اخبار فین تک

اولین همایش تخصصی حوزه فین تک در شمال غرب کشور؛ فینوکام ۲۰۲۳

لیمو HR

فینوکام ۲۰۲۳ مهم ترین رویداد سراسری و منطقه ای در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی با مشارکت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط ملى و استانی ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در کلان شهر تبریز برگزار می شود.

 

رسالت اصلی اولین همایش تخصصی فین تک در منطقه شمال غرب کشور با عنوان فینوکام ۲۰۲۳، کمک به پیشبرد پروژه های فین تک در کشور، حمایت از گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه علمی در حوزه های مختلف صنعت فین تک و ایجاد زمینه هاى مناسب براى تعاملات بهینه شرکت های تامین مالی و سکوهای تامین مالى جمعى، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داوطلب، سرمایه گذاران فرشته، سرمایه گذاران خطرپذیر جلب مشارکت مراکز رشد با شتابدهنده ها و نهایتا جذب مشارکت حداکثری بانک ها جهت ارائه ابزارهای مناسب تامین مالى براى ارتقاء کمی و کیفى شرکت های برتر و فعال در اکوسیستم فین تک است.

فینوکام ۲۰۲۳ که به همت دانشگاه تبریز و مرکز نوآوری این دانشگاه و همکاری بخش خصوصی برگزار می شود، بر این باور است که قطعا تجمیع ایده های نوین استارتاپ ها با همگام و همراه شدن شرکت های تامین مالی، گامی بلند در راستای ارتقا سطح محصولات و خدمات حوزه های مختلف فین تک در ایران خواهد بود.

 

فینوکام ۲۰۲۳ مهم ترین رویداد سراسری و منطقه ای در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی با مشارکت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط ملى و استانی ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تبریز برگزار می شود.

محورهای این همایش تخصصی در ۷ شاخه «پی تک» صنعت پرداخت الکترونیک و پرداخت آنلاین، «کریپتو تک» پول و ارزهای رمزنگاری شده و سیستم های مبتنی بر بلاکچین، «لند تک» sfc تامین مالی زنجیره ای، vc سرمایه گذاری جسورانه و bnpl تامین مالی خرد، «ولث تک» پلتفرم های مدیریت ثروت و مدیریت مالی شخصی، «اینشورتک» سامانه های توسعه بیمه های آنلاین،  «رمیتنس» فناوری انتقال پول در سطح بین المللی، «رگ تک» فناوری های مربوط به قانون گذاری و تسهیل گری مجوز ها خلاصه می شود.

همچنین، همایش فینوکام با برگزاری نشست های تخصصی تجاری  و شبکه سازی  در حوزه فین تک و ارائه گواهینامه رسمی قابل استعلام به شرکت کنندگان در کارگاه های تخصصی از ویژگی های این همایش تخصصی است.

 

علاقمندان به حوزه فین تک و افزایش دانش به روز مبادلات مالى بین المللى و تامین مالی می توانند از طریق سایت به نشانی www.finocom.org ثبت نام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *