سلامتکسب و کارهای فین تکمعرفی استارتاپ

برترین کسب و کارهای فروش بیمه ایران

لیست برترین کسب و کارهای مقایسه و فروش بیمه ایران

لیمو HR

معرفی و مقایسه برترین کسب و کارهای مقایسه و فروش بیمه ایران:

بیمه یکی از خدمات مالی بسیار قدیمی است. نمونه های اولیه بیمه از دوران باستان و تمدن های بین النهرین وجود داشته است. در گذر زمان، بیمه با تغییرات و تحولات مرتبط با فناوری و صنعت بورس، بانک و بیمه، انواع گسترده ای از بیمه ها طراحی و ارائه شده اند.

رشد و گسترش اینترنت، صنعت بیمه را نیز درگیر خود کرد. از فرایند های مدیریت و فروش بیمه تا پیشنهاد و مقایسه انواع پیشنهادهای بیمه ای ارائه شده از سوی شرکت های مختلف را فراهم می کنند. به این ترتیب علاقه مندان به دریافت بیمه می توانند انتخاب هوشمندانه تری از میان خدمات ده ها شرکت بیمه ای داشته باشند.

در این مقاله با استفاده از داده های لیست های کسب و کارهای اکوموتیو برترین استارتاپ های انتخاب و فروش بیمه را جمع آوری کرده ایم. این لیست ها از سال ۱۳۹۷ در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد شده اند.

اگر به دنبال بهترین استارتاپ ها و کسب و کارهایی هستید که در حوزه ی فروش بیمه فعال هستند یا کسب و کارتان در این حوزه است و به دنبال ایده های جدید در این حوزه هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

کسب و کارهای منتخب فروش بیمه

کسب و کارهای متعددی در حوزه آموزش مجازی فعالیت دارند. تمام این شرکت ها امکان خرید بیمه را فراهم می کنند. از این بین، توکو با ارائه سیستم های پیشنهاد دهنده ی هوشمند امکان انتخاب سریع سرویس را فراهم می کند. از سوی دیگر، آیتول خدمات تخصصی را در حوزه خودرو ارائه می کند. در ادامه این استارتاپ ها و موارد دیگر معرفی بیشتری می شوند.

ازکی

لوگو از کی
لوگو از کی

ازکی، سابقا بیمیتو، سرویس اینترنتی فروش بیمه است. ازکی امکان مقایسه و خرید قیمت بیمه خودرو از شرکت های مختلف را فراهم می کند. ازکی خدمات خرید بیمه شرکتی برای بیمه کردن کارکنان یک شرکت را نیز فراهم می کند. از کی از مکس هلدینگ سرمایه جذب کرده و از سال ۱۳۹۵ فعال است.

برای آشنایی بیشتر با ازکی می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

توکو

لوگو توکو
لوگو توکو

توکو سامانه تخصصی مشاوره و خرید آنلاین بیمه‌های زندگی است. توکو امکان خرید بیمه های درمان، بیمه عمر، بیمه مسئولیت را فراهم می کند. توکو با سیستم هوشمند پیشنهاد بیمه ی عمر، امکان انتخاب بهترین بیمه نامه عمر را نیز فراهم می کند. توکو از پلنت خدمات شتابدهی دریافت کرده و از سال ۱۴۰۰ فعال است.

برای آشنایی بیشتر با توکو می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بیمه دات کام

لوگو بیمه دات کام
لوگو بیمه دات کام

بیمه دات کام مرجع استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه است. در بیمه دات کام با ارائه جزئیات مرتبط با وضعیت متقاضی بیمه، امکان مقایسه و انتخاب از میان انواع طرح های بیمه را فراهم می کند. بیمه دات کام از سال ۱۳۹۵ در حال ارائه خدمت است.

برای آشنایی بیشتر با بیمه دات کام می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بیمه بازار

لوگو بیمه بازار
لوگو بیمه بازار

بیمه بازار فروشگاه اینترنتی انواع بیمه است. بیمه بازار امکان انتخاب و خرید انواع بیمه نامه از شرکت های فروش بیمه را فراهم می کند. علاوه بر آن، بیمه بازار با ایجاد یادآور بیمه، امکان یادآوری برای تمدید بیمه نامه را نیز فراهم می کند. بیمه بازار از سینا وی سی، ادونچرز و رویش لوتوس جذب سرمایه کرده است. بیمه بازار از سال ۱۳۹۵ فعال است.

برای آشنایی بیشتر با بیمه بازار می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بیمه با ما

لوگو بیمه با ما
لوگو بیمه با ما

بیمه با ما سامانه مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه است. در بیمه با ما امکان خرید انواع بیمه نامه فراهم است. بیمه باما از سال ۱۳۹۸ در حال فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با بیمه با ما می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

آیتول

لوگو آیتول
لوگو آیتول

آیتول درگاه خرید بیمه و تجمیع خدمات خودرویی است. در آیتول امکان دریافت خدمات مختلف مرتبط با خودرو از جمله خلافی خودرو، طرح ترافیک، انواع بیمه خودرو من جمله شخص ثالث فراهم است. آیتول خدمات دیگر خودرو مثل خرید باتری خودرو را نیز فراهم می کند. آیتور از شناسا جذب سرمایه کرده و از سال ۱۳۹۷ در حال فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با آیتول، می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

استارتاپ های غیرفعال فروش بیمه

شکست استارتاپ ها امر معمولی است. بسیاری از استارتاپ ها به دلایل گوناگونی مثل ناتوانی در رقابت و اشتباهات بنیان گذاران و قدرت رقبا یا شلوغی بازار به سرعت از بین می روند. دنبال کردن شکست این استارتاپ ها می تواند برای ساخت کسب و کار قدرتمندتر و فرار از تله های مختلف کسب و کار مفید باشد. تا کنون استارتاپ هایی مثل بیمیکا، سابیم و ایمنتا در این حوزه بنیان گذاری شده، اما در رقابت با رقبای خود شکست خورده اند. لیست کامل این استارتاپ ها را می توانید در لیست کسب و کارهای شکست خورده فروش بیمه در بلینک مشاهده کنید.

افزودن کسب و کار فروش بیمه به اکوموتیو

اگر کسب و کار فروش بیمه شما در این لیست حاضر نیست، هم می توانید استارتاپ خود را از طریق فرم ثبت استارتاپ های اکوموتیو به این لیست ها اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی تر از جمله اطلاعات تماس، بنیان گذاران و … مرتبط با کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید تا به لیست استارتاپ های بیمه افزوده شود یا می توانید کسب و کار خود را به بلینک اضافه کنید.

تا کنون مشتری این کسب و کار ها بوده اید؟ چه تجربه ای از کار با این کسب و کارها ها دارید؟ نظرات خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *