اخبار استارتاپی

جشنواره‌ی ایده‌پردازی هوایی و هوانوردی دانشگاه تهران

لیمو HR

 طرح برگزاری «نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی» به منظور پرورش ایده های نو و خلاقیت‌ در حوزه هوایی و هوانوردی، حرکت به سمت کاربردی‌سازی ایده های خلاقانه و تجاری‌سازی و ایجاد ارتباط پویا بین نیازهای روز کشور و فعالیت‌های نخبگان در دانشگاه، به همت ستاد هوایی و هوانوردی با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تدوین شده است.

هدف از راه‌اندازی جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی، ایجاد پیوند بین صاحبان ایده، دانشگاه ها، صاحبان سرمایه و فعالین صنعت و ایجاد زیرساخت جهت تجاری‌سازی ایده های کاربردی درصنعت هوانوردی است.

ایده پردازی ، بستری را فراهم می کند تا اندیشه های نو، افکار تازه، ابداعات و اختراعات پژوهشگران جوان در درجه اول مورد توجه قرار گیرد و با معرفی ضرورت علوم هوایی و هوانوردی، زمینه ساز ترویج این علم و حضور علاقه مندان این حوزه گردد. در گام بعد پدیده ها و افراد سرآمد کشف و از پتانسیل آنان به درستی استفاده گردد. طرح ها مورد بازبینی و داوری قرار گیرد و با استمرار و دائمی کردن این جشنواره انگیزه ای برای محققان و پژوهشگران داخلی فراهم گردد.

اختتامیه‌ی جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی، روز ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. حضور دانشجویان و علاقه مندان در این رویداد رایگان است !

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *