اخبار استارتاپی

سومین دوره مسابقات فوتسال استارکاپ شروع شد

سومین دوره مسابقات فوتسال بین شرکت‌ها و موسسات استارتاپی کشور در روز جمعه سوم آذر با بازی نمادین ستارگان توانیاب و منتخب استارکاپ کار خود را شروع کرد.

لیمو HR

سومین دوره مسابقات فوتسال استارکاپ بین شرکت ها و موسسات استارتاپی کشور در روز جمعه سوم آذر با بازی نمادین ستارگان توانیاب و منتخب استارکاپ کار خود را شروع کرد.

این مسابقات با حضور استارتاپ ها و شرکت های تپسی، گروه مالی فارابی، عمران مدرن، آهنگر، ری استور، کالیس، اکالا، اسمارت تک، دیوار، هواپیمایی ماهان، اکواستارز، بانک کارآفرین، سحاب، پینورست، کرمان موتور، دیجی کالا و اسمارتک برگزار شد.

علاوه بر تیم های استارتاپی، مدرسه فوتبال ستارگان خزر آریانا که مدرسه ای متشکل از گروه توانیابان است، با مدیریت و سرپرستی جناب آقای مهدی جلالیان در این مسابقات شرکت داشتند. این مدرسه با تلاش آقای جلالیان و همکارانشان به صورت رایگان و داوطلبانه برای توانمند سازی افراد کم توان فعالیت می کند.

تیم ستارگان توانیاب در مسابقات فوتسال استارکاپ
تیم ستارگان توانیاب در مسابقات فوتسال استارکاپ

در پایان این دوره از مسابقات فوتسال استارکاپ، تیمی متشکل از شرکت کنندگان این مسابقات با تیم بیماران کم توان ذهنی و حرکتی از مدرسه فوتبال ستارگان خزر آریانا به رقابت پرداختند. این بازی نیز با نتیجه ۸ بر ۳ به نفع تیم ستارگان توانیاب به پایان رسید. در پایان و به رسم یاد بود، به همه اعضای تیم توانیابان مدال و جام قهرمانی اهدا شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *