معرفی استارتاپ

معرفی کامل استارتاپ تبریز هاب (دسترسی آسان به تبریز!)

لیمو HR

تبریز هاب یک استارتاپ حرفه ای که از سال ۱۴۰۱ شروع به کار در شهر تبریز کرد. خدمات متنوعی در تبریز هاب برای همشهریان ارائه می شود اعم از: اخبار تبریز، مجله گردشگری تبریز، معرفی اصناف و مشاغل تبریز و… . تبریز هاب با شعار معرفی بهترین کسب و کار مشاغل شروع به کار کرده و تا رسیدن به این هدف تمام قوا و قدرت خود را خواهد گذاشت. شما مطالعه کننده این مطلب، اگر کسب و کاری در تبریز دارید که نیاز به تبلیغ دارد ما در خدمت شما عزیزان هستیم و می توانید از تخفیفات بهاره استفاده کنید. در ادامه ما قسمت های مختلف و متنوع تبریز هاب را برای شما معرفی و بررسی خواهیم کرد.

دسته بندی مشاغل تبریز هاب

در تبریز هاب تمامی دسته بندی های: خدمات، مشاغل و اصناف را قرار داده ایم تا شما عزیززان بتوانید تمامی خواسته های خود را از این طریق برطرف کنید. لیست مشاغل تبریز هاب به این شکل می باشد:

  • غذا و خوراکی
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
  • پزشکی و سلامت
  • بیمه، املاک و حقوقی
  • نظافت و ساختمان
  • تعمیرات و سایر خدمات
  • آموزشگاه
  • فروشگاه
  • حمل و نقل
  • ورزش و سرگرمی

در تمامی دسته بندی هایی که بالا برای شما آوردیم خدمات و مشاغل مختلفی هم قرار داده ایم که بدون کم و کاستی برای خدمت به شما آماده اند. رزرو بلیت کنسرت تبریز را از طریق گزینه کنسرت های تبریز می توانید با تخفیف ویژه سایت تبریز هاب خریداری کنید.

خدمات تبریز هاب برای کسب و کار ها و اصناف

تبریز هاب برای خدمت گذاری برای شهروندان تبریزی دنبال بهترین ها در هر دسته وبندی و خدمات است، پس برای این کار شما می توانید از طریق قسمت تماس با ما یا معرفی مشاغل از داخل سایت تبریز هاب نسبت معرفی خدمات خودتان با ما در تماس باشید تا در لیست های مربوطه سایت تبریز هاب قرار بگیرید. با این کار تحولی خوب در میزان درآمد خود خواهید داشت.

معرفی بخش خبری تبریز هاب

اخبار لحظه ای تبریز را در قسمت اخبار تبریز برای شما به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین قرار می دهیم. اخبار زلزله، اخبار خودرو، اخبار مربوط به کلان شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی را با تبریز هاب بشنوید. در تبریز هاب اخبار مربوط به اتاق بازرگانی تبریز را نیز به صورت لحظه ای درج می کنیم تا اطلاعات مورد نیاز در زمان های انتخابات اتاق بازرگانی را داشته باشید. شما همشهریان عزیز نیز می توانید خبر های مربوط به خرابی تیر های برق یا آسفالت و یا … را با ما در میان بگذارید تا ما سریع تر به مراجع مربوطه اطلاع دهیم با انجام این کار به زودی شهری تمیز تر و مدرن تر را با یکدیگر خواهیم ساخت.

معرفی بخش مجله گردشگری تبریز هاب

در بخش مجله گردشگری تبریز هاب ما بهترین مناطق گردشگری، بهترین سینما های تبریز، بهترین مکان های تفریحی، بهترین پارک ها و … را برای شما معرفی می کنیم تا به راحتی برای گذراندن وقت با خانواده یا دوستانتان را بیابید. اگر شما قصد مسافرت را دارید و مقصدتان تبریز است ما به شما بهترین های تبریز را در تمامی خدمات و مشاغل معرفی خواهیم کرد تا سفری دلچسب و به یاد ماندنی در تبریز را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۴ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *