اخبار استارتاپیکسب و کارهای فین تکمعرفی استارتاپ

معرفی استارتاپ های فینتکی حامی افراد کم برخوردار جهان

لیمو HR

رشد چشمگیر استفاده از فناوری مالی همزمان با توسعه توانمندی های دیجیتال، محیط زندگی امروز را دچار تحول کرده است. انقلابی که اینترنت در سبک زندگی انسان مدرن و مراودات و فرهنگ او به وجود آورده و چالشی که توسعه زیرساختهای مالی مبتنی بر تکنولوژی های نوین، در ساختار پیچیده سیستم های مالی سنتی ایجاد کرده، انفجاری در تولد استارتاپ های فینتک را منجرشده است. این تغییرات با وجود پاندمی کرونا سرعت بیشتری به خود گرفته و بی تردید یکی از تاثیرپذیرترین حوزه‌ها، زندگی روزمره افراد است. استارتاپ های فین‌‌تکی با استفاده از ظرفیت های اکوسیستم استارتاپی و امکانات دولتی می توانند به توانمندسازی گروه های کمتر برخوردار جامعه کمک کنند.

در ادامه برخی استارتاپ های فینتکی حامی افراد کم برخوردار جهان معرفی می شوند:

استارتاپ های فینتکی حامی افراد کم برخوردار

Payjoy

استارتاپ های فینتکی حامی افراد کم برخوردار: لوگوی Payjoy

مدل کسب‌وکار این شرکت بدین ترتیب است که به مردم کمک می‌کند اعتبار کافی دریافت کنند تا بتوانند به راحتی وام بگیرند. به این صورت که پس از پرداخت کامل هزینه تلفن، مشتریان می‌توانند از گوشی های خود به عنوان وثیقه، برای دریافت وام از طریق پی‌جوی درخواست دهند.

پی‌جوی در سال گذشته موفق شد با درآمد سالانه ۳۰۰ میلیون دلاری و سودآوری، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه سری C جذب کند.

TransferGo

استارتاپ های فینتکی حامی افراد کم برخوردار: لوگوی transferGo

استارتاپ فین‌تک مستقر در بریتانیا که به‌عنوان پلتفرم مصرف‌کننده برای حواله‌های جهانی شناخته می‌شود.

در اولین دوره با جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری از سرمایه‌گذار تایوانی، تایوانیا کپیتال، با هدف توسعه در منطقه آسیا و اقیانوسیه جذب کرد و در سال ۲۰۲۱ با تامین سرمایه دیگری به ۵۰ میلیون دلار از نوع سری C توانست بیشتر رشد کند و ادعا میکند سرمایه‌گذاری جدید ارزش آن را دوبرابر کرده‌است.

Petal

معرفی استارتاپ های فینتکی حامی افراد کم برخوردار جهان: لوگو Petal

پتال یکی دیگر از شرکت‌های فین‌تکی که هدف آن کمک به افراد کم‌برخوردار است با شعار” برای ایجاد اعتبار، نه بدهی” است. این شرکت در ماه می گذشته توانست افزایش بودجه‌ای به مبلغ ۳۵ میلیون دلاری داشته باشد. و شرکت Empower Finance  از برنامه‌ خود را برای خرید شرکت پتال و داشتن خانواده‌ی رنگارنگ کارت‌های اعتباری خبر داد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *