اخبار استارتاپی

همایش دیجیتال مارکتینگ در شرایط اضطرار

ویژه مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ

لیمو HR

کسب‌وکارها برای رشدوتوسعه ی فعالیت های خود از روش های بازاریابی آفلاین و آنلاین استفاده می‌کنند. صرف نظر از نوع استراتژی‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین، هدف از این بازاریابی جذب مشتریان بیشتر است. در بازارایابی آفلاین هدف آن است که مخاطبین بیشتری از کسب‌وکار ما مطلع شوند. در حالیکه هدف بازاریابی آنلاین، افزایش ترافیک سایت و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. معمولا شرکت ها با سه هدف عمده از بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده می کنند :

  • افزایش آگاهی از برند و رهبری فکری
  • اطلاع دادن درباره بازار
  • جذب مشتری بیشتر
  • در شرایط اضطرار ، ناچار هستیم به جای استفاده از بازاریابی آنلاین ، از روش های بازاریابی آفلاین بهره ببریم .

اما، این بدان معنا نیست که در چنین شرایطی نمی توان از امکانات بازاریابی آنلاین استفاده کرد. ولی در چنین شرایط ناچاریم به ابزارها وامکانات موجود در بازاریابی آفلاین نیز توجه کنیم . همایش دیجیتال مارکتینگ در شرایط اضصرار (OFF LINE) با این هدف اجراء می شود که شما را با ابزار ها و روش های استفاده ی موثر ومناسب از بازاریابی آفلاین آشنا نماید .

امروزه از طریق اینترنت کارآفرینان از راه های مختلف با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند، اما با قطع شدن اینترنت ارتباط کاری کسب وکارها بامشتریان آنها قطع می شود واینجاست که چالش مارکتینگ واطلاع رسانی کسب وکارها وارتباط آنهابامشتریان خود مطرح می شود .

ما به دنبال آن هستیم تا با اجرای این همایش ، از نظرات ، آراء و افکار بهترین متخصصین دیجیتال مارکتینگ برای بهره گیری از امکانات وپتانسیل های دیجیتال مارکتینگ آفلاین در شرایط اضطرار بهره ببریم وراهکارهایی مناسب دراین حوزه را به مخاطبین معرفی نماییم .

مزایای حضور در این رویداد

  •  اخذ مدرک دانشگاه گلرنگ
  • اخذ مدرک QAS انگلستان
  • اخذ مدرک MPT اتریش

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی به این ادرس مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۷۲۰۰ داخلی ۱۱۳ (مسئول برگزاری سارا مریدی) تماس حاصل نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *