رپرتاژ

آیا دوج کوین در سال ۲۰۲۳ می تواند به ۱ دلار برسد ؟

لیمو HR

از ابتدای سال ۲۰۲۱، به دلیل افزایش قیمتی که برای دوج کوین اتفاق افتاده است، تقریباً تمام جامعه آن از این ایده که دوج کوین به یک ارز باثبات تبدیل خواهد شد، استقبال کردند.  البته اگر به نمودار قیمت دوج کوین نگاه کنید متوجه خواهید شد که این ایده با نمودار قیمت این ارز دیجیتال در تضاد است.  قیمت دوج کوین در گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و در حال حاضر یکی از پرنوسان ترین ارزهای موجود در بازار است.  به همین دلیل، این ایده غیرقابل اجرا به نظر می رسد.

در حالی که مردم در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر آلتکوین ها صحبت می کنند، برخی از ارزهای دیجیتال رشد عجیبی را تجربه می کنند. ارز دوج کوین نشان می دهد که این ارز می تواند بر اساس جامعه ای که پشتیبانی می کند به رشد غیرقابل پیش بینی دست یابد. اینفلوئنسر کوین که نام دیگر دوج کوین است به ما نشان می دهد که آینده ارز دوج کوین و چگونگی افزایش یا کاهش قیمت دوج کوین قطعا به عوامل زیادی بستگی دارد و همه آنها در محدوده تحلیل منطقی و بنیادی قرار نمی گیرند و عمدتاً عوامل عاطفی است.

در بررسی قیمت دوج کوین در چند سال آینده، درک این نکته مهم است که این ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین است، اما کمی متفاوت از سایر ارزهای دیجیتال بوده و بر اساس فناوری Scrypt عمل می‌کند. بنابراین استخراج آن کمی سخت تر است زیرا بر اساس اثبات زنجیره کار است.

با این حال، تا به امروز، بیش از ۸۳ میلیون تراکنش برای خرید دوج کوین  و البته فروش آن در شبکه انجام شده است و این تعداد روزانه در حال افزایش است. میانگین کارمزد تراکنش شبکه تنها ۰.۱۵ دلار است که بسیار کمتر از کارمزدهای بالای شبکه اتریوم در زمان اوج مصرف است. به طور کلی، این آمار نشان می‌دهد که اگرچه شبکه دوج کوین کمترین مقیاس‌پذیری را دارد، اما پایه محکمی برای پشتیبانی از هجوم بیشتر تراکنش‌ها در آینده دارد.

 

دوج کوین چیست؟

دوج کوین یک ارز همتا به همتا است که ارسال پول آنلاین را آسان می کند. دوج کوین از زمان راه اندازی (۶ دسامبر ۲۰۱۳) بسیار محبوب بوده است. این ارز دیجیتال از بلاک چین خود استفاده می کند و توسط بسیاری از کیف پول ها و صرافی ها پشتیبانی می شود. این ارز که در ابتدا به عنوان یک شوخی توسط بیلی مارکوس، اورگان و جکسون پالمر معرفی شد، مسیری متفاوت از آنچه پیش بینی می شد در پیش گرفته است. با مقایسه رشد قیمت دوج کوین در هفت سال اول، می‌توانیم قیمت‌های دوج کوین آینده را پیش‌بینی کنیم.

تاریخچه قیمت دوج‌کوین

۲۰۱۳: دوج کوین اولین بار در دسامبر ۲۰۱۳ با ۰.۰۰۰۶ دلار و ۳.۵ میلیون دلار سرمایه راه اندازی شد. در طول یک سال، دوج کوین در یک مسیر صعودی قرار گرفته و رشد خود را دو برابر کرده است.

۲۰۱۴: سال ۲۰۱۴ سال خوبی برای دوج کوین نبود، زیرا ارزهای دیجیتال جدید مانند NEO، Stellar و Monero وارد بازار شدند و توجه معامله گران را به خود جلب کردند. در این سال، قیمت DOGE به ۰.۰۰۰۱ دلار کاهش یافت و بسیاری را در مورد قیمت آینده دوج کوین به شک انداخت .

۲۰۱۵: جکسون پالمر یکی از بنیانگذاران دوج کوین به طور غیرمنتظره ای پروژه را در سال ۲۰۱۵ ترک کرد. توضیح او برای ترک دوج کوین این بود که ترجیح می داد روی جنبه فنی بلاک چین تمرکز کند. با انتشار این خبر، بسیاری مرگ قریب‌الوقوع دوج را پیش‌بینی می‌کردند، اما این اتفاق نیفتاد و آینده ارز دوج‌کوین با تحلیل‌ها مخالفت کرد. DOGE از دسامبر ۲۰۱۵ با قیمت ۰.۰۰۰۱۴ دلار معامله می‌شود. من اینجا هستم.

۲۰۱۷:  دوج کوین تا سال ۲۰۱۷ از محدوده قیمت ۰.۰۰۰۲-۰.۰۰۰۳ دلار عبور نکرد. با این حال، بسیاری از مردم این کوین را برای پرداخت شخصی خریداری کردند و سرمایه آلت کوین افزایش یافت. ارزش دوج کوین در بهار ۲۰۱۷ به طور چشمگیری افزایش یافت و به ۰.۰۰۳ دلار رسید. به طور شگفت انگیزی، DOGE در پایان سال ۲۰۱۷ به ۰.۰۰۷ دلار رسید.

۲۰۱۸: پس از اینکه بسیاری از کشورهای آسیایی شروع به تشدید کنترل بر آلت کوین های خود کردند، قیمت این کوین ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت. دوج کوین ۲۰۱۸ با قیمت ۰.۰۰۲ دلار به پایان رسید.

۲۰۱۹: دوج در ماه جولای با حدود ۰.۰۰۴ دلار پیشتاز بازار بود و اندکی رشد کرد، اما پس از آن تا پایان سه ماهه سوم بیشتر سود خود را از دست داد. دوج کوین در پایان دسامبر ۲۰۱۹ با قیمت ۰.۰۰۲۰ دلار معامله شد.

۲۰۲۰: در ابتدای ژانویه، Doge با ۰.۰۰۲ دلار افتتاح شد و سال ۲۰۲۰ با ۰.۰۰۴ دلار به پایان رسید.

۲۰۲۱: قیمت‌های دوج در سال ۲۰۲۱ راکد شد . در ماه می سال ۲۰۲۱، قیمت‌های دوج کوین به رکورد ۰.۷۳۷۶ دلار رسید و سال ۲۰۲۱ را با ۰.۱۷۱۳ دلار به پایان رساند.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۳

طبق پیش‌بینی وب‌سایت Price Prediction، دوج کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۹ به ۱.۱۳ دلار برسد، اما تحلیلگران وب‌سایت خبری Wallet Investor انتظار ندارند ارزش آن از ۱ دلار بیشتر شود. برخی دیگر از کارشناسان می‌گویند قیمت دوج کوین ممکن است به روند صعود تدریجی خود ادامه دهد و طبق داده‌ها، تا اواسط سال ۲۰۲۳ از مرز  ۰.۱ دلار فراتر رود. بالاترین قیمت پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۳ حدود ۰.۲ دلار و کمترین قیمت در حدود ۰.۰۶ دلار است. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که قبل از هر معامله‌ای بهتر است شخصا در خصوص آن ارز دیجیتال تحقیق کنید. زیرا پیش‌بینی‌های مبتنی بر الگوریتم ممکن است نادرست باشند و نباید چشم بسته به آن‌ها اکتفا کرد.

خرید دوج کوین

برای خرید دوج کوین یا خرید سایر رمزارزها، در قدم اول نیاز است در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی ثبت‌نام کنید و پس از شارژ کیف پول خود به صورت ریالی یا تتر، نسبت به خرید دوج کوین از طریق پنل کاربری خود اقدام نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید ارز دیجیتال انتخاب یک صرافی معتبر که از پشتوانه‌ی قوی برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت است. زرین دکس یکی از صرافی های ایرانی ارز دیجیتال است که توسط زرین‌پال؛ اولین پرداخت یار دارای مجوز رسمی بانک مرکزی راه‌اندازی شده و به طور مستقل در حال فعالیت است.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی زرین دکس

برای  خرید بیت کوین، تتر، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال، به راحتی می‌توانید با یک ثبت نام اولیه در صرافی زرین دکس، به یک پنل ترید اختصاصی دسترسی داشته باشید. پس از ورود به پنل زرین دکس، برای خرید و فروش رمز ارز، معامله حرفه‌ای، سفارش آسان، و تبدیل سریع، نیاز است تا مراحل احراز هویت حساب کاربری‌تان، که جهت حفظ و افزایش امنیت دارایی‌‌ و سرمایه‌ی کاربران است را تکمیل کنید.

مشاهده قیمت لحظه ای دوج کوین در زرین دکس

با توجه به نوسان بسیار زیادی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، چنانچه قصد دارید به روش حرفه‌ای‌ها معامله کنید و هر لحظه از قیمت‌های واقعی مطابق با نمودار جهانی مطلع شوید، می‌توانید به وب‌سایت زرین‌دکس (zarindax.com) مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *