اخبار هوش مصنوعی

پینترست از ابزار «کلاژهای خودکار» مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

ابزاری برای تبدیل سریع محصولات به کاتالوگ به همراه محتواهای بصری قابل خرید

پینترست اخیراً اعلام کرده که در حال آزمایش قابلیتی جدید به نام کلاژهای خودکار است؛ ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد کاتالوگ محصولات خود را به‌سرعت به کلاژهای قابل خرید تبدیل کنند.

این ویژگی با هدف تسهیل دسترسی برندها به مخاطبان و در عین حال صرفه‌جویی در زمان و منابع خلاقانه توسعه یافته است. بنا بر اعلام این شرکت، کلاژها یکی از محبوب‌ترین قالب‌های محتوایی در میان نسل Z هستند و تاکنون ده‌ها میلیون کلاژ توسط کاربران در پلتفرم پینترست ایجاد شده است.

در آزمایش‌های اولیه، مشخص شده که نرخ ذخیره‌سازی کلاژهای خودکار توسط کاربران، دو برابر پین‌های معمولی محصول بوده است. این کلاژها با دسته‌بندی هوشمندانه تصاویر محصولات بر اساس عوامل مختلفی مانند ایده‌های استایل، تعاملات کاربر، شباهت محصول و ذخیره‌سازی‌های قبلی کاربران تولید می‌شوند.

برای مثال، ابزار جدید می‌تواند لباس‌هایی را که از نظر سبک مکمل یکدیگر هستند در یک کلاژ قرار دهد یا براساس رفتار کاربران، ترکیب‌هایی مشابه کلاژهای موفق قبلی ایجاد کند.

پینترست

جولی تاونز، معاون بازاریابی محصول و عملیات پینترست در این‌باره گفت:

«کلاژ خودکار از دل برنامه Pinterest Ads Labs بیرون آمد که سال گذشته برای توسعه ابزارهای نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی راه‌اندازی شد. این ویژگی یک گام هیجان‌انگیز به جلوست که هوش مصنوعی را برای خلق محتوای خلاقانه‌ای که با نسل Z و حتی فراتر از آن ارتباط برقرار می‌کند، به کار می‌گیرد.»

پینترست همچنین اعلام کرد که ابزار تحلیلی Trends خود را به‌روزرسانی می‌کند تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند درک دقیق‌تری از رفتار خرید کاربران به دست آورند. نسخه جدید این ابزار، اطلاعات مربوط به محصولات ذخیره‌شده، جستجوها و خریدهای کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کند تا پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از روندهای آتی ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *