رپرتاژ

روش های حفظ سرمایه با خرید ارز دیجیتال که نمی‌خواهند شما بدانید!

ارز دیجیتال به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازارهای مالی دنیا شناخته می‌شود. این نوع از دارایی که در ابتدا افراد بسیار کمی به آن اعتماد کرده بودند، در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بازارهای مالی را به خود اختصاص داده است. ارزهای دیجیتال با قابلیت‌های پیشرفته و بسیار خوبی که دارند توانسته‌اند جای ارزهای فیات و سنتی را گرفته و کاربردهای مفیدی در زندگی افراد پیدا کنند. در هنگام معامله ارز دیجیتال و دیگر دارایی‌های پشتیبانی شده روی بلاک چین افراد مجبورند تا هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت کنند. این کارمزد برای صرافی‌های ارز دیجیتال و خود بلاک چین مصرف می‌شود. در حال حاضر قصد داریم تا پلتفرمی برای خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد را معرفی کنیم. برای آشنایی با این پلتفرم با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی دارایی به شکل دیجیتال است که تنها در دنیای مجازی وجود دارد. این نوع از دارایی‌ها را نمی‌توان به صورت فیزیکی مشاهده و استفاده نمود. هر چند در حال حاضر شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و معروف دنیا نیز از این دسته ارزها پشتیبانی می‌کنند. ارزهای دیجیتال یا رمزارزها روی بستری به نام بلاک چین ساخته و عمل می‌کنند. بلاک چین محیطی است که اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را در خود نگه داری می‌کند. بلاک چین را می‌توان به عنوان سروری برای تعامل افراد با ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.
ارزهای دیجیتال هیچ نوع پشتوانه خاصی ندارند و به هیچ دارایی فیزیکی متصل نشده‌اند. هرچند در بین ارزهای دیجیتال جدید، تعدادی رمزارز با نام ارز دیجیتال پایدار یا استیبل کوین به وجود آمده که به دارایی‌های دنیای فیزیکی متصل می‌شوند تا ارزش پایداری داشته باشند. تتر یکی از معروف‌ترین نمونه‌های استیبل کوین است. با این حال اولین ارز دیجیتال دنیا بیت کوین نام دارد. بیت کوین اولین بلاک چین و ارز دیجیتال دنیا است که به عنوان رهبر این حوزه نیز شناخته می‌شود. اولین بودن بیت کوین باعث شده تا افراد زیادی آینده دنیای ارزهای دیجیتال را با بیت کوین بررسی کنند. در حال حاضر نیز این ارز دیجیتال دارای ارزش بسیار زیادی است و آن را می‌توان با ارزش‌ترین ارز دنیا دانست. اولین هدف ارزهای دیجیتال ایجاد راهی مطمئن و پرسرعت برای انتقال پول بین کاربران است. با ارزهای دیجیتال افراد می‌توانند بدون هیچ مانعی به افراد دیگر پول ارسال کرده یا دریافت کنند.
با ارز دیجیتال مهم نیست در کدام کشور دنیا قرار دارید، بدون هیچ محدودیتی و به هر مقداری می‌توانید به دیگر افراد ارز دیجیتال ارسال کنید. به وجود آمدن بازار ارز دیجیتال نیز باعث شده تا افراد متخصص و خبره در حوزه معاملاتی بتوانند با ترید ارزهای دیجیتال یا سرمایه گذاری روی آنها به سود بسیار زیادی دست پیدا کنند. ارز دیجیتال یکی از پرهیجان‌ترین بازارهای مالی را دارد و افراد با دانش می‌توانند درآمد زیادی از این بازار به دست آورند. اما پیشرفت حوزه بلاک چین باعث شده تا کاربرد ارز دیجیتال تنها به خرید و فروش ارز دیجیتال خلاصه نشود. شما با کارهای دیگر نیز می‌توانید از ارزهای دیجیتال به درآمد دست پیدا کنید. عدم وجود کارمزد در هنگام خرید و فروش در این مواقع می‌تواند به سود شما باشد.

راه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال

چگونه با ارز دیجیتال کسب درآمد داشته باشیم؟ | کیف پول من

ارزهای دیجیتال در حال حاضر بیشتر از آن که فکر می‌کنید پیشرفت کرده‌اند. در ابتدا تصور می‌شد تا این دسته از دارایی‌ها تنها به عنوان یک نوع روش ارسال و دریافت پول استفاده شوند، در حالی که امروزه ارزهای دیجیتال در حال تصاحب دیگر بخش‌های دنیا هستند و توانسته‌اند کاربردهای بسیار زیادی پیدا کنند. استفاده از تمامی این کاربردها همچنان ملتزم پرداخت کارمزد است. پرداخت کارمزد برای معاملات و کارهای دیگر می‌تواند پرهزینه باشد. چرا که هزینه کارمزد در بلاک چین‌های مختلف، متفاوت است. ارزش بالای برخی ارزهای دیجیتال باعث شده تا کارمزد پرداخت شده برای برخی معاملات حتی بیشتر از خود ارزش معامله و سود کسب شده از معامله باشد. کارمزد دریافت شده از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال نیز باید به این کارمزد اضافه شود.

بازی‌های بلاک چینی

بازی‌های بلاک چینی انتظار می‌رود تا در آینده جای بازی‌های سنتی را بگیرند. در بازی‌های سنتی شما با انجام هر نوع بازی نمی‌توانید به درآمد برسید. این دسته از بازی‌ها تنها برای سرگرمی به وجود آمده‌اند. بازی‌های بلاک چینی همان‌طور که از نام آن پیداست روی بلاک چین به وجود آمده‌اند. بازی‌های بلاک چینی در دو نوع Play to Earn و Move to Earn وجود دارند. شما با انجام بازی یا ورزش کردن در بازی‌های بلاک چینی می‌توانید به درآمد برسید. کسب درآمد از طریق بازی‌های بلاک چینی بسیار سودده خواهد بود. چرا که می‌توانید حتی در زمان‌های فراغت خود بازی کرده و درآمد کسب کنید.
برای ورود به این بازی‌ها و تبدیل دارایی‌های کسب شده از آنها به دیگر ارزهای دیجیتال برای نقد کردن آنها، نیاز است تا همیشه کارمزدی را پرداخت نمایید. در نظر داشته باشید که کارمزد پرداخت شده در بازی‌های بلاک چینی را نمی‌توان از میان برداشت، اما کارمزدی که هنگام خرید ارز دیجیتال مربوط به بازی، یا نقد کردن ارز دیجیتال بازی به ارز مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از پلتفرم مورد نظر ما، کارمزد پرداخت نکنید.

استخراج ارز دیجیتال

آموزش استخراج ارز دیجیتال | کیف پول من

استخراج ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین و شاید سخت‌ترین راه‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. این فرایند نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و قدرتمند دارد. مدیریت دستگاه‌های ماینر یا استخراج کننده ارز دیجیتال زحمت زیادی برای کاربران خواهد داشت. به همین خاطر نیاز است تا همیشه روی آنها نظارت باشد. استخراج فرایندی است که در آن، افراد تراکنش‌های انجام شده در بلاک چین را تایید و اعتبارسنجی می‌کنند. در این فرایند افراد با حل مسائل پیشرفته ریاضی که حل کردن آنها به صورت دستی سال‌ها زمان می‌برد، سعی می‌کنند تا امنیت بلاک چین و ارز دیجیتال مورد نظر را تامین نمایند. به همین خاطر ارزهای دیجیتال از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

ترید و سرمایه گذاری

بازار ارزهای دیجیتال نوسان زیادی دارد. نوسان زیاد شاید به ضرر عده زیادی تمام شده باشد، اما قابلیت معامله و ترید را نیز برای دیگر افراد به وجود می‌آورد. به همین خاطر می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال با ترید نیز به درآمد دست پیدا کرد. یکی از مشکلاتی که تریدرهای ارز دیجیتال باید با آن مواجه شوند، کارمزدی است که در هنگام هر معامله پرداخت می‌کنند. این کارمزد همیشه با شما همراه خواهد بود. بسته به نوع ارز دیجیتالی که خرید و فروش می‌کنید، کارمزد متغیر خواهد بود. برخی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کارمزد زیادی از کاربران دریافت می‌کنند. همچنین زمان انجام تراکنش نیز زیادی خواهد بود و باید مدت زمان زیادی منتظر انجام تراکنش باشید.

کسب درآمد غیرفعال از ارز دیجیتال

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال، امکان کسب درآمد غیرفعال از آن است. شما بدون این که کاری با ارز دیجیتال خود انجام دهید، می‌توانید از آن به سود برسید. این فرایند به کمک حوزه دیفای ایجاد شده است. در این شرایط افراد برای این که از پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند، معمولا باید یک هزینه اولیه را پرداخت کنند. در صورتی که شما ارز دیجیتال و دارایی خود را در اختیار این افراد قرار دهید، به آنها کمک می‌کنید تا از پلتفرم مورد نظر به درآمد برسند. در این صورت سود کسب شده توسط این افراد به شما نیز تعلق خواهد گرفت.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون کارمزد

همان ‌طور که مشاهده کردید، راه‌های مخلتفی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد. ارز دیجیتال فرصتی را ایجاد کرده تا بدون این که فعالیت زیادی داشته باشید، به درآمد زیادی دست پیدا کنید. به همین خاطر عده زیادی در حال استفاده از ارزهای دیجیتال هستند و آن را پذیرفته‌اند. شما نیز می‌توانید با روش‌های گفته شده و با دیگر روش‌های موجود به کسب درآمد و سود از ارز دیجیتال بپردازید. کیف پول من به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و معروف ایرانی، در حال حاضر خرید ارز دیجیتال را بدون کارمزد برای کاربران انجام می‌دهد. همچنین شما می‌توانید قیمت تتر را به صورت لحظه‌ای زیر نظر داشته باشید و در بهترین زمان اقدام به خرید کنید!
یعنی شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ نوع هزینه دیگری، ارز دیجیتال را خریداری کنید. این امکان شگفت انگیز تنها برای کاربران صرافی ارز دیجیتال کیف پول من وجود دارد. صرافی کیف پول من به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ایرانی، قابلیت‌های شگفت انگیزی دارد و شما می‌توانید به روش‌های مخلتف از این حوزه به کمک کیف پول من به کسب درآمد بپردازید. این پلتفرم بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف را پشتیبانی می‌کند تا کاربران فرصت‌های کسب درآمدی بیشتری به دست آورند. به این ترتیب شما می‌توانید به تعداد زیادی پلتفرم و برنامه دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر، صرافی کیف پول من امنیت بسیار بالایی دارد تا کاربران بتوانند با خیال راحت دارایی‌های خود را در آن ذخیره سازی کنند.
محیط کاربری روان و ساده، امنیت بالا، پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ ساعته تنها بخشی از مزایای استفاده از صرافی ارز دیجیتال کیف پول من است. شما در این پلتفرم می‌توانید با ارز دیجیتال بلیط هواپیما خریداری کرده و قبوض خود را نیز پرداخت کنید. برای استفاده از کیف پول من به آدرس kifpool.me مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *