اخبار ارز دیجیتال

آبان‌تتر میزبان معاملات رمزارز بیش‌از ۱۰هزار تبعه‌ی خارجی

همانطور که می‌دانید، برای انجام معاملات در یک صرافی ایرانی، لازم است مراحل ثبت نام و احراز هویت را کامل کنید. یکی از مدارک مورد نیاز برای احراز هویت، کارت ملی یا شناسنامه است. این در حالی است که بسیاری از ساکنان ایران، از دسته اتباع خارجی‌اند و شناسنامه یا کارت ملی ایرانی – که مورد قبول سیستم‌های احراز هویت صرافی‌های ایرانی است – ندارند.

خبر خوب این است که صرافی آبان‌تتر، از این جهت محدودیتی اعمال نمی‌کند؛ به این صورت که اگر کاربری، کارت ملی یا شناسنامه ایرانی نداشته باشد، می‌تواند از یکی از گزینه‌های کارت آمایش یا پاسپورت مدت‌دار استفاده کند.

این امکان از آن جهت فراهم شده است که اتباع خارجی ساکن ایران نیز، با شرایطی برابر و به یک اندازه ایمن و سریع، بتوانند به فعالیت خود در حوزه ارز دیجیتال بپردازند و از خدمات صرافی آبان‌تتر در زمینه خرید، فروش و انتقال ارزهای دیجیتال دلخواه خود استفاده کنند.

قوانین و مراحل احراز هویت اتباع خارجی در آبان‌تتر

لازم به ذکر است که در رابطه با اتباع ایرانی و خارجی، هیچ تفاوتی در زمینه قوانین و مراحل احراز هویت وجود ندارد.

تنها تفاوت در این است که چون اتباع خارجی، کارت ملی یا شناسنامه ایرانی ندارند، در مرحله احراز هویت، می‌توانند از کارت آمایش یا پاسپورت مدت‌دار استفاده کنند.

  •  اگر کاربری کارت آمایش خود را ثبت کرده باشد، باید شماره اختصاصی کارت آمایش را به جای کد ملی وارد کند.
  • اگر کاربری پاسپورت خود را ثبت کرده باشد، باید شماره پاسپورت را به جای کد ملی وارد کند.

کارت اقامت یا کارت‌های دیگر و البته، پاسپورتی که منقضی شده باشد قابل قبول نیست.

احراز هویت بیش‌از ۱۰هزار تبعه خارجی در آبان‌تتر

صرافی آبان‌تتر در حال حاضر به بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال خدمات‌رسانی می‌کند که  طبق آخرین آمار، بیش‌از ۱۰.۰۰۰ نفر از این کاربران محترم، از اتباع خارجی هستند و البته، این تعداد، در حال افزایش است. این دسته از کاربران می‌توانند با استفاده از کارت آمایش یا پاسپورت مدت‌دار، مراحل احراز هویت خود را در آبان‌تتر کامل کنند.

آبان‌تتر در حال حاضر ۳۱۰ ارز دیجیتال را در لیست خود عرضه کرده است که کاربران آن می‌توانند به معامله آنها بپردازند. در ضمن، تیم پشتیبانی آبان‌تتر، به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته، آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات احتمالی کاربران است؛ این موضوع می‌تواند تاثیر به سزایی بر تجربه معامله کاربرانی داشته باشند که به آبان‌تتر اعتماد کرده‌اند و آن را ضامن امنیت سرمایه خود می‌دانند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *