اخبار استارتاپی

آغاز ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت ملی استارت اپی «اینوتکس‌ پیچ»

بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ، از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) آغاز شد.

اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که در آن استارت اپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، ۲۹ دی‌ماه سال جاری از استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود.

برگزیدگان استانی این رقابت ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می‌شوند. رقابت نهایی اینوتکس‌پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود.

شرکت در ششمین دوره اینوتکس پیچ کاملاً رایگان است و تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند در سایت رویداد اقدام به ثبت‌نام کنند.

تیم‌هایی که از طریق سایت رویداد اقدام به ثبت‌نام کنند، در ابتدا براساس اطلاعات ارسال شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سپس از هر استان ۱۵ تیم برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی اینوتکس‌پیچ انتخاب می‌شوند.

بین رقابت‌های مقدماتی و مسابقه نهایی تقریباً یک ماه فاصله است که دبیرخانه رویداد در این زمان با معرفی منتور یا مشاور متخصص به تیم‌های برگزیده، خدماتی را برای ارتقای فعالیت‌هایشان به آن‌ها ارائه می‌دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *