اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیک

گزارش سال ۱۴۰۰ فعالیت‌های تیپاکس؛ تحویل ۱۰۲ میلیون کیلوگرم بسته

امروز، با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن آمار خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، ارسال بسته همواره یکی از دغدغه‌های صاحبین کسب‌وکارها به‌شمار می‌رود. همچنین تمامی افراد که نیاز به ارسال بسته به نقاط مختلف کشور را دارند خواهان استفاده از سرویس‌های سریع و آسان هستند.

تیپاکس، اولین پست خصوصی ایران است که با بیش از ۶۲ سال تجربه در این صنعت، همواره تلاش کرده تا آخرین روش‌های نوین ارسال بسته را در سرویس‌های خود به‌کار بگیرد.

تیپاکس نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی را بررسی کرده و باتوجه‌ به آنها، سرویس‌های مختلف ارسال بسته را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ویژگی های تیپاکس

برای مثال هر مشتری می‌تواند از طریق وب‌سایت تیپاکس، نمایندگی، اپلیکیشن مای تیپاکس و پلتفرم ای تیپاکس ثبت سفارش انجام دهد. اما کار در این مرحله تمام نمی‌شود! بلکه مشتری می‌تواند از طریق کد رهگیری و یا تماس با پشتیبانی تیپاکس در هر لحظه از موقعیت بسته خود با خبر شود و درصورت مفقودی و صدمه دیدن بسته، با ثبت شکایت، معادل ارزش ثبت شده بسته، از خدمت جبران خسارت استفاده کند.

امروز تیپاکس با بیش از ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور و حتی در دورافتاده‌ترین مناطق کشور باجمعیت زیر ۳۰۰۰ نفر، خدمات پستی باکیفیت و سریع به مشتریان خود ارائه دهد.
تیپاکس با حمایت از کسب‌وکارها و ارائه سرویس‌هایی همچون پس‌کرایه و پرداخت در محل، تلاش کرده تا مراحل ثبت سفارش برای این مشتریان، آسان‌ و سریع انجام شود.

در سال ۱۴۰۱ و به‌منظور آشنایی بیشتر مشتریان و همکاران با فعالیت‌های این سازمان، تیپاکس گزارشی جامع از فعالیت‌های خود در سال ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد که این گزارش دومین گزارش فعالیت ارائه شده توسط این سازمان از سال ۱۳۹۹ است. می باشد.

خواندن این گزارش جامع را به تمامی فعالان حوزه لجستیک و مشتریانی که از خدمات ارسال بسته استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید این گزارش را از طریق لینک زیر مطالعه کنید:

گزارش جامع سال ۱۴۰۰ تیپاکس

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *