اخبار استارتاپی

رویداد استارتاپی کشاورزی AgriTechSw برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی کشاورزی AgriTechSw همزمان با نمایشگاه بین المللی IFarmExpo با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار می‌شود.

لیمو HR

تیم برگزار کننده‌ی رویداد استارتاپی کشاورزی تلاش دارد تا با اتصال میان فعالین حوزه‌ی کشاورزی و استارتاپی و استفاده از تسهیل‌گری و دانش انباشته‌ی بخش دولتی و خصوصی به شکل‌گیری و رشد استارتاپ‌های این حوزه کمک کند.

حسام نوبری، دبیر این رویداد، درباره‌ی ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این رویداد گفت: “با توجه با چالش‌های موجود در حوزه‌ی کشاورزی برآن شدیم تا با گرد هم جمع کردن بخش دولتی، خصوصی و افراد و تیم‌های مستعد و کارا، زیست بوم استارتاپی کشاورزی را تقویت کنیم. فرهنگ‌سازی و برگزاری رویداد‌های استارتاپی کارآفرینی، قدم اول شکل‌گیری زیست بوم‌های استارتاپی در حوزه‌های مختلف است از این رو این رویداد می‌تواند آغاز راهی باشد که فعالین این حوزه بتوانند از پتانسیل کسب و کار‌ های نوپا و دانش بنیان استفاده و چالش‌های موجود را حل کنند.  “

وی در این زمینه افزود: “محورهای اصلی پروژه‌ی کسب و کار های نوپا در وزارت جهاد کشاورزی روی فرهنگ‌سازی و آموزش، تسهیل‌گری و پشتیبانی و پایش مترکز می‌باشد. این رویداد در راستای این محور‌ها برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر تشکیل شده‌ی این رویداد در حوزه‌های مورد نظر، تحت حمایت وزارت جهاد کشاورزی خواهند بود.”

دبیر این رویداد، موارد زیر را به‌عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

  • فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم کارآفرینی استارتاپی
  • ایجاد و معرفی کسب و کارهای نوپا در حوزه‌ی کشاورزی
  • ایجاد پل ارتباطی میان زیست بوم استارتاپی و صنعت کشاورزی

حسام نوبری در زمینه‌ی جزئیات برگزاری این رویداد اضافه کرد: “رویداد استارتاپی کشاورزی یک رویداد ۳ روزه‌ی تجربی-آموزشی است. در روز اول کارگاه تیم‌سازی، معارفه و مدل درآمدی کسب و کار و روز دوم کارگاه‌های بیزینس پلن و ارائه‌ی موثر برگزار خواهد شد و در روز آخر، تیم‌ها تا اختتامیه زمان دارند روی ارائه‌ی خود کار کنند تا بتوانند داوران و سرمایه گذاران دعوت شده در رویداد را تحت‌تاثیر قرار دهند.”

رویداد استارتاپی کشاورزی، از ۲۲ تا ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ در شهر آفتاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت رویداد به آدرس AgriTechSw.ir مراجعه کنند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی Ecomotive برای همراهان این وبسایت اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای اکوموتیو به نشانی https://ecomotive.ir برگزار می‌گردد.

برگزاری رویداد استارتاپی کشاورزی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *