اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

گزارش رویداد هم بند اکوسیستم استارتاپی ایران هم بند و درکنار هم

لیمو HR

چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاری نکسترا و رویداد هم بند به همت مرکز نوآوری نکسترا در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

حامد عبودی، معاون اجرایی مرکز نوآوری نکسترا درباره هدف برگزاری رویداد هم بند گفت: هم‌بند به معنی شبکه ارتباطی ما با استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران است برگزار می شود.

وی درباره علت نام گذاری اینگونه ادامه داد: علت انتخاب این نام این بود که احساس می‌کنیم شبکه‌سازی و ارتباط در اکوسیستم نوآوری می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

معاون اجرایی مرکز نوآوری نکسترا صحبت های خود در رویداد هم بند را اینگونه ادامه داد: امروز اختتامیه فیس کاپ را نیز داریم که در حوزه بازشناسی چهره با چالش دیپ فیک برگزار شد. همچنین در صبح نیز دموی نکسترا را داشتیم و تیم‌هایی که پیش‌شتاب‌دهی شدند، ارائه معرفی کردند.

رویداد هم بند

این ۹ تیم ارائه خود را برای سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها به‌منظور جذب سرمایه، مطرح کردند.

تیم های برگزیده رویداد هم بند

تیم های برگزیده‌ای که ارائه کردند عبارت بودند از سیناپس، شیکا، کادورایز و چت‌بات تجاری از میان حدود ۷۰ استارتاپ پذیرفته شده در برنامه شتابدهی نکسترا به ارائه ایده‌ها و دستاوردهای خود به سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد با هدف تسریع فرآیند جذب سرمایه از مجموعه‌های فعال پرداختند.

عبودی درخصوص روند انتخاب تیم‌ها توضیح داد: ما از تابستان امسال فراخوان دادیم و ارزش‌گذاری و ارزشیابی موشکافانه تیم‌ها انجام شد. سپس از ۷۰ تیم به ۱۰ تیم رسیدیم و امروز نیز ۹ تیم ارائه داشتند و امیدواریم که مرکز نوآوری نکسترا برای سرمایه‌گذاری ورود کند و هم این امر به‌صورت کین‌لس انجام شود و هم شاهد سرمایه‌گذاری بیرونی باشیم.

بعد از آن پنلی با چهار مهمان با راهبری آقای باستانی، معاون توسعه کسب و کار نکسترا و با حضور خانم دکتر مشکات اسدی، مدیرعامل وی‌سی آن گروه کسب‌وکارهای نوین آن، آقای حسین مفاخریان آنجلین وستور کارایا و مدیرعامل پردازش تصویر کمان، آقای احسان نوری، مدیرعامل استارتاپ استودیو چیننوا و آقای کیوان محیط مافی، مدیرعامل دیجی نکست برگزار شد.

پنل رویداد هم بند

حامد عبودی در انتها اظهار کرد: امروز بیش از ۵۰ سرمایه‌گذار از جنس وی‌سی و سی‌وی‌سی و شتاب‌دهنده در این رویداد حاضر بودند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *