رپرتاژ

دوره تخصصی و پروژه‌محور UI/UX

امروزه با گسترش سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های مختلف، کارکرد و ظاهر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. ممکن است یک سایت ظاهر بسیار خوبی داشته باشد اما کار کردن با آن سخت و گیج‌کننده باشد. و یا بالعکس، استفاده از یک اپلیکیشن آسان و روان باشد اما ظاهرش اصلا دلچسب نباشد.

هر دوی این موارد می‌توانند باعث دلسردی مشتری و در نتیجه از دست دادن آن شوند. UX (تجربه کاربری) و UI (رابط کاربری) در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کنند و به عنوان مکمل عمل می‌کنند. زمانی که یک سایت یا اپلیکیشن و به طور کلی یک محصول رابط کاربری خوبی داشته باشد و در کنار آن ظاهر دلچسبی نیز داشته باشد، تجربه‌ای برای مشتری ایجاد می‌شود که او را تشویق می‌کند که مجددا از محصول اسفاده کند و به یک مشتری تبدیل شود.

 

 

در دوره تخصصی و پروژه‌محور UI/UX که توسط باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر برگزار می‌‎گردد، با مفاهیم پایه‌ای تجربه کاربری و رابط کاربری آشنا می‌شویم و در نهایت یاد می‌گیریم که چطور یک محصول استاندارد طراحی کنیم که برای کاربران تازه‌وارد و مشتریان قدیمی، کاربردی باشد.

دوره تخصصی و پروژه‌محور UI/UX بر موضوعات کاربردی تمرکز دارد و به نوعی طراحی شده که پیوستگی مطالب در آن وجود دارد. همچنین با ثبت نام در این دوره، وارد جامعه فعال در حوزه UI/UX می‌شوید و می‌توانید با همراهی دیگر فعالان، تجربیات جدیدی کسب کنید. نکته مهم در خصوص این دوره این است که یک پروژه واقعی تعریف شده و طی برگزاری کلاس‌ها و با توجه به موارد آموزش داده شده، بخش‌های این پروژه تکمیل می‌شوند و در نهایت به عنوان پروژه پایان کار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

 

اساتید این دوره در حوزه تخصص خود جزو حرفه‌ای‌ترین افراد هستند و در طول دوره با استفاده از دانش نظری و عملی به همراهی با دانشجو می‌پردازند. سرفصل‌های دوره تخصصی و پروژه محور UI/UX بر اساس نیازهای بازار کار این حوزه مشخص شده‌اند و به صورت هدفمند دانشجو را به بازار کار متصل می‌کنند.

برای ثبت نام در این دوره می‌توانید به صفحه اختصاصی دوره تخصصی و پروژهمحور UI/UX مراجعه کنید و با تخفیف ۲۰% مخصوص مخاطبین اکوموتیو با کد ECO، در این دوره ثبت نام کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *