اخبار استارتاپیاخبار بازی

«جینو» در اینوتکس ۲۰۲۳ اکوسیستم صنعت گیم را گرد هم می آورد

با موضوعات بازی‌سازی، استریمینگ، گیمینگ و رسانه گیم

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نوآوری گیم «جینو» با حضور بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و علاقه‌مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدیوئی شکل گرفته است و به منظور دستیابی به این هدف سعی دارد در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ رویدادی با سخنرانی و پنل‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف صنعت گیم از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های اختصاصی، نوآوری و فناوری‌های جدید در صنعت گیم برگزار کند.

 

معرفی

جینوی اینوتکس قصد دارد با برگزاری پنل‌های آنلاین و آفلاین با حضور بازیکنان حرفه ای و مطرح ایرانی، به صحبت درباره موضوعات مختلف «پرو گیمینگ» از مسابقات گرفته تا تجربه‌ها و چالش‌ها بپردازد تا فضایی برای انتقال دانش این افراد به علاقه‌مندان مستعد ایجاد کند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد همچنین شاهد پخش برنامه‌های مستند در حوزه گیم، video art و پرفورمنس، سخت‌افزار‌های صنعت گیم، نوآوری و فناوری‌های صنعت گیم، استارتاپ‌ها و بازی‌های موبایلی، رونمایی و معرفی بازی‌های ایرانی، برگزاری مسابقات گیمینگ و بازی‌های آنلاین و برگزاری سلسه کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه خواهند بود.

مخاطبان جینو شامل بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و در اصل تمام افراد و سازمان‌هایی است که علاقه‌مند به صنعت گیم هستند و می‌توانند برنامه‌های جینو را در چهار حوزه بازی‌سازی، استریمینگ، گیمینگ و رسانه گیم دنبال کنند.

بخش جینوی اینوتکس به دنبال این است تا به کمک تمام افراد فعال در جامعه «بازی‌های ویدیوئی»، زمینه رشد هر چه بیشتر «صنعت بازی‌های ویدیوئی» را در ایران فراهم کند. این رویداد قرار است روزهای اول و دوم نمایشگاه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شود.

 

شایان ذکر است،‌ در ایران طبق آمار‌های رسمی بیش از ۳۶ میلیون گیمر وجود دارد. این یعنی حدود ۳۰ میلیون نفر که به هر نحوی با بازی‌های ویدیویی سرکار دارند. بخش بزرگی از این جامعه‌ی گیمرها، با گوشی‌های هوشمند خود را مشغول می‌کنند و در حال حاضر، برخی بازی‌های ساخته شده در ایران حتی به آمار بیش از ۱۰ میلیون کاربر رسیده‌اند.

 

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *