اخبار استارتاپی

برگزاری پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ بانوان

پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ با عنوان فیناپ بانوان چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶ الی ۱۹ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

لیمو HR

حضور فعال بانوان در حوزه‌ی کارآفرینی و صنعت فین‌تک ایران و نقش پررنگ آن‌ها در رشد صنایع مالی و پیشرفت فناوری اطلاعات بر فعالان این حوزه پوشیده نیست. از سویی بازخورد تیم فیناپ از برگزاری چند رویداد و حضور همیشگی بانوان فعال و علاقه‌مند به حوزه‌ی فین‌تک در این برنامه‌ها، منجر به ایده‌ی برگزاری فیناپ بانوان (Finup Women) با رویکرد و نگاه ویژه‌تر به حضور بانوان در فین‌تک شد.

در بخش آموزشی رویداد یک مشاور حقوقی در امور بانکی موضوع رگ‌تک که یکی از زیرمجموعه‌های فین‌تک است را معرفی خواهد کرد و پنل گفت‌وگو نیز با حضور ۴ خانم از استارت‌آپ‌های مانیار، سهام‌یاب، رانگو و ماهنامه عصر تراکنش برگزار خواهد شد. ضمن این‌که در فیناپ پنجم پلت‌فرم سکو به صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها معرفی خواهد شد.

قرار است در این رویداد حضور بانوان صنعت فین‌تک ایران پررنگ‌تر باشد و دغدغه‌ها و چالش‌های فعالیت استارت‌آپی به‌خصوص در حوزه‌ی فین‌تک از دریچه‌ی نگاه آن‌ها بیان و بررسی شود.

فیناپ؛ نخستین رویداد آموزشی-تعاملی در حوزه‌ی فناوری‌های مالی (فین‌تک) با هدف آموزش و توسعه‌ی فین‌تک در سراسر کشور است.

از شهریورماه ۱۳۹۶ تا کنون، چهار رویداد فیناپ با حمایت و همکاری شرکت‌ها، فعالان و رسانه‌های صنعت فین‌تک برگزار شده که با استقبال همراه بوده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در پنجمین رویداد فیناپ می‌توانند به وب‌سایت ایوند مراجعه کنند.

پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ بانوان

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *