اخبار استارتاپیاخبار سلامت

سرویس جدید اپتیت معرفی شد

لیمو HR

سرویس جدید اپتیت در نسخه چهارم اپلیکیشن رونمایی شد. این قابلیت جدید با هدف بهبود تجربه کاربران و رفع نیاز آن‌ها در حوزه کاهش وزن و سلامت دیجیتال معرفی شده است.

به گزارش اکوموتیو، سرویس جدید اپتیت همزمان با رونمایی از نسخه چهارم این اپلیکیشن معرفی شد.

سرویس جدید اپتیت به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر دسترسی به کلاس‌های ورزشی و برنامه غذایی شخصی سازی شده، بتوانند از باشگاه اپتیت که شامل بیش از ۶۰۰۰ جلسه تمرینی متنوع با اهداف مختلف است نیز استفاده کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند از امکاناتی مانند دریافت برنامه غذایی به صورت مستقیم از پزشک و متخصص تغذیه و ویژگی بسیار مهم برنامه‌ریزی روزانه در نسخه چهارم اپتیت بهره ببرند.

کاربران علاوه بر دسترسی به خدمات ورزشی و سلامت غذایی کاربران می‌توانند با دنبال کردن روزانه گزارش‌ها هفتگی منظم، در پرونده سلامت انگیزه خود را برای ادامه مسیر حفظ کنند.

اپلیکیشن سلامت دیجیتال اپتیت در سرویس جدید خود با کمک پرونده سلامت، کاربران را در جریان تغییرات وزنی، BMI، سطح فعالیت، احساسات روانه، مقدار پیاده روی و کالری سوزانده شده قرار می دهند.

کاربران در این نسخه با انجام فعالیت‌های ورزشی مانند شرکت در کلاس‌ها، پیاده روی روزانه، رعایت برنامه غذایی و … امتیازی تحت عنوان انرژی در اپتیت دریافت می‌کنند که باعث رقابت هفتگی در لیگ اپتیت با سایر کاربران می شود. به گفتی موسسان اپتیت، این رقابت هیچان روند کاهش وزن و تناسب اندام را به شدت برای کاربرها افزایش داده است.

سرویس جدید اپتیت در نسخه جدید این اپلیکیشن

شهریار ابراهیم نژاد، مدیرعامل اپتیت درباره سرویس جدید اپتیت و خدمات سازمانی نسخه جدید این اپلیکیشن گفت:« امروزه سلامتی و رفاه کارمندان یکی از اولویت های اصلی هر سازمان و شرکت های نوآور است. ما تصمیم داریم از طریق خدمات برنامه‌ریزی ورزش و غذایی اپتیت به ارتقای سلامت و رضایت کارمندان در محیط کار و زندگی شخصی شان کمک کنیم.

خدمات سلامت سازمانی برای کارمندان مانند ورزش و برنامه غذایی نشان از اهمیتی است که سازمان به سلامت و رفاه کارمندان می دهد. این اقدام می‌تواند به افزایش رضایت و تعهد کارمندان نسبت به سازمان و بهبود روابط کاری منجر شود.

مشکلات سلامت در محیط کار می‌تواند به چندین شکل مختلف ظاهر شود. ساعات کاری طولانی و فشار کاری، بی تحرکی و اضافه وزن، بی توجهی به تغذیه، استرس و فشار روانی از جمله این مشکلات هستند.

این مشکلات سلامتی در محیط کار نشانگر اهمیت ارائه خدمات سلامتی مانند ورزش و رژیم غذایی در سازمان ها و شرکت ها است که می‌تواند به بهبود رفاه و سلامت کارمندان و بهره وری سازمان کمک کند.»

ابراهیم نژاد در ادامه افزود:« با توجه به اندازه بازار سالانه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومانی کاهش وزن در ایران، حدود ۲ درصد این بازار آنلاین شده است.

برای گسترش سهم بازار کسب و کار های آنلاین نیاز به راهکارهای مؤثر برای تبدیل بازار سنتی و آفلاین به آنلاین و از پیش رو برداشتن موانع ورود به بازار برای استفاده بهینه از فرصت های موجود داریم که اپتیت این کار را انجام خواهد داد.»

او با تأکید بر اینکه شرایط فعلی برای توسعه و تقویت کسب و کارها در حوزه سلامت دیجیتال بد نیست، بیان کرد:« یکی از شرایط موجود که امیدوار کننده هم است، اقبال مردم به سرویس های آنلاین مخصوصاً در حوزه کاهش وزن و سلامت است.

این سرویس ها نسبت حالت‌های دیگر برای استفاده کنندگان خیلی راحت‌تر است و کاربران این حوزه علاقه دارند روش‌های آفلاین را با خدمات کاراتر، با دسترسی و سهولت بیشتر جایگزین کنند.»

گفتنی است با به روز رسانی نسخه چهارم اپلیکیشن اپتیت، کاربران این اپلیکیشن سلامت دیجیتال می‌توانند از این قابلیت تازه استفاده کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *