در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند که سهم هر دو تیم در این بازی پایاپای و زیبا یک گل بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *