اخبار آموزشاخبار استارتاپیاخبار غذا

فراخوان حمایت برنامه فن تز از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی

لیمو HR

فراخوان برنامه فن تز از سوی معاونت علمی برای حمایت از دستاوردهای پایان نامه های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش صنایع غذایی منتشر شد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از معاونت علمی، برنامه فن تز به دنبال حمایت از پایان نامه ها با موضوع مرتبط با زنجیره ارزش صنایع غذایی با خروجی های قابل ثبت در مراجع بین المللی و معتبر است.

این فراخوان توسط مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و با حمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با هدف حمایت از ایده ها و با حفاظت از دارایی های فکری، توسعه فناوری و استقرار در آزمایشگاه های ساخت سریع و ارائه فضای کار اشتراکی و خدمات شتابدهی منتشر شده است.

کانون مدیریت دارایی های فکری معاونت علمی به عنوان مجری اصلی این رویداد، به دنبال حمایت صد در صدی براث ثبت ایده ها از طریق مسیر بین المللی PCTا ست.

جامعه هدف فراخوان برنامه فن تز صنایع غذایی

جامعه هدف این برنامه تمام فارغ التحصیلان تخصیلات تکمیلی و دانشجویان دکتری است که از پروپوزال خود دفاع کرده و موضوع پایان نامه ایشان در حوزه فناورانه علوم و صنایع غذایی است. همچنین محققان پسادکتری می توانند در این برنامه با حفظ شرایط و عدم انتشار نتایج دستاوردها در هر قالبی شرکت نمایند.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند از طریق صفحه اطلاعات بشتر اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند. همچنینی می توانند فرم ثبت نام در این برنامه را از طریق ایمیل ipmc.service@isti.ir ارسال نمایند.

پوستر برنامه فن تز صنایع غذایی

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *