اخبار استارتاپی

از ایده های نوآورانه و فناورانه پیشران حمایت می شود

جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا (وابسته به بنیاد مستضعفان) باهدف گسترش حمایت از ایده های نوآورانه برگزار شد.

جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا (وابسته به بنیاد مستضعفان) باهدف گسترش حمایت از ایده های نوآورانه، فناورانه و اندیشگاهی به منظور حل چالش های کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه ویژه حوزه نوآوری و فناوری در راستای حل چالش‌های موجود در کشور اظهار داشت: شرکت پیشگامان تلاش برای تحقق عدالت نوآوری در سراسر کشور و حمایت از نوآوران و فناوری را ماموریت اصلی خود می‌داند.

انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا

مهدی حقی با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش در حوزه نوآوری باهدف تحقق زنجیره ارزش ایده تا محصول ابراز داشت: اجرای درست این مهم نیازمند ریل گذاری مناسب و سیاستگذاری صحیح است. وی هدایت ایده های نوآورانه به سمت حل مسائل کشور را یکی دیگر از اهداف مجموعه پیشگامان دانست و گفت: حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه پیشران حرکت به سمت تحقق اقتصادی قدرتمند و متکی به توان داخلی است.

شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا

لازم به ذکر است، براساس تفاهم‌نامه منعقد شده شرکت‌های پیشگامان و سینا تمرکز سرمایه گذاری خود را بر روی پاسخ‌های نیازهای فناورانه احصا شده در بنیاد مستضعفان و سازمان بسیج قرار خواهند داد. همچنین کارگروه مشترکی جهت پیگیری تحقق اجرای تفاهم نامه در راستای گسترش حمایت از اکوسیستم دانش بنیان کشور تشکیل خواهد شد.

شرکت‌های پیشگامان و سینا

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *