معرفی استارتاپ

مصاحبه با مهدی مهدی زاده ، مدیر عامل و بنیان گذار پت زی:

لیمو HR

مصاحبه با مهدی مهدی زاده ، مدیر عامل و بنیان گذار پت زی:

خودتان را معرفی کنید و از تجربیاتی که پیش از پت زی داشتید بگویید.

من مهدی مهدی زاده مدیر عامل و بنیانگذار استارتاپ پت زی و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک هستم. سال ها در حوزه طراحی و تولید سازه ها و ساختمان های پیش ساخته، درب های اتوماتیک صنعتی و تهویه مطبوع به عنوان مدیر عامل فعالیت داشتم.

در سال ۱۴۰۱ علاقمند به کسب و کار آنلاین شدم و با گذراندن دوره آموزشی کسب و کار ایده پت زی در ذهنم شکل گرفت و بعد از تحقیق و مطالعه بازارتصمیم به تشکیل تیم و راه اندازی استارتاپ پت زی گرفتم.

پت زی چیست و چه خدمتی ارائه می دهد؟

پت زی یک پلتفرم مارکت پلیس و خدماتی در قالب اپلیکیشن و وب اپ است و با ایجاد ارتباط مستقیم بین کاربران و پت شاپ ها به کاربرانی که دارای حیوانات خانگی هستند کمک می کند در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت، کالای مورد نیاز خود را از پت شاپ های اطراف محل سکونت خود به  صورت آنلاین خریداری نمایند.

مقایسه کالاها، معرفی دامپزشکی ها و مراکز خدماتی از قبیل پانسیون ها، آرایشگاه ها، مراکز آموزش و تربیت، مراکز امداد رسانی، نقاهتگاه ها و پناهگاه ها ، ایجاد باشگاه حامیان جهت ارایه بسته های حمایتی و امکان ثبت آگهی رایگان گمشده ها و واگذاری ها (رایگان) برای کاربران از امکانات دیگر این اپلیکیشن می باشد. همچنین این اپلیکیشن به فروشگاه ها و مراکز خدماتی معتبر کمک می کند تا بدون نیاز به دانش فنی و صرف هزینه، به گستره بزرگی از کاربران دسترسی پیدا کنند.

ایده کسب و کارتان از کجا به ذهنتان رسید؟

عدم وجود یک پتلفرم جامع و تخصصی متمرکز برای دسترسی آسان صاحبان حیوانات خانگی به کلیه خدمات مورد نیاز و گسترش نفوذ خرید  و ارایه خدمات آنلاین از یکسو و نیاز صاحبان پت شاپ ها و دامپزشکی ها و مراکز خدماتی حیوانات خانگی به بستری جهت ارایه خدمات آنلاین و دسترسی مستقیم به کاربران هدف بدون صرف هزینه بالا و داشتن دانش فنی و مشکلات آن، از سویی دیگر، باعث شکل گیری ایده پت زی شد.

چقدر طول کشید تا به نسخه اولیه (mvp) برسید؟

از شهریور ۱۴۰۱ کار تحقیق و بازار سنجی  شروع شد و در نهایت خرداد ۱۴۰۲ نسخه اولیه آماده شد که بعد از تست و دیباگ آذر ۱۴۰۲ در مارکت ها منتشر شد.

پت زی

مزیت نسبی شما نسبت به رقبایتان چیست؟

تخصصی و جامع بودن خدمات در بر گیرنده بازار هدف  در پلتفرم پت زی و عدم وجود نمونه مشابه در بازار رقابتی بزرگترین مزیت پت زی می باشد.

آیا جذب سرمایه و شتابدهی داشته اید؟

خیر، تا الان وارد فرایند جذب سرمایه و شتابدهی نشدیم.

آیا قصد جذب سرمایه دارید؟

بر اساس تصمیم هیئت مدیره مقرر شد جهت تجاری سازی و توسعه، جذب سرمایه راند اول سرمایه گذاری از اشخاص حقوقی و حقیقی صورت بگیرید.

پت زی در کدام شهرهای کشور فعال است؟

در حال حاضر کسب و کار ما در تهران و کرج فعال هست و به زودی در شهرهای  دیگر کشور طبق برنامه زمانبندی فعال خواهد شد.

دورنمای رشد و توسعه پت زی را چطور ارزیابی می کنید؟

توسعه و تبدیل پت زی به یک سوپر اپلیکیشن در حوزه حیوانات خانگی در سطح کشور با افزودن امکانات جدید هدف اصلی این استارت آپ می باشد.

سخن پایانی

دغدغه اصلی تیم پت زی این است که تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف مشتری محور خود انجام دهد. خیلی خوشحال می شویم که کاربران با انتقاد های سازنده به بهتر شدن ما کمک کنند و در آخر برای تمامی استارتاپ ها آرزوی موفقیت می کنم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۴ Average: ۲.۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *