اخبار استارتاپی

با دخالت قضایی: حذف گزینه عجله ندارم از تپسی

لیمو HR

روابط عمومی تپسی حذف گزینه عجله ندارم را رسما اعلام کرد.

به گزارش اکوموتیو، به نقل از دیجیاتو، گزینه عجله ندارم با دستور قضایی از این پلتفرم حذف شده است. این دستور به دنبال فشار بیش از پیش سازمان های دولتی به پلتفرم های آنلاین برای کنترل قیمت آن ها است.

روابط عمومی تپسی در این باره گفته است:« از ابتدای هفته جاری، گزینه عجله ندارم به دستور قضایی از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به‌نظر می‌رسد که با توجه به تمرکز ماه‌های اخیر نهادهای نظارتی بر قیمت تاکسی‌های آنلاین، درحال‌حاضر رویکرد این نهادها به‌سمت حذف گزینه‌هایی است که باعث هرگونه تغییر قیمت می‌شوند.»

حذف گزینه عجله ندارم از تپسی ادامه ی تشدید نظارت بر پلتفرم ها

پیش از این نیز گزینه ی عجله دارم  به دستور سازمان تعزیرات از پلتفرم های تپسی و اسنپ حذف شده بود.

استفاده از گزینه عجله ندارم، ۱۵ درصد از هزینه سفر کاهش می داد، اما مشتری را با زمان انتظار بیشتری مواجه می کرد. هرچند به نظر می رسد سازمان های نظارتی دید خوبی به ارائه قیمت های متغییر و حق انتخاب نوع خدمت و قیمت خدمت از سوی مشتریان، ندارند.

بر اساس آمار تپسی، سفرهایی که گزینه عجله دارم را استفاده می کردند، ۱۰% سفرها و گزینه ی عجله ندارم، ۲۰ درصد سفر ها را به خود اختصاص می دادند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *