مرحله اولیه (Early Stage )

  • مشخصه اصلی آن توسعه دادن بازار فروش است. در این مرحله کسب و کار بر روی بازاریابی و فراهم کردن پایداری در کسب و کار تمرکز می‌کند.
  • حالتی از یک شرکت که معمولا مرحله کاشت اولیه‌ی خود را به پایان رسانده است و دارای تیم مدیریتی بنیادی یا مرکزی است، و ایده ی اصلی کسب و کار خود را اثبات کرده یا مرحله‌ی آزمایشی خود را به پایان رسانده‌است، کمترین میزان درآمد (سود سهام) را دارد، و هیچ عایده یا جریان نقدی مثبتی در حال حاضر ندارد.
  • این کلمه معمولا به یک شرکت نوپا اشاره دارد که از زمان تاسیس آن سه سال یا کمتر از آن می‌گذرد. در حین این مرحله، شرکت هنوز در مراحل جدید رشد و توسعه‌ی خود است. ممکن است آنها در فرآیند آزمایش محصولات و خدمات جدیدی باشند که قصد دارند در آینده‌ای نزدیک آنها را روانه‌ی بازار کنند و یا شاید هم محصولی دارند که از قبل عرضه شده و قابل دسترسی برای عموم مردم است.