رپرتاژ

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود امکان می‌دهد پرداخت‌های سریع و آسان بین المللی را انجام دهند و به طور ایمن یک انتقال بدون دردسر را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر به دنبال این هستید که بدانید خرید ووچر پرفکت مانی مثل خرید وب مانی، چگونه می‌تواند شما را در پرداخت‌های ارزی بین المللی کمک کند، از شما می‌خواهیم تا انتهای این مقاله همراه نوین پرداخت باشید.

ووچر پرفکت مانی چیست

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی در حال بالابردن سقف تراکنش‌های آنلاین به حد مطلوب است. با استفاده بهینه از این سیستم پرداخت، کاربران می‌توانند فعالیت‌های زیر را انجام دهند:

  • انتقال پول بین اعضای خانواده، دوستان و…
  • دریافت/پرداخت اعتبار برای پروژه های تجاری مختلف از طریق اینترنت
  • پرداخت‌های منظم آنلاین مثل شهریه و…
  • پرداخت سریع هزینه کالاها و خدمات در خریدهای اینترنتی

پیشتر خوانده اید که پرفکت مانی چیست و چه ویژگی هایی دارد. این سرویس پرداخت ارزی به شخص اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان و با هزینه کم معاملات خود را انجام دهد. علاوه بر این، روش‌های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. در طول سالیان متمادی، استفاده از ابزارهای مالی مختلف مانند چک بانکی، افراد را قادر ساخته تا بدون همراه داشتن وجه نقد، پرداخت ها و تراکنش های خود را به راحتی انجام دهند. خرید ووچر پرفکت مانی نیز مانند خرید وب مانی به عنوان ابزاری محسوب می‌شود که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌های بین المللی است. در واقع ووچر نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه به حساب پرفکت مانی استفاده می شود.

این ووچر الکترونیکی شامل کد ۱۶ رقمی منحصر به فرد و دیجیتال، کد فعال سازی ۱۰ رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار می باشد. نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می شود. ووچر پرفکت مانی را می توان بدون هیچ زحمتی در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان استفاده کرد.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

واریز پول با ووچر پرفکت مانی در حساب‌های پرفکت مانی رایگان بوده و شما می توانید به راحتی و بدون هزینه اضافی، با وارد کردن کدهایی که قبلا در مرحله ثبت نام دریافت کرده‌اید، مبلغ ووچر را به حساب خود اضافه کنید.

زمانی که قصد ایجاد ووچر دارید، باید هزینه‌ای بپردازید. این هزینه برای حساب های تایید شده ۰.۵٪ خواهد بود. اگر حساب شما تأیید KYC نباشد، کارمزد ۱.۹٪ خواهد بود. این هزینه پس از ایجاد ووچر از موجودی حساب‌تان کسر می شود.

مزایای ووچر پرفکت مانی

مزایای ووچر الکترونیکی پرفکت مانی چیست؟

  • مزیت اصلی این ووچر ها سهولت استفاده از آن‌ها است. هنگام استفاده از ووچر پرفکت مانی، هیچ مشکلی در مورد رد یا تاخیر تراکنش وجود ندارد.
  • مبلغ بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، به حساب پرفکت مانی شما اضافه می شود.
  • امنیت پرداخت با ووچر‌های پرفکت مانی مانند پرداخت‌های سرویس‌های اعتباری بانکی است.
  • یکی دیگر از مزایای این کارت‌های مجازی نداشتن تاریخ انقضا است. ووچر‌ها تاریخ انقضا ندارند و می‌توانید هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید.
  • کارمزد پایین برای استفاده از ووچر‌های پرفکت مانی، این ووچر‌ها را به ابزاری مناسب برای افرادی تبدیل کرده است که پرداخت‌های روتین خود را با ارز دیجیتال انجام می‌دهند.

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند ووچر دلخواه خود را در حسابش ایجاد کند و یا ووچر‌های خریداری شده را در آن وارد کرده و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. مزیت این ووچر ها نسبت به سیستم‌های سنتی این است که استفاده و حمل آن بسیار آسان هستند.

از آنجایی که محدودیت زمانی برای این ووچر‌ها وجود ندارد، امکان فعال سازی ووچر‌های الکترونیکی پرفکت مانی در هر زمانی برای کاربران وجود دارد. با استفاده از این ووچر‌های مجازی، انتقال وجه به سرعت و با هزینه بسیار کم انجام می شود.

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم؟

شما می‌توانید ووچر‌های پرفکت مانی را از فروشندگان به صورت آنلاین خریداری کنید. این ووچر ها بین ۱ تا چند صد دلار برای فروش در دسترس هستند. کافی است عبارت «Buy Perfect Money Voucher» را در گوگل جستجو کنید و فروشنده را پیدا کنید.

ووچر از طریق ایمیل به شما تحویل داده می‌شود. پس از خرید ووچر، همانطور که گفتیم کافی است شماره ووچر و کد فعال سازی آن را در سایتی که می‌خواهید خرید یا ثبت نام کنید وارد کنید. البته، وب سایت و خدماتی که می‌خواهید از آن خرید کنید باید از ووچر‌های پرفکت مانی پشتیبانی کند.

استفاده از ووچر بسیار شبیه به استفاده از کارت هدیه است. می‌توانید به راحتی از یک کارت هدیه با مقدار مشخصی برای استفاده از آن استفاده کنید و پس از انقضای کارت آن را دور بیندازید.

حساب پرفکت مانی خود را با ووچر شارژ کنید

  1. برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی خود با استفاده از ووچر، ابتدا وارد حساب پرفکت مانی خود شوید. به بخش “سپرده” رفته و سپس گزینه “e-Voucher” را انتخاب کنید.
  2. برای فعال سازی و افزودن مبلغ ووچر به حساب خود، داشتن شماره ووچر و کد فعال سازی الزامی است. اطلاعات درخواستی را وارد کنید. “E-Voucher #” شماره ووچر شما و “Activation Code” کد فعال سازی آن است.
  3. با کلیک بر روی گزینه “فعال کردن ووچر الکترونیکی” مبلغ ووچر به حساب شما اضافه می شود.

ووچر پرفکت مانی، اعتباری بین المللی

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ صرافی معتبر پرفکت مانی در سراسر جهان در دسترس فعالین هستند. در XMLGold (صرافی ارز الکترونیکی با بالاترین امتیاز Perfect Money Trust)، می‌توانید ووچر Perfect Money خود را با هر یک از ارزهای دیجیتال یا ارزهای الکترونیکی به‌عنوان Payeer EUR/USD، AdvCash EUR/USD، Litecoin، Tether، Perfect Money USD/EUR، توکن XML، بیت کوین، انتقال SEPA، سکه USD، سکه واقعی USD مبادله کنید.

ووچر پرفکت مانی

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

برای خرید وب مانی و خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنید. خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا خیلی راحت و آسوده، از خدمات پرداخت ارزی برای خرید، انتقال اعتبار، یا نقد کردن درآمد ارزی خود کمک بگیرید. پشتیبانی قدرتمند، کارمزد کم و سرعت بسیار بالای نوین پرداخت مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که به کار شما امنیت و رضایتمندی می‌بخشند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *