
استفاده روزمره از خدمات آنلاین حالا بیش از همیشه بخشی از زندگی شهری شده است و سرویسهای اشتراکی مانند اسنپپرو نقش مهمی در کاهش هزینهها ایفا میکنند. اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، اکنون با بیش از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر کشور فعال است و بنا بر اعلام معاون بازاریابی گروه اسنپ، میتواند تا سقف ۵ میلیون تومان در هزینههای ماهانه کاربران صرفهجویی ایجاد کند.

بیش از یک میلیون کاربر، مشترک اسنپپرو
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره وضعیت کنونیاسنپپرو میگوید: «امروز بیش از یک میلیون نفر مشترک اسنپپرو هستند واین عدد نشان میدهد که این سرویس توانسته جایگاه خود را در میانکاربران پیدا کند. هدف ما این است که گروههای بیشتری از کاربران بامزایای اسنپپرو آشنا شوند و تجربه متفاوتی از خدمات سوپراپ داشتهباشند. در سرویسهای مشابه جهانی مانند اوبر از ۱۷۱ میلیون کاربر فعال۳۶ میلیون نفر از اوبر وان یا اشتراک حرفهای اوبر استفاده میکنند و اینعدد نشان میدهد که اسنپپرو همچنان ظرفیت رشد دارد.»
ملاشریفی با اشاره به این که کاربران اسنپپرو میتوانند تا سقف ۵ میلیونتومان در ماه هزینههای خود را کاهش دهند، میگوید: «چنین قابلیتی بهویژهبرای افرادی که بهطور مداوم از خدمات آنلاین استفاده میکنند، میتواندتفاوت ملموسی در هزینههای ماهانه ایجاد کند. کاربران این سرویس ازابتدای آغاز بهکار آن تا امروز در مجموع بیش از هزار و ۷۱۵ میلیارد توماندر هزینههای خود در ۵ سرویس خودرو، غذا، سوپرمارکت تحویل فوری،فروشگاه و پزشک و مشاور صرفهجویی کردهاند؛ رقمی که تصویر ملموسی ازتاثیر این پلتفرم بر زندگی روزمره میلیونها کاربر ارائه میکند.»
به گفته ملاشریفی: «بخش بزرگی از جامعه کاربران اسنپ هنوز به اسنپپرونپیوستهاند و ظرفیت رشد این سرویس بسیار بالاست. کمپین «پرو حالش روببر» که از ۲۲ شهریور شروع شدهاست و تا ۴ مهر ادامه دارد، دقیقاً برهمین نقطه متمرکز است و تلاش میکند مسیر کاربران را برای عضویت دراشتراک پرو هموارتر کند.»
تخفیفها و مزایای متنوع برای صرفهجویی در هزینههای روزانه
اسنپپرو که بهعنوان سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ در ۱۴۰۲معرفی شد، اکنون توانسته جایگاه ویژهای میان کاربران پیدا کند. اینسرویس به کاربران امکان میدهد در استفاده روزمره از خدمات سوپراپ، ازمزایای مالی متعددی بهرهمند شوند. بر اساس اعلام اسنپ، مشترکان پرومیتوانند از تخفیف در سفرهای درونشهری بهرهمند شوند و هزینه سفرهایروزانه خود را کاهش دهند. همچنین در سرویسهای سفارش غذا وسوپرمارکت از ارسال رایگان یا ارزانتر استفاده کنند. افزونبر این،مشترکان میتوانند از مشاوره پزشکی و روانشناسی با تخفیف استفاده کنندکه تنها مختص به اسنپپرو است و سرویسهای مشابه جهانی این امکان راندارند.
تجربههای جهانی اشتراکهای پرو
در خاورمیانه، سوپراپ کریم با «کریم پلاس» خدمات مشابهی ارائه میدهد؛مثل بازگشت نقدی، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت و تخفیف در خدمات وتعمیرات در منزل و استفاده از دوچرخه. البته امکانات این سرویس اشتراکیدر هر کشور متفاوت است و قیمتها هم بسته به منطقه تغییر میکند. سوپراپ طلبات که در کشورهای کویت، بحرین، عمان، اردن، قطر، مصر،عراق و امارات متحده عربی فعال است، با «طلبات پرو» امکان ارسال رایگاننامحدود از رستورانها و سوپرمارکتها را فراهم کرده و تخفیفهای ویژه«طلبات مارت» را ارائه میدهد.
«اوبر وان» هم با هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۹۶ دلار در سال، ارسال رایگانغذا و سوپرمارکت، تخفیف در سفرها و بازگشت نقدی ارائه میدهد و دربیش از ۶۰۰ شهر فعال است. «لیفت پینک» هم در ایالات متحده آمریکا وکانادا با همان قیمت ماهانه، تخفیف سفر، اولویت در سوار کردن مسافر ودسترسی به دوچرخه و اسکوتر با نرخ ویژه را فراهم میکند.
فعالسازی اشتراک اسنپپرو
مشترکان اسنپپرو به پیشنهادها و تخفیفهای ویژه در فروشگاههای پرودسترسی دارند و در نهایت از پشتیبانی اختصاصی هم بهرهمند میشوند وتجربهای سریعتر و آسانتر از خدمات سوپراپ اسنپ خواهند داشت.
فرآیند خرید و فعالسازی اشتراک اسنپپرو ساده است؛ کافی است کاربرانوارد صفحه اصلی سوپراپ شوند، گزینه «اسنپپرو» را انتخاب و یکی ازبستههای یکماهه، سهماهه یا ششماهه را فعال کنند. مزایا و تخفیفهابلافاصله پس از خرید در حساب کاربر فعال میشوند.



