اخبار استارتاپی

اولین رویداد هم مسیر برگزار شد

اولین رویداد هم مسیر به همت استارتاپ استودیو دایان در تاریخ 15 دی 1401 برگزار شد.

اولین رویداد هم مسیر به همت استارتاپ استودیو دایان در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۱ برگزار شد. با توجه به شرایط بحرانی اکوسیستم نوآوری در ایران، مسئله هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک می‌تواند از نابودی کسب و کارهای نوپا و تعدیل گسترده سرمایه‌های انسانی جلوگیری کند. در این رویداد که مدیران عامل استارتاپ استودیوها و مراکز حمایتی از کسب و کارهای نوپا و همچنین جمعی از فعالین اکوسیستم نوآوری و اصحاب رسانه در آن حضور داشتند، درباره وضعیت کنونی کسب و کارها و مشکلات و چالش‌های موجود صحبت شد.

محسن بیاتانی مدیرعامل استارتاپ استودیو دایان در ابتدای نشست، از دلایل برگزاری سلسله رویدادهای هم مسیر صحبت کرد و از زیرساخت‌ها و پتانسیل‌هایی گفت که استارتاپ‌استودیوها و بازیگران اصلی فضای نوآوری در ایران می‌توانند در این مسیر با یکدیگر به اشتراک گذاشته و ضمن توضیح اقدامات انجام شده در استارتاپ استودیو دایان، آمادگی این مجموعه را برای شروع همکاری و هم افزایی با استارتاپ استودیوها و فعالین اکوسیستم نوآوری اعلام کرد.

محسن بیاتانی مدیرعامل استارتاپ استودیو دایان

در ادامه این نشست، حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را بیان کرده و با تشریح اقدامات و فعالیت‌هایی که تا به حال در مجموعه خود انجام داده، از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی که می‌تواند موجب هم افزایی و رشد همه‌جانبه فضای نوآوری در ایران شود صحبت کردند.

سلسله رویدادهای هم مسی

در پایان، حاضرین در رویداد با امضا کردن یک لوح یادبود، اعلام آمادگی خود را همکاری مشترک و قدم برداشتن در مسیر رشد همه جانبه اکوسیستم نوآوری ایران اعلام کردند.

قرار است سلسله رویدادهای هم مسیر، به صورت منظم و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مشترک استارتاپ استودیوها و فعالین اکوسیستم نوآوری برگزار شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *