رپرتاژ

قیمت خدمات سئو به صورت تضمینی با شرکت سئو دی ام روم

لیمو HR

اگر قصد دریافت خدمات سئو سایت از یک شرکت معتبر و حرفه‌ای نظیر دی ام روم را دارید؛ توجه داشته باشید که عوامل بسیار زیادی نظیر میزان سختی کلمات کلیدی و زمینه فعالیت کسب و کار در تعرفه‌ها و قیمت خدمات سئو سایت بسیار تاثیرگذار است.

همچنین شرکت‌های بزرگ و معتبر تنها رشد رتبه صفحات سایت را تضمین می‌کنند؛ از این رو همکاری با افرادی که کسب رتبه یک تا سه گوگل را در کم‌تر از ۶ ماه ضمانت می‌کنند، اصلا توصیه نمی‌شود.

توجه داشته باشید که تدوین استراتژی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات سئو آژانس دی ام روم می‌باشد که در کسب رتبه بالای نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار است.

همچنین تحقیق کلمات کلیدی، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو لوکال از دیگر بخش‌های بهینه سازی سایت‌ها است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

قیمت پکیج سئو تضمینی

اساسا قیمت پکیج سئو تضمینی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که عبارت‌اند از:

  • زمینه فعالیت کسب و کار: در نظر داشته باشید که زمینه فعالیت کسب و کار تاثیر مستقیم در تعرفه‌های خدمات سئو دارد؛ به عنوان مثال تعرفه سئوی وبسایت فروش بلیط هواپیما با بهینه سازی سایت فروش پیچ آلن متفاوت است.
  • میزان سختی کلمات کلیدی: در برخی موارد تعداد و میزان سختی کلمات کلیدی در افزایش قیمت سئو تاثیرگذار است؛ به بیان بهتر هر چه کسب رتبه بالا در کلمات کلیدی دشوارتر باشد قیمت خدمات سئو افزایش می‌یابد.

آژانس سئو دی ام روم برای برآورد هزینه خدمات سئو سایت سه پلن پایه، حرفه‌ای و اختصاصی ارائه داده است که در تمام این پلن‌ها همه‌ی سایت‌ها به طور یکسان با یک کیفیت مساوی بهینه می‌‌شوند، تنها تفاوت این پلن‌ها در مدت زمان کسب رتبه بالا در نتایج جستجوی گوگل می‌باشد.

نمونه اقدامات پلن پایه، حرفه‌ای و اختصاصی عبارت‌اند از:

  • بررسی و رفع مشکلات فنی
  • تدوین استراتژی سئو
  • مشخص کردن نیاز محتوایی
  • بهینه سازی برای موبایل
  • بهبود سرعت بارگذاری صفحات
  • تولید محتوا برای صفحات هدف
  • آنالیز و تحلیل نقاط مثبت و منفی
  • آنالیز و تحلیل رقبا
  • لینک سازی درست داخلی و خارجی
  • بررسی تصاویر و محتوای بصری
  • بررسی تگ های تاثیرگذار
  • بررسی و تحلیل وضعیت ایندکس
  • اصلاح اسکیماها
  • ارائه پلن سئو خارجی
  • رفع مشکلات کرال باجت
  • بررسی و تحلیل سرچ کنسول
  • بررسی و تحلیل گوگل آنالیتیکس

توجه داشته باشید که هزینه‌ سئو تنها یکی از عواملی است که باید در انتخاب شرکت ارائه دهنده‌ی سئو در نظر بگیرید و عوامل دیگری مانند تجربه، رزومه و نظرات مشتریان بسیار مهم هستند.

قیمت خدمات حرفه ای سئو سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

تعرفه خدمات سئو ارتباط مستقیم با زمینه عملکرد کسب و کارهای مختلف دارد. عواملی مانند مدت زمان بازدهی سئو، میزان تجربه شرکت و نحوه عملکرد، در تعرفه و قیمت خدمات سئو حرفه‌ای سایت موثر است.

توجه داشته باشید شرکت‌های متخصص که در زمینه بهینه سازی و سئو سایت‌ها تجربه زیادی دارند، در وهله‌ی اول کیفیت بالا و رضایت‌مندی کارفرما را در اولویت قرار می‌دهند.

همچنین خدمات بهینه سازی سایت با توجه به میزان بودجه کارفرما متغییر است. به طور معمول هزینه صفر تا صد یک سایت بهینه شده با توجه به پایدار بودن نوع تبلیغات از مقرون به صرفه‌ترین راه‌های ارتباطی با کاربران است.

بدین معنا که هر فردی با توجه به لوکیشن و موقعیت‌های مختلف می‌تواند تنها با جستجو در گوگل به سایت شما در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشد و از محصولات یا ارائه خدمات سایت بهره‌مند شود.

مهم‌ترین مراحل خدمات سئو به صورت تضمینی

به طور کلی خدمات سئو از مراحل مختلفی تشکیل شده است که هر انجام هر کدام از این مراحل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تعیین اهداف کسب و کار

اولین و مهم‌ترین مرحله‌ی انجام خدمات سئو به صورت تضمینی تعیین اهداف کسب و کار می‌باشد؛ هدف گذاری وب سایت سبب بهینه سازی اصولی و تعیین مسیر وب سایت می‌باشد.

در نظر داشته باشید که شرکت‌های خدمات سئو سایت حرفه‌ای مسیر بهینه سازی سایت و هدف گذاری کسب و کار را مطابق با نظرات کارفرما انجام می‌دهند.

آنالیز وب سایت

آنالیز سئو سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات سئو می‌باشد که در روند بهینه سازی سایت تاثیرگذار است.

اساسا با تحلیل و بررسی وب سایت به راحتی می‌توان نحوه عملکرد سایت را ارزیابی نمود و از تکنیک‌های موثر در بهینه سازی سایت استفاده کرد.

تولید محتوای اصولی

همواره تولید محتوای جذاب و کاربردی از مهم‌ترین مراحل بهینه سازی سایت‌ها می‌باشد که تاثیر بسیار زیادی در کسب رتبه بالا و بهبود تجربه کاربری دارد.

وب سایت‌ها می‌توانند با همکاری با یک کارشناس تولید محتوا بهترین مطالب را به کاربران ارائه دهند و مدت زمان ماندگاری را به طور چشمگیری افزایش دهند.

افزایش سرعت بارگذاری

توجه داشته باشید که بهینه سازی بخش فنی سایت و افزایش سرعت در کسب رتبه بالا بسیار تاثیرگذار است که شرکت‌های معتبر ارائه دهنده‌ی خدمات سئو نظیر دی ام روم به خوبی می‎توانند از تکنیک‌های موثر در سئو تکنیکال استفاده نمایند.

سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجوی گوگل است که وب سایت‌ها باید با فشرده سازی تصاویر و کدهای سایت، سرعت بارگذاری صفحات را افزایش دهند.

گزارش دقیق

یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موثر در همکاری با شرکت‌های معتبر سئو ارائه گزارش دقیق است. شرکت دی ام روم با ارائه گزارش دقیق از نحوه بهینه سازی سایت‌ها، تمام اقدامات انجام شده را طی جلسات متعدد به کارفرما ارائه می‌دهد.

لیست قیمت خدمات سئو

برای دریافت لیست قیمت خدمات سئو به راحتی می‌توانید با پشتیبانی آژانس سئو دی ام روم به شماره ۰۲۱-۶۶۹۴۸۸۱۶ ارتباط بگیرید و با برگزاری جلسات با کارشناسان سئو حرفه‌ای مسیر بهینه سازی سایت را مشخص نمائید. همچنین بسیاری از کسب و کارها می‌توانند تنها برای دریافت تدوین استراتژی سایت با کارشناسان سئو دی ام روم در ارتباط باشند و با دریافت برنامه ریزی دقیق بهینه سازی سایت خود را به خوبی انجام دهند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *