رپرتاژ

مزایای کار با صرافی بینگ ایکس در معاملات ارزهای دیجیتال

در دهه گذشته، با ورود تکنولوژی به حوزه‌های مختلف زندگی، بازارهای مالی نیز شاهد تحولات عمده‌ای بوده‌اند. یکی از این تحولات بزرگ، ظهور ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک‌چین بوده است که با ورود به بازار، یک روند نوین در معاملات و تراکنش‌های مالی ایجاد کرده است. برای اتصال به بازار مالی کریپتو یا همان ارزهای دیجیتال، نیاز به واسطه‌هایی به نام صرافی‌ها داریم. بر همگان روشن است که انتخاب صرافی مناسب در این مسیر امری بسیار حیاتی است.

یکی از صرافی‌هایی که در بازار رمزارزها به شهرت رسیده، صرافی بینگ ایکس است. این صرافی با ارائه خدمات گسترده‌ای مانند خرید و فروش ارزهای دیجیتال، انتقال سریع و امن ارزها، و تجربه کاربری عالی، توانسته است جایگاهی برجسته در میان صرافی‌های جهانی کسب کند. از این رو، انتخاب صرافی بینگ ایکس برای انجام معاملات در بازار کریپتو، به شما اطمینان و امکان دسترسی به خدمات با کیفیت و امنیت بالا را می‌دهد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این صرافی خواهیم پرداخت.

تاریخچه صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس ابتدا در سال ۲۰۱۸ با نام Bingbon تاسیس شد اما پس از مدتی نام تجاری خود را به BingX تغییر داد. این صرافی هم‌اکنون به بزرگ‌ترین صرافی در زمینه تریدینگ مشهور است زیرا طیف وسیعی از گزینه‌های معاملاتی از جمله امکان ترید در فیوچرز، اسپات و کپی تریدینگ را به کاربران ارائه می‌دهد. بینگ ایکس به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند.

پس از قطع همکاری صرافی کوکوین به کاربران ایرانی و اجرای احراز هویت اجباری، این صرافی به جایگزین اصلی صرافی کوکوین در میان ایرانیان تبدیل شد و بسیار مورد استقبال و توجه معامله‌گران قرار گرفت.

بینگ ایکس از زمان تاسیس، با توجه به ارائه خدمات منحصر به فرد و باکیفیتی که ارائه می‌دهد، به‌سرعت موفق شد تا جایگاهی برجسته در بازار جهانی ارزهای دیجیتال به‌ویژه در میان ایرانیان کسب کند.

دلیل این جایگاه ویژه در میان کاربران ایرانی، همکاری و ارائه خدمات این صرافی به کاربران ایرانی است. بینگ ایکس برخلاف بسیاری از صرافی‌های مطرح و برجسته خارجی که ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند، همچنان در حال ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به کاربران ایرانی است. درواقع این موضوع باعث شده است تا بینگ ایکس ب‌عنوان یکی از مقصدهای اصلی کاربران ایرانی برای معامله یا سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

آیا صرافی بینگ ایکس معتبر است؟

امنیت و اعتبار یک صرافی ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین فاکتور برای انتخاب یک صرافی به‌شمار می‌رود زیرا مستقیما با امنیت حساب و دارایی‌های شما سروکار دارد. در صورت اعتبار پایین یک صرافی، ریسک‌های امنیتی برای سرمایه و دارایی کاربران ایجاد می‌شود که می‌تواند نگرانی زیادی را برای کاربران به‌وجود آورد.

خوشبختانه صرافی بینگ ایکس از لحاظ امنیت و اعتبار در جایگاه خوبی قرار دارد. این صرافی برای سومین بار متولی در تریدینگ ویو، به‌عنوان برترین صرافی ارز دیجیتال معرفی شده است.

علاوه‌برآن، در سایت معتبر و مرجع کوین مارکت کپ، نام این صرافی در لیست صرافی‌های ارز دیجیتال در رتبه ۴۰ قرار دارد. با وجود اینکه این رتبه متغیر است و می‌تواند کمتر یا بیشتر شود اما لیست شدن یک صرافی در سایت کوین مارکت کپ می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار بالای آن صرافی باشد و حتی اعتماد بیشتر کاربران را به آن جلب کند.

در خصوص کلاهبرداری یا پولشویی صرافی بینگ ایکس نیز تابه‌حال هیچگونه گزارشی منتشر نشده است. طبق آمار به‌دست آمده از سایت Simlarweb، سایت این صرافی به‌طور متوسط ماهیانه ۸ میلیون بازدیدکننده دارد. همچنین حجم معاملات روزانه آن نیز مورد قبول است. با توجه به تمامی موارد ذکر‌شده می‌توان گفت که این صرافی اعتبار بالایی دارد و کاربران می‌توانند با خیال آسوده در این صرافی فعالیت‌های مالی خود را انجام دهند.

امکان معامله در بازار فارکس با بینگ ایکس

شاید این موضوع برای شما کمی تعجب‌آور به‌نظر برسد اما در صرافی بینگ ایکس علاوه بر امکان معاملات رمزارزها، امکان معامله برخی از نمادهای فارکس نیز برای کاربران وجود دارد. درواقع این ویژگی برای افرادی که قصد دارند در هر دو بازار کریپتو و فارکس فعالیت داشته باشند بسیار جذاب است. بینگ ایکس اولین صرافی است که کاربران می‌توانند هم به‌عنوان بروکر و هم به‌عنوان صرافی ارز دیجیتال از خدمات آن استفاده کنند.

امکانات و خدمات بینگ ایکس

همان‌طور که گفته شد صرافی بینگ ایکس جزو معدود صرافی‌هایی است که همچنان در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی است و تاکنون ممنوعیتی در این مورد برای هموطنان اعلام نشده است. از طرفی این صرافی امکانات و خدمات بسیار خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت کپی تریدینگ
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر
  • کارمزد مناسب
  • معاملات اسپات
  • معاملات فیوچرز
  • امکان معامله در بازار فارکس
  • پشتیبانی از واحد ریال

البته موارد ذکر شده تنها بخشی از امکانات صرافی بینگ ایکس هستند. با توجه به ترجیحات و شرایط شخصی خود، امکانات مورد نظر را بررسی کنید تا در انتخاب این صرافی برای معاملات خود با اطمینان بیشتری اقدام کرده باشید.

دریافت جایزه ۱۲۰ دلاری

خوشبختانه کاربرانی که در این صرافی ثبت نام می‌کنند، علاوه بر امکانات آن می‌توانند از بونوس‌های جذاب آن نیز بهره‌مند شود. یکی از بونوس‌هایی که کاربران می‌توانند دریافت کنند جایزه بونوس ترید استاندارد است. یعنی اگر حجم معاملات شما تا ۱۲۰ دلار برسد، به‌عنوان جایزه ۱۲۰ دلار از سوی صرافی دریافت خواهید کرد. البته باید دقت کنید که این جایزه قابل برداشت نیست و فقط سود حاصل از معاملات با آن برای شما قابل برداشت خواهد بود.

آپدیت جدید صرافی بینگ ایکس

طبق آخرین داده‌های به‌دست آمده، در اسفند ۱۴۰۲، صرافی بینگ ایکس به‌دلیل عدم استقبال کاربران، از پلتفرم متاتریدر ۵ در این صرافی پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر آن، بخش دیگری با عنوان Wealth که درواقع امکان استیکینگ را برای کاربران فراهم می‌کند به این صرافی اضافه شده و کاربران می‌توانند با از موقعیت‌های سهام‌گذاری در این صرافی بهره‌مند شوند.

نکته دیگری که در استفاده از این صرافی باید به آن دقت کنید این است دسترسی به سرورهای سایت صرافی بینگ ایکس از طریق IP ایران امکان‌پذیر نیست. کاربران باید حتما از فیلترشکن برای دسترسی به اکانت خود استفاده کنند.

خلاصه مطلب

بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که در میان کاربران ایرانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این صرافی با ارائه خدمات مناسب و پشتیبانی به زبان فارسی باعث جلب توجه معامله‌گران ایرانی شده است. امنیت و اعتبار این صرافی نیز از دیگر مواردی است که جایگاه ویژه‌ای را برای این صرافی رقم زده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *