اخبار استارتاپی

برگزاری نوآوردگاه سیستم های فازی و هوشمند در کرمان

این رویداد در حاشیه کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند برگزار می شود که شامل 3 بخش نمایشگاهی، آموزشی و نوآوردروز می باشد.

لیمو HR

اسفندماه کرمان میزبان کنگره سیتم های فازی و هوشمند ایران می باشد. اما این میزبانی به همین کنگره و تئوری بودن ختم نمی شود، بلکه قرار است در حاشیه آن افرادی در حال تیم سازی و کارعملی باشند. در همین باب نوآوردگاهی دیگر در کرمان رقم خواهد خورد. این بار نوآوردگاه در سه بخش حضور در بخش نمایشگاهی کنفرانس، کارگاه های آموزشی و ارائه به سرمایه گذار برگزار خواهد شد. موضوع این رویداد نیز سیستم های فازی و هوشمند خواهد بود.

  • منطق فازی چیست و کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟

منطق فازی روشی برای پردازش وقایع غیر قطعی ارائه می‌کند؛ دقیقا آنچه که در طبیعت و زندگی روزمره با آن در ارتباط هستیم. در منطق فازی با مقادیری غیر قطعی و تقریبی کار می‌کنیم؛ محدوده‌ای از احتمالات که ممکن است اتفاقی بیفتند. منطق فازی برای طراحی سیستم‌های خبره expert systems  به کار می‌رود. سیستم‌های خبره قوانین جهان واقع را شبیه سازی می‌کنند. کنترل خودکار ترافیک، دوربین‌های فیلمبرداری، ماشین‌های لباسشویی هوشمند، سیستم‌های تشخیص هویت از روی اثر انگشت یا تصویر مردمک چشم و غلط یاب تایپی در نرم افزارهای ویرایش متن مانند MS-Word  نیز در حوزه منطق فازی می باشند.

  • بخش نمایشگاهی رویداد چیست؟

این قسمت در لابی کنفرانس سیستم های فازی در مسیر رفت و آمد شرکت کنندگاه کنفرانس و مقامات دولتی و خصوصی می باشد که افراد و یا تیم ها می توانند دستاوردهای خود را به صورت نمایشگاهی در این زمینه به عرضه بگذارند.

  • بخش کارگاه های آموزشی چگونه خواهد بود؟

این قسمت دارای بلیطی جداگانه است شامل ۴ کارگاه آموزشی با موضوعات توسعه محصولات جدید با نگرش مهندسی سیستمی، مدل کسب و کار استارتاپی با رویکرد هوش مصنوعی و منطق فازی و نحوه ارائه مؤثر به سرمایه گذار برگزار خواهد شد. اساتید این کارگاه ها دکتر مسعود رشیدی نژاد دکترا مدیریت و بهینه سازی انرژی، دکتر ایمان شفیعی نژاد دکترا هوا فضا با گرایش هوش مصنوعی و حامد حامدیان مدیر نوآوردگاه می باشند.

  • بخش ارائه به سرمایه گذار چیست؟

این بلیط روز جمعه ساعت ۹ لغایت ۱۲ کاربرد دارد و در یکی از آمفی تئاترهای دانشگاه باهنر نزدیک به محل اختتامیه کنفرانس، افراد و تیم ها محصولات و دستاوردهای خود را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی ارئه خواهند داد. با این بلیط فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذار خواهید داشت که پس ازین احتمالا به سختی تکرار خواهد شد.

  • چه حوزه هایی در این رویداد مورد پذیرش می باشند؟

منطق و ریاضیات فازی، سیستم‌های فازی در مهندسی، آمار و احتمال در محیط فازی، بهینه‌سازی و تصمیم‌گیری در محیط فازی، سیستم‌های فازی در علوم انسانی، سیستم‌های فازی در اقتصاد و مدیریت، علوم پزشکی و سیستم‌های فازی، سیستم‌های فازی در علوم کشاورزی، هوش محاسباتی و هوش مصنوعی، داده کاوی، بیوانفورماتیک، محاسبات نرم، علوم شناختی، بینایی ماشین و پردازش تصویر حوزه های ایده پردازی و ارائه دستاوردهای این نوآوردگاه می باشند.

این رویداد توسط نوآوردگاه، دانشگاه شهید باهنر کرمان و انجمن سیستم های فازی ایران در تاریخ نهم لغایت یازدهم اسفند ماه در دانشگاه شهید باهنر برگزار می گردد. هم اکنون می توانید بلیط این رویداد را از اینجا رزرو نموده و از این فرصت کسب و کاری استفاده کنید.

نوآوردگاه سیستم های فازی و هوشمند

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *